„Blue Bridge“ ir didžiausiai Norvegijos finansinių paslaugų grupei priklausanti DNB (dabar – „Luminor“) banko grupė 2017 m. pasirašė 3 metų IT infrastruktūros priežiūros sutartį.
„Blue Bridge“ ir didžiausiai Norvegijos finansinių paslaugų grupei priklausanti DNB (dabar – „Luminor“) banko grupė 2017 m. pasirašė 3 metų IT infrastruktūros priežiūros sutartį, apimančią 7 paslaugų sritis ir visas tris Baltijos valstybes. Sutarta dėl milijono eurų vertės paslaugų teikimo. IT valdymo ir priežiūros paslaugomis DNB naudojosi jau dešimtmetį ir yra vienas didžiausių tokių paslaugų pirkėjų Lietuvoje. Bendradarbiavimas su „Blue Bridge“ prasidėjo laimėjus tiekėjo konkursą, kuriame dalyvavo IT tiekėjai ne tik iš Lietuvos, bet ir Latvijos bei Lenkijos.
Kelerius pastaruosius metus „Blue Bridge“ itin daug dėmesio skyrė IT infrastruktūros iškėlimo ir priežiūros paslaugoms – nuolat plėteme savo komandą ir kompetencijas. DNB IT branda smarkiai lenkia Lietuvos vidurkį, be to, itin akcentuojamas saugumas dėl įmonės veiklos specifikos. Siekdami atitikti aukštus kliento standartus, tinkamai pasirengėme: ypatingai svarbu buvo tai, kaip atliekame įvairius procesus, ankstesnio darbo patirtis, pakankama IT profesionalų komanda, galinti 24 val. per parą, septynias dienas per savaitę atlikti IT priežiūrą.
Laimėję konkursą, bankui teikiame šias paslaugas: rūpinamės virtualizacijos platformomis, rezervinėmis kopijomis, fiziniais serveriais, duomenų saugyklomis, kompiuterių tinklais, operacinėmis sistemomis. Taip pat, paslaugų valdymo duomenų bazės (angl. Configuration Management Database – CMDB) priežiūra, pasikartojančių užduočių automatizavimu, IT priežiūros kaštų optimizacija bei IT strategijos krypties formavimu.
„Patiems automatizuoti procesus būtų ekonomiškai nenaudinga, kadangi automatizacijos reikalaujančios užduotys per metus pasikartoja tik keliolika kartų. Darbas su IT tiekėju, dirbančiu su daug klientų ir nuolat įgyvendinančiu procesų automatizaciją didesniu mastu, leidžia išlošti: daug pigiau ir profesionaliau automatizuoti to reikalaujančias užduotis“
IT priežiūrą, susijusią su tiesiogine banko veikla ir vartotojų poreikių tyrimu, bankas administruoja ir teikia pats. „Luminor“ IT infrastruktūros vadovo Gintauto Pušinsko teigimu, IT modelis, kai dalis priežiūros paliekama įmonės viduje, o dalis – patikima tiekėjui, pirmiausia patrauklus dėl galimybės automatizuoti didesnį skaičių pasikartojančių užduočių.
Kitas tikslas, kurio „Luminor“ siekia su „Blue Bridge“ – kuo didesnė infrastruktūros optimizacija. „Jau skelbdami konkursą norėjome, kad potencialus tiekėjas būtų linkęs ne į agresyvų savo paslaugų pardavimą, bet atvirkščiai – įsiklausytų į mūsų verslo poreikius ir galėtų priimti sprendimus, kurie mažina IT valdymo ir priežiūros apimtis, optimizuoja sprendimus ir eliminuoja rankinio darbo poreikį, taigi – mažina ir IT priežiūros sutarties kainą. Matome, kad „Blue Bridge“ puikiai susitvarko su šiuo lūkesčiu ir jaučia balansą tarp poreikio vystyti tam tikrus sprendimus ir poreikio investuoti pinigus tik į tai, kas realiai sukuria pridėtinę vertę verslui“, – pasakoja G. Pušinskas.
Į kokias „Office 365“ programas pataria atkreipti dėmesį IT sprendimų kūrėjai?
Skaitykite