Saugi nuotolinė darbo vieta
IT infrastruktūros priežiūra
Debesų kompiuterija
DevOps paslaugos
Fizinė įranga
Infrastruktūros valdymas
Duomenų valdymo sprendimai ir paslaugos
Duomenų perdavimo įranga
Kibernetinis saugumas
Partnerių debesų kompiuterija
Bendradarbiavimo sprendimai
Techninės įrangos tiekimas ir aptarnavimas
„Microsoft Sharepoint“ sprendimai
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas
Saugi nuotolinė darbo vieta
Partnerių debesų kompiuterija Apie paslaugas plačiau
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas

„DNB“ (dabar – „Luminor“) IT ūkio priežiūrą patikėjo „Blue Bridge“

„Blue Bridge“ ir didžiausiai Norvegijos finansinių paslaugų grupei priklausanti DNB (dabar – „Luminor“) banko grupė 2017 m. pasirašė 3 metų IT infrastruktūros priežiūros sutartį, apimančią 7 paslaugų sritis ir visas tris Baltijos valstybes. Sutarta dėl 1 mln. eurų vertės paslaugų teikimo. IT valdymo ir priežiūros paslaugomis DNB naudojosi jau dešimtmetį ir yra vienas didžiausių tokių paslaugų pirkėjų Lietuvoje. Bendradarbiavimas su „Blue Bridge“ prasidėjo laimėjus tiekėjo konkursą, kuriame dalyvavo IT tiekėjai ne tik iš Lietuvos, bet ir Latvijos bei Lenkijos.

Kelerius pastaruosius metus „Blue Bridge“ itin daug dėmesio skyrė IT infrastruktūros iškėlimo ir priežiūros paslaugoms – nuolat plėteme savo komandą ir kompetencijas. DNB IT branda smarkiai lenkia Lietuvos vidurkį, be to, itin akcentuojamas saugumas dėl įmonės veiklos specifikos. Siekdami atitikti aukštus kliento standartus, tinkamai pasirengėme: ypatingai svarbu buvo tai, kaip atliekame įvairius procesus, ankstesnio darbo patirtis, pakankama IT profesionalų komanda, galinti 24 val. per parą, septynias dienas per savaitę atlikti IT priežiūrą.

Laimėję konkursą, bankui teikiame šias paslaugas: rūpinamės virtualizacijos platformomis, rezervinėmis kopijomis, fiziniais serveriais, duomenų saugyklomis, kompiuterių tinklais, operacinėmis sistemomis. Taip pat, paslaugų valdymo duomenų bazės (angl. Configuration Management Database – CMDB) priežiūra, pasikartojančių užduočių automatizavimu, IT priežiūros kaštų optimizacija bei IT strategijos krypties formavimu.

Pirmieji tikslai – automatizacija ir optimizacija

IT priežiūrą, susijusią su tiesiogine banko veikla ir vartotojų poreikių tyrimu, bankas administruoja ir teikia pats. „Luminor“ IT infrastruktūros vadovo Gintauto Pušinsko teigimu, IT modelis, kai dalis priežiūros paliekama įmonės viduje, o dalis – patikima tiekėjui, pirmiausia patrauklus dėl galimybės automatizuoti didesnį skaičių pasikartojančių užduočių.

„Patiems automatizuoti procesus būtų ekonomiškai nenaudinga, kadangi automatizacijos reikalaujančios užduotys per metus pasikartoja tik keliolika kartų. Darbas su IT tiekėju, dirbančiu su daug klientų ir nuolat įgyvendinančiu procesų automatizaciją didesniu mastu, leidžia išlošti: daug pigiau ir profesionaliau automatizuoti to reikalaujančias užduotis“ – teigia Gintautas Pušinskas, „Luminor“ IT paslaugų vadovas.

Kitas tikslas, kurio „Luminor“ siekia su „Blue Bridge“ – kuo didesnė infrastruktūros optimizacija. „Jau skelbdami konkursą norėjome, kad potencialus tiekėjas būtų linkęs ne į agresyvų savo paslaugų pardavimą, bet atvirkščiai – įsiklausytų į mūsų verslo poreikius ir galėtų priimti sprendimus, kurie mažina IT valdymo ir  priežiūros apimtis, optimizuoja sprendimus ir eliminuoja rankinio darbo poreikį, taigi – mažina ir IT priežiūros sutarties kainą. Matome, kad „Blue Bridge“ puikiai susitvarko su šiuo lūkesčiu ir jaučia balansą tarp poreikio vystyti tam tikrus sprendimus ir poreikio investuoti pinigus tik į tai, kas realiai sukuria pridėtinę vertę verslui“, – pasakoja G. Pušinskas.

Daugiau galimybių vystyti IT strategiją

G. Pušinskas pastebi, kad pradėjus dirbti su „Blue Bridge“, atsirado galimybės išnaudoti skirtingas tiekėjo kompetencijas kuriant IT strategiją. „Drauge su „Blue Bridge“ labai sėkmingai vystome dialogą apie IT strategiją, technologines kryptis ir drauge galime kelti daug gilesnius klausimus apie reikalingiausių technologijų vystymą, nei galėjome anksčiau, turėdami tik savo vidines kompetencijas“, – sako pašnekovas.

Jau įgyvendintas ir vienas stambesnis projektas, susijęs su IT vystymu – patobulintas IT infrastruktūros stebėjimas. „Iki šiol IT monitoringą atlikdavome skirtingais įrankiais ir siekdami skirtingų tikslų, tačiau pradėję dirbti su „Blue Bridge“ įdiegėme centralizuotą sistemą, per kurią galima stebėti visą IT

infrastruktūrą ir gauti visą bazinę informaciją.“, – pasakoja DNB atstovas.

Šiuo metu aktyviai diskutuojama apie dar dviejų sričių tobulinimą – rezervinio kopijavimo ir atstatymo sistemos peržiūrą ir pajėgumų planavimą bei vystymą. „Drauge įvertiname technologijų portfelį, silpnąsias ir stipriąsias turimų sprendimų puses. Kalbant apie vystymą, šiuo metu daugiausiai dėmesio skiriame virtualios infrastruktūros pajėgimų modeliavimui ir aplinkos kūrimui, kuri leistų užtikrinti greitą veiklos skyriaus poreikių tenkinimą ir išlaikyti infrastruktūros pažangumą“, – pasakoja G. Pušinskas.

Kitų klientų istorijos

IT infrastruktūra kuria visiškai naujas galimybes

Prekybos tinklo „Maxima“ vykdytas vienas didžiausių IT infrastruktūros atnaujinimų projektų Lietuvoje, kurį įgyvendino kompanija „Hewlett Packard Enterprise“ (HPE), kartu su „Blue Bridge“.

Licencinio turto įvertinimas leido sumažinti išlaidas

Lietuvos paštui „Microsoft“ licencinio turto įvertinimas leido įsitikinti naudojamos programinės įrangos legalumu ir pasirinkti licencijavimo strategiją, leidusią ateityje numatytoms licencijoms išleisti 30 proc. mažiau lėšų.

Paslaugų apskaitos sistema

Unikalus paslaugų apskaitos (angl. Billing) sprendimas energetikos sektoriuje veikiančioms įmonėms, savo galimybėmis pranokstantis standartinių paslaugų apskaitos sprendimų funkcionalumą.

Tapatybės valdymo informacinė sistema

Microsoft Identity Manager produktu paremta tapatybės valdymo sistema, leidžianti greičiau ir paprasčiau valdyti darbuotojų prisijungimus prie įvairių informacinių sistemų.

Žalų bylų valdymo informacinė sistema

Veiklos ir dokumentų valdymo sprendimas, skirtas vienam svarbiausių draudimo bendrovės procesų valdymui.

Pacientų aptarnavimo portalas

Elektroninių paslaugų portalas, apimantis išankstinės registracijos, dokumentų pateikimo ir valdymo, nuotolinio pacientų stebėjimo bei e-mokymų modulius.

Informacinė sistema Krovinys

Krovinių vežimą lydinčių dokumentų tvarkymo ir apskaitos kontrolės informacinė sistema, jungianti visą krovinio vežimo ciklą nuo sutarties su klientu kroviniui vežti sudarymo iki PVM sąskaitos faktūros už suteiktas paslaugas išrašymo.

Nacionalinė biblioteka pasikliauna VDI technologija

Laimėjusi viešąjį konkursą teikti Nacionalinei Martyno Mažvydo bibliotekai VDI reikalingą infrastruktūrą – serverius, virtualią duomenų saugyklą, licencijas, plonus klientus bei diegimo paslaugas – „Blue Bridge“ projektą įgyvendino per 3 mėnesius.

„OXON Tech“ savo duomenis perkėlė į „Blue Bridge“ duomenų centrą

2018 m. gegužės 25 d. įsigaliojęs Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) paskatino „OXON Tech“ perkelti įmonės duomenis iš užsienio į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

Nacionaliniam egzaminų centrui įdiegta IT stebėjimo sistema

Siekdami užtikrinti sklandžią Nacionalinio egzaminų centro (NEC) IT veiklą, „Blue Bridge“ įdiegė IT sistemų stebėjimo sistemą, bei nuolat atlieka rezervinio duomenų kopijavimo sistemos priežiūros darbus.

GET Baltic informacinės sistemos perkėlimui iš kitos šalies užteko dienos

2017 m. pavasarį Baltijos šalių gamtinių dujų biržos GET Baltic administruojama elektroninė prekybos sistema perkelta iš Suomijos į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

„DOJUS“ įmonių grupės išsikėlimo į debesis patirtis

„DOJUS“ įmonių grupė susidūrė su keliais IT infrastruktūros iššūkiais – reikėjo ne tik daugiau resursų, bet ir didesnio patikimumo IT sistemoms. Be to, plečiantis verslui, teko spręsti papildomos IT infrastruktūros įsigijimo klausimą.

LVPA perkėlė sistemas į išorinį duomenų centrą

Ūkio ministerijos įsteigta Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) tapo viena pirmųjų valstybinių institucijų, perkėlusių visas savo informacines sistemas į IT paslaugų tiekėjo duomenų centrą.

NT įmonė, pasirinkusi išorinį duomenų centrą

Besiplečiant „Baltisches Haus“, sparčiai augo ir įmonės IT ūkis - didėjo ne tik naudojamų informacinių sistemų skaičius, bet ir duomenų kiekiai.

Kai projekto mastas reikalauja ypatingų IT resursų ir sprendimų

Nacionaliniam konkursui – galinga sistema, veikianti mėnesį.

Pažangus el. pašto sistemos sprendimas – saugesnis ir pigesnis

Prieš keletą metų viena įtakingiausių žiniasklaidos įmonių Lietuvoje – „Verslo žinios“ – susidūrė su el. pašto sistemos problemomis. Sistema ne tik nebeatitiko veiklos poreikių, bet ir kėlė techninių nepatogumų.

Nuo klasikinio „Microsoft Office“ – prie debesijos technologijų

2015 m. Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) žengė svarbų žingsnį – nusprendė įprastą „Microsoft Office“ paketą pakeisti pažangesniu sprendimu – debesų kompiuterija paremtu „Microsoft Office 365“.

MITA E. mokslo vartų sistema pasiekiama iš debesies

„Blue Bridge“ savo duomenų centre nuo 2015 m. talpina Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) pagrindinę Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros informacinę sistemą.

Strateginis šalies projektas - greitesniam ir visus pasiekiančiam internetui

Iki 2013 m. dalyje kaimiškų vietovių nebuvo kokybiško plačiajuosčio ryšio, nes tokio ryšio paslaugoms teikti reikalingas tinklas nebuvo pakankamai išplėstas.

„Microsoft“ sprendimas sutaupo iki 25 proc. išlaidų

Verslo įmonės ir valstybinės institucijos, kurių darbas neatsiejamas nuo IT sistemų, susiduria su galvosūkiu – kokio dydžio reikia IT ūkio ir kiek fizinių serverių užsisakyti, jei sistema intensyviai dirba tik kelis mėnesius?

Debesų kompiuterijos sprendimas leido sutaupyti šimtus tūkstančių eurų

Didžiausia Lietuvoje vandentiekio bendrovė „Vilniaus vandenys“ tiekia geriamąjį vandenį ir tvarko nuotekas beveik 600 tūkst. vartotojų, tad bendrovės IT infrastruktūra – labai svarbi kokybiškų paslaugų teikimui ir jų stebėjimui.

Parašykite mums

Vardas

El. pašto adresas

Įmonė

Telefonas

Žinutė


Ačiū, jūsų žinutė išsiųsta. Gražios dienos!