Saugi nuotolinė darbo vietaNauja!
IT valdymas ir priežiūra
„Blue Bridge“ debesų kompiuterija
DevOps paslaugosNauja!
Serveriai ir duomenų saugyklos
Infrastruktūros valdymas
Duomenų valdymo sprendimai ir paslaugosNauja!
Duomenų perdavimo įranga
Kibernetinis saugumas
Partnerių debesų kompiuterija
Bendradarbiavimo sprendimai
Techninės įrangos tiekimas ir aptarnavimas
„Microsoft Sharepoint“ sprendimai
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas
Saugi nuotolinė darbo vieta
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas

„DOJUS“ įmonių grupės išsikėlimo į debesis patirtis

Žemės ūkio technikos prekybos ir aptarnavimo veiklą vykdanti „DOJUS“ įmonių grupė susidūrė su keliais IT infrastruktūros iššūkiais – reikėjo ne tik daugiau resursų, bet ir didesnio patikimumo IT sistemoms. Be to, plečiantis verslui, teko spręsti papildomos IT infrastruktūros įsigijimo klausimą. Bendradarbiaujant su „Blue Bridge“, bendrovei pavyko optimaliau paskirstyti savo resursus, užtikrinti nepertraukiamą IT sistemų veikimą ir sumažinti IT paslaugų kaštus.

Situacija

Kelis kartus turėjusi padidėti duomenų bazė ir galimybės greitai diegti naujas informacines sistemas – tai pagrindiniai poreikiai, padiktavę „DOJUS“ grupės IT infrastruktūros atnaujinimo būtinybę. Be to, IT ūkio plėtra reikalavo ir brangiai kainuojančių papildomų patalpų įrengimo – ankstesnė įmonės serverinė nebegalėjo sutalpinti visų reikalingų įrenginių.

„DOJUS“ įmonių grupės vadovas Donatas Dailidė pasakoja, kad susidūrus su šiais iššūkiais, pradėta svarstyti apie IT ūkio ir išlaidų optimizavimą. Kaip ir daugelis šiuolaikinių organizacijų, „DOJUS“ įmonių grupė turėjo atsakyti į klausimą: plėsti nuosavą IT infrastruktūrą ir užtikrinti jos priežiūrą ar pasitelkti išorinio tiekėjo paslaugas? „Atlikę skaičiavimus supratome, kad įsigiję nuosavą

įrangą ir skyrę lėšų jos priežiūrai, per 5 metus išleistume keliais procentais daugiau, nei tuomet, jei paslaugas pirktume iš išorinio tiekėjo. Išorinio tiekėjo naudai buvo ir tai, kad pirkdami IT paslaugas, daugiau laiko ir resursų galėtume skirti savo tiesioginei veiklai“, – pasakoja D. Dailidė.

Dar vienas svarbus klausimas, kurį reikėjo spręsti – patikimas informacinių sistemų veikimas, mat sutrikus verslo, užsakymų, atsargų ir klientų valdymo sistemų bei aptarnavimo paslaugų valdymo modulio veikimui, jį atkurti buvo galima tik rankiniu būdu. Toks atkūrimas galėjo užtrukti nuo kelių valandų iki kelių dienų.

Dinamiškiau ir pigiau

Sprendimą, leidusį „DOJUS“ grupei atsisakyti papildomų IT infrastruktūros išlaidų, optimaliau paskirstyti jau turimą IT įrangą ir dalį jos išnaudoti verslo plėtrai, „Blue Bridge“ ekspertai pasiūlė po išsamios analizės. „Blue Bridge“ IT paslaugų valdymo skyriaus vadovas Mindaugas Maraulas pasakoja, kad informacinių sistemų perkėlimas į išorinio tiekėjo duomenų centrą šiuo atveju ne tik leido sumažinti IT infrastruktūrai skirtus kaštus, bet ir užtikrino aukštą informacinių sistemų veikimo patikimumą. „Mūsų debesų kompiuterijos paslaugos pasiekiamos 99,9 % laiko, o tai yra kur kas aukštesnis rodiklis, nei dauguma įmonių gali užtikrinti nuosavame duomenų centre“, – sako M. Maraulas.

 

„DOJUS“ grupės atveju taip pat labai pasitarnavo ir kitas debesų kompiuterijos paslaugų privalumas – diegiant naujas IT sistemas bei didėjant duomenų bazei itin aktualu dinamiškai keisti IT infrastruktūros resursus bei mokėti tik už tuos išteklius, kurie iš tikrųjų yra naudojami.

„Blue Bridge“ pasiūlė „DOJUS“ grupei prieš priimant galutinį sprendimą dėl informacinių sistemų iškėlimo, išbandyti „Blue Bridge“ debesų kompiuterijos paslaugas ir tokiu būdu realiai įvertinti visus teigiamus bei neigiamus aspektus. Po bandomojo laikotarpio „DOJUS“ įmonių grupė apsisprendė perkelti visas savo IT sistemas į „Blue Bridge“ duomenų centrą.

Pastaruosius metus pasiekti rezultatai – nenuvylė. „Jie visiškai atitinka tuos skaičiavimus, kuriuos drauge su „Blue Bridge“ atlikome prieš priimdami šį sprendimą.

Džiugina ir tai, kad dirbant kartu nekilo konfliktų, įmonės veikla nebuvo sustojusi dėl IT problemų. Apie galimus incidentus esame perspėjami iš anksto ir tiekėjas rūpinasi, kad jie būtų iškart išspręsti“, – sako D. Dailidė.

Kitų klientų istorijos

IT infrastruktūra kuria visiškai naujas galimybes

Prekybos tinklo „Maxima“ vykdytas vienas didžiausių IT infrastruktūros atnaujinimų projektų Lietuvoje, kurį įgyvendino kompanija „Hewlett Packard Enterprise“ (HPE), kartu su „Blue Bridge“.

Licencinio turto įvertinimas leido sumažinti išlaidas

Lietuvos paštui „Microsoft“ licencinio turto įvertinimas leido įsitikinti naudojamos programinės įrangos legalumu ir pasirinkti licencijavimo strategiją, leidusią ateityje numatytoms licencijoms išleisti 30 proc. mažiau lėšų.

Paslaugų apskaitos sistema

Unikalus paslaugų apskaitos (angl. Billing) sprendimas energetikos sektoriuje veikiančioms įmonėms, savo galimybėmis pranokstantis standartinių paslaugų apskaitos sprendimų funkcionalumą.

Tapatybės valdymo informacinė sistema

Microsoft Identity Manager produktu paremta tapatybės valdymo sistema, leidžianti greičiau ir paprasčiau valdyti darbuotojų prisijungimus prie įvairių informacinių sistemų.

Žalų bylų valdymo informacinė sistema

Veiklos ir dokumentų valdymo sprendimas, skirtas vienam svarbiausių draudimo bendrovės procesų valdymui.

Pacientų aptarnavimo portalas

Elektroninių paslaugų portalas, apimantis išankstinės registracijos, dokumentų pateikimo ir valdymo, nuotolinio pacientų stebėjimo bei e-mokymų modulius.

Informacinė sistema Krovinys

Krovinių vežimą lydinčių dokumentų tvarkymo ir apskaitos kontrolės informacinė sistema, jungianti visą krovinio vežimo ciklą nuo sutarties su klientu kroviniui vežti sudarymo iki PVM sąskaitos faktūros už suteiktas paslaugas išrašymo.

Nacionalinė biblioteka pasikliauna VDI technologija

Laimėjusi viešąjį konkursą teikti Nacionalinei Martyno Mažvydo bibliotekai VDI reikalingą infrastruktūrą – serverius, virtualią duomenų saugyklą, licencijas, plonus klientus bei diegimo paslaugas – „Blue Bridge“ projektą įgyvendino per 3 mėnesius.

„OXON Tech“ savo duomenis perkėlė į „Blue Bridge“ duomenų centrą

2018 m. gegužės 25 d. įsigaliojęs Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) paskatino „OXON Tech“ perkelti įmonės duomenis iš užsienio į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

Nacionaliniam egzaminų centrui įdiegta IT stebėjimo sistema

Siekdami užtikrinti sklandžią Nacionalinio egzaminų centro (NEC) IT veiklą, „Blue Bridge“ įdiegė IT sistemų stebėjimo sistemą, bei nuolat atlieka rezervinio duomenų kopijavimo sistemos priežiūros darbus.

GET Baltic informacinės sistemos perkėlimui iš kitos šalies užteko dienos

2017 m. pavasarį Baltijos šalių gamtinių dujų biržos GET Baltic administruojama elektroninė prekybos sistema perkelta iš Suomijos į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

„DNB“ (dabar – „Luminor“) IT ūkio priežiūrą patikėjo „Blue Bridge“

„Blue Bridge“ ir didžiausiai Norvegijos finansinių paslaugų grupei priklausanti DNB (dabar – „Luminor“) banko grupė 2017 m. pasirašė 3 metų IT infrastruktūros priežiūros sutartį.

LVPA perkėlė sistemas į išorinį duomenų centrą

Ūkio ministerijos įsteigta Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) tapo viena pirmųjų valstybinių institucijų, perkėlusių visas savo informacines sistemas į IT paslaugų tiekėjo duomenų centrą.

NT įmonė, pasirinkusi išorinį duomenų centrą

Besiplečiant „Baltisches Haus“, sparčiai augo ir įmonės IT ūkis - didėjo ne tik naudojamų informacinių sistemų skaičius, bet ir duomenų kiekiai.

Kai projekto mastas reikalauja ypatingų IT resursų ir sprendimų

Nacionaliniam konkursui – galinga sistema, veikianti mėnesį.

Pažangus el. pašto sistemos sprendimas – saugesnis ir pigesnis

Prieš keletą metų viena įtakingiausių žiniasklaidos įmonių Lietuvoje – „Verslo žinios“ – susidūrė su el. pašto sistemos problemomis. Sistema ne tik nebeatitiko veiklos poreikių, bet ir kėlė techninių nepatogumų.

Nuo klasikinio „Microsoft Office“ – prie debesijos technologijų

2015 m. Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) žengė svarbų žingsnį – nusprendė įprastą „Microsoft Office“ paketą pakeisti pažangesniu sprendimu – debesų kompiuterija paremtu „Microsoft Office 365“.

MITA E. mokslo vartų sistema pasiekiama iš debesies

„Blue Bridge“ savo duomenų centre nuo 2015 m. talpina Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) pagrindinę Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros informacinę sistemą.

Strateginis šalies projektas - greitesniam ir visus pasiekiančiam internetui

Iki 2013 m. dalyje kaimiškų vietovių nebuvo kokybiško plačiajuosčio ryšio, nes tokio ryšio paslaugoms teikti reikalingas tinklas nebuvo pakankamai išplėstas.

„Microsoft“ sprendimas sutaupo iki 25 proc. išlaidų

Verslo įmonės ir valstybinės institucijos, kurių darbas neatsiejamas nuo IT sistemų, susiduria su galvosūkiu – kokio dydžio reikia IT ūkio ir kiek fizinių serverių užsisakyti, jei sistema intensyviai dirba tik kelis mėnesius?

Debesų kompiuterijos sprendimas leido sutaupyti šimtus tūkstančių eurų

Didžiausia Lietuvoje vandentiekio bendrovė „Vilniaus vandenys“ tiekia geriamąjį vandenį ir tvarko nuotekas beveik 600 tūkst. vartotojų, tad bendrovės IT infrastruktūra – labai svarbi kokybiškų paslaugų teikimui ir jų stebėjimui.