Saugi nuotolinė darbo vieta
IT infrastruktūros priežiūra
Debesų kompiuterija
DevOps paslaugos
Fizinė įranga
Infrastruktūros valdymas
Duomenų valdymo sprendimai ir paslaugos
Duomenų perdavimo įranga
Kibernetinis saugumas
Partnerių debesų kompiuterija
Bendradarbiavimo sprendimai
Techninės įrangos tiekimas ir aptarnavimas
„Microsoft Sharepoint“ sprendimai
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas
Saugi nuotolinė darbo vieta
Partnerių debesų kompiuterija Apie paslaugas plačiau
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas

„Microsoft“ sprendimas sutaupo iki 25 proc. išlaidų

Verslo įmonės ir valstybinės institucijos, kurių darbas neatsiejamas nuo IT sistemų, susiduria su galvosūkiu – kokio dydžio reikia IT ūkio ir kiek fizinių serverių užsisakyti, jei sistema intensyviai dirba tik kelis mėnesius? Programinės įrangos centras „1ClickFactory“ rado atsakymą į šį klausimą. Įmonė tapo viena pirmųjų Lietuvoje, pasirašiusių IT ūkio valdymo sutartį „Microsoft Enterprise Agreement“ su įmone „Blue Bridge“. Nuo šiol „1ClickFactory“ centralizuotai valdo ir apmoka „Windows Azure“ („Azure“) prenumeratą bei sutaupo iki 25 proc. išlaidų. Be to, dabar teikti „Azure“ paslaugas įmonės klientams visame pasaulyje tapo daug paprasčiau.

Situacija

„1ClickFactory“ teikia kompleksinius „Microsoft Dynamics“ sprendimus verslo valdymo sistemų atnaujinimui. „1ClickFactory“ konsultantas Giedrius Kakanauskas pasakoja, kad kiekvieną dieną „Azure“ paslaugų reikėjo vis daugiau, todėl įmonėje augo „Azure“ prenumeratorių skaičius ir išlaidos.

„Azure“ naudojomės jau kelerius metus, tačiau problema buvo ta, kad turėjome daugybę atskirų paskyrų ir kiekvienas padalinys bei įmonės skyrius įsigydavo jiems reikalingas paslaugas atskirai. Aišku, numatyti išlaidas buvo gana sudėtinga. Norėjome situaciją pakeisti – visas išlaidas sutelkti vienoje vietoje, turėti galimybę visas paskyras valdyti centralizuotai ir susimažinti „Azure“ kainas“, – pasakoja Giedrius Kakanauskas. Sprendžiant šią problemą į pagalbą atėjo „Blue Bridge“ specialistai.

Sprendimas

„Blue Bridge“ pasiūlytas sprendimas – „Microsoft Enterprise Agreement“ sutartis, apjungianti „Microsoft“ serverių ir debesų kompiuterijos technologijas ir suteikianti mažesnes „Azure“ kainas. „Šios sutarties pasirašymas suteikia nuolaidas „Azure“ paslaugoms. Bet svarbiausia yra tai, kad galima turėti tokio dydžio IT ūkį, kokio reikia konkrečiu metu – tai reiškia, kad nebereikia „migdyti“ papildomų resursų, kai IT sistemos apkrova sumažėja“, – pasakoja „Blue Bridge“ Infrastruktūros valdymo sprendimų skyriaus vadovas Povilas Kaminskas.

Tarp didžiausių „Microsoft Enterprise Agreement“ privalumų – galimybė sutaupyti ne tik trumpuoju, bet ir ilguoju laikotarpiu. „Paslaugų kaina fiksuojama sutarties sudarymo metu ir nekinta 3 metus. Ši garantija padeda

 

taupyti kaštus ir tiksliau planuotis išlaidas IT ūkiui. Be to, siūlomos labai geros sąlygos – jei produktas atpinga, jo kaina mažėja ir vartotojui. Kita vertus, jei produktas brangsta, jo kaina vartotojui nesikeičia“, – pasakoja P. Kaminskas.

Kitas didelis sutarties privalumas – galimybė išvengti nereikalingų investicijų į fizinius serverius. „Jei įmonė nori teikti naują paslaugą, kuriai reikia papildomų resursų, gauti naują fizinį serverį galima per 1–4 savaites, priklausomai nuo serverio specifikos. O pasirašius šią sutartį ir naudojantis debesų prenumerata, reikalingus resursus galima gauti per 2 valandas. Be to, įmonei nereikės rizikingai investuoti į serverius, kurių vėliau galbūt nenaudos. Dėl to ši sutartis aktuali įmonėms, kurių serverių nuomos laikas artėja prie pabaigos“, – pasakoja P. Kaminskas.

Rezultatai

„1ClickFactory“ konsultantas Giedrius Kakanauskas skaičiuoja, kad po sutarties pasirašymo, išlaidos „Azure“, priklausomai nuo paslaugų, sumažėjo nuo 5 iki 25 proc.  Visos „Azure“ prenumeratos valdomos per vieną administratorių, tad lengviau prognozuoti paslaugų apimtis, kainas bei gauti nuolaidas.

Sutarties pasirašymas „1ClickFactory“ atnešė ir kitokią naudą. „Kadangi pasirašėme sutartį iki 2015 m. liepos 1 d., mums pavyko išvengti iškart po to įvykusio „Azure“ paslaugų pabrangimo. Sutartyje užfiksuotos „Azure“ kainos nesikeis 3 metus – tiek, kiek galioja sutartis. Be to, atsirado galimybė naudoti

 

„Enterprise MSDN“ tipo „Azure“ paskyras, kurių anksčiau neturėjome“, – sako G. Kakanauskas.

„Microsoft Enterprise Agreement“ sutartis gali būti pasirašyta tik „Azure“ paslaugoms, arba kartu su kitos programinės įrangos prenumerata. Pasirašius sutartį „Blue Bridge“ padeda įsidiegti ir tobulinti užsisakytas paslaugas, taip pat konsultuoja IT klausimais. Įmonės darbuotojams ir galutiniams vartotojams bei atsakingam IT personalui suteikiamos mokymų galimybės „Microsoft“ mokymų centruose ir nuotoliniu būdu.

Kitų klientų istorijos

IT infrastruktūra kuria visiškai naujas galimybes

Prekybos tinklo „Maxima“ vykdytas vienas didžiausių IT infrastruktūros atnaujinimų projektų Lietuvoje, kurį įgyvendino kompanija „Hewlett Packard Enterprise“ (HPE), kartu su „Blue Bridge“.

Licencinio turto įvertinimas leido sumažinti išlaidas

Lietuvos paštui „Microsoft“ licencinio turto įvertinimas leido įsitikinti naudojamos programinės įrangos legalumu ir pasirinkti licencijavimo strategiją, leidusią ateityje numatytoms licencijoms išleisti 30 proc. mažiau lėšų.

Paslaugų apskaitos sistema

Unikalus paslaugų apskaitos (angl. Billing) sprendimas energetikos sektoriuje veikiančioms įmonėms, savo galimybėmis pranokstantis standartinių paslaugų apskaitos sprendimų funkcionalumą.

Tapatybės valdymo informacinė sistema

Microsoft Identity Manager produktu paremta tapatybės valdymo sistema, leidžianti greičiau ir paprasčiau valdyti darbuotojų prisijungimus prie įvairių informacinių sistemų.

Žalų bylų valdymo informacinė sistema

Veiklos ir dokumentų valdymo sprendimas, skirtas vienam svarbiausių draudimo bendrovės procesų valdymui.

Pacientų aptarnavimo portalas

Elektroninių paslaugų portalas, apimantis išankstinės registracijos, dokumentų pateikimo ir valdymo, nuotolinio pacientų stebėjimo bei e-mokymų modulius.

Informacinė sistema Krovinys

Krovinių vežimą lydinčių dokumentų tvarkymo ir apskaitos kontrolės informacinė sistema, jungianti visą krovinio vežimo ciklą nuo sutarties su klientu kroviniui vežti sudarymo iki PVM sąskaitos faktūros už suteiktas paslaugas išrašymo.

Nacionalinė biblioteka pasikliauna VDI technologija

Laimėjusi viešąjį konkursą teikti Nacionalinei Martyno Mažvydo bibliotekai VDI reikalingą infrastruktūrą – serverius, virtualią duomenų saugyklą, licencijas, plonus klientus bei diegimo paslaugas – „Blue Bridge“ projektą įgyvendino per 3 mėnesius.

„OXON Tech“ savo duomenis perkėlė į „Blue Bridge“ duomenų centrą

2018 m. gegužės 25 d. įsigaliojęs Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) paskatino „OXON Tech“ perkelti įmonės duomenis iš užsienio į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

Nacionaliniam egzaminų centrui įdiegta IT stebėjimo sistema

Siekdami užtikrinti sklandžią Nacionalinio egzaminų centro (NEC) IT veiklą, „Blue Bridge“ įdiegė IT sistemų stebėjimo sistemą, bei nuolat atlieka rezervinio duomenų kopijavimo sistemos priežiūros darbus.

GET Baltic informacinės sistemos perkėlimui iš kitos šalies užteko dienos

2017 m. pavasarį Baltijos šalių gamtinių dujų biržos GET Baltic administruojama elektroninė prekybos sistema perkelta iš Suomijos į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

„DOJUS“ įmonių grupės išsikėlimo į debesis patirtis

„DOJUS“ įmonių grupė susidūrė su keliais IT infrastruktūros iššūkiais – reikėjo ne tik daugiau resursų, bet ir didesnio patikimumo IT sistemoms. Be to, plečiantis verslui, teko spręsti papildomos IT infrastruktūros įsigijimo klausimą.

„DNB“ (dabar – „Luminor“) IT ūkio priežiūrą patikėjo „Blue Bridge“

„Blue Bridge“ ir didžiausiai Norvegijos finansinių paslaugų grupei priklausanti DNB (dabar – „Luminor“) banko grupė 2017 m. pasirašė 3 metų IT infrastruktūros priežiūros sutartį.

LVPA perkėlė sistemas į išorinį duomenų centrą

Ūkio ministerijos įsteigta Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) tapo viena pirmųjų valstybinių institucijų, perkėlusių visas savo informacines sistemas į IT paslaugų tiekėjo duomenų centrą.

NT įmonė, pasirinkusi išorinį duomenų centrą

Besiplečiant „Baltisches Haus“, sparčiai augo ir įmonės IT ūkis - didėjo ne tik naudojamų informacinių sistemų skaičius, bet ir duomenų kiekiai.

Kai projekto mastas reikalauja ypatingų IT resursų ir sprendimų

Nacionaliniam konkursui – galinga sistema, veikianti mėnesį.

Pažangus el. pašto sistemos sprendimas – saugesnis ir pigesnis

Prieš keletą metų viena įtakingiausių žiniasklaidos įmonių Lietuvoje – „Verslo žinios“ – susidūrė su el. pašto sistemos problemomis. Sistema ne tik nebeatitiko veiklos poreikių, bet ir kėlė techninių nepatogumų.

Nuo klasikinio „Microsoft Office“ – prie debesijos technologijų

2015 m. Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) žengė svarbų žingsnį – nusprendė įprastą „Microsoft Office“ paketą pakeisti pažangesniu sprendimu – debesų kompiuterija paremtu „Microsoft Office 365“.

MITA E. mokslo vartų sistema pasiekiama iš debesies

„Blue Bridge“ savo duomenų centre nuo 2015 m. talpina Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) pagrindinę Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros informacinę sistemą.

Strateginis šalies projektas - greitesniam ir visus pasiekiančiam internetui

Iki 2013 m. dalyje kaimiškų vietovių nebuvo kokybiško plačiajuosčio ryšio, nes tokio ryšio paslaugoms teikti reikalingas tinklas nebuvo pakankamai išplėstas.

Debesų kompiuterijos sprendimas leido sutaupyti šimtus tūkstančių eurų

Didžiausia Lietuvoje vandentiekio bendrovė „Vilniaus vandenys“ tiekia geriamąjį vandenį ir tvarko nuotekas beveik 600 tūkst. vartotojų, tad bendrovės IT infrastruktūra – labai svarbi kokybiškų paslaugų teikimui ir jų stebėjimui.

Parašykite mums

Vardas

El. pašto adresas

Įmonė

Telefonas

Žinutė


Ačiū, jūsų žinutė išsiųsta. Gražios dienos!