Dėmesys klientams
Organizacijos „TNS LT“ 2015 m. atlikto tyrimo duomenimis „Blue Bridge“ klientų pasitenkinimo ir lojalumo indeksas TRI*M siekia 90 ir yra ženkliai aukštesnis nei analogiškų Europos IT sektoriaus įmonių (73).
Teikiame kompleksines IT paslaugas ir sprendimus stambioms verslo bei valstybinėms organizacijoms. Mūsų kompetencijos sritys: debesų kompiuterija, IT valdymas ir priežiūra, duomenų perdavimas ir kibernetinis saugumas, serveriai ir duomenų saugyklos, infrastruktūros valdymas.
63 proc. darbuotojų yra sertifikuoti specialistai.
Tiek didelius, tiek mažus IT poreikius sprendžiame vadovaudamiesi kompleksiniu požiūriu – taip užtikriname efektyvią Jūsų IT veiklą.
Jūsų laiką taupantis „vieno langelio“ principas visiems IT poreikiams – paslaugos apima pilną IT infrastruktūrą.
Tai – principas, kuriuo grindžiame santykius su kolegomis, klientais ir partneriais.
Organizacijos „TNS LT“ 2015 m. atlikto tyrimo duomenimis „Blue Bridge“ klientų pasitenkinimo ir lojalumo indeksas TRI*M siekia 90 ir yra ženkliai aukštesnis nei analogiškų Europos IT sektoriaus įmonių (73).
Daugiau nei penkerius metus net 95 proc. klientų techninio aptarnavimo centro paslaugas vertina aukščiausiu įvertinimu. Esame pripažinti geriausiu servisu Baltijos šalyse – pelnėme „Best in Service Delivery“ apdovanojimą (2012).
- Vieni pirmųjų Lietuvoje įsirengę nuosavą duomenų centrą, vystome debesų kompiuterijos sprendimus.
- Sukaupta didelė patirtis įgyvendinant IT infrastruktūros projektus leidžia vystyti IT valdymo ir priežiūros paslaugas.
Ilgametė partnerystė su profesionaliais IT gamintojais leidžia mums kurti ir įgyvendinti kokybiškus IT sprendimus. Suteikti partnerystės statusai patvirtina aukštą mūsų specialistų kompetenciją.