GET Baltic – pažangi, visose Baltijos šalyse inovatyvius ir unikalius gamtinių dujų prekybos sprendimus siūlanti bendrovė. Nuo 2012 m. veiklą Lietuvoje pradėjusi gamtinių dujų biržos operatorė, 2017 m. liepos 1 d. įsteigė prekybos aikšteles Latvijoje ir Estijoje bei tapo regionine prekybos gamtinėmis dujomis platforma – Baltijos šalių gamtinių dujų birža. 2017 m. pavasarį Baltijos šalių gamtinių dujų biržos GET Baltic administruojama elektroninė prekybos sistema perkelta iš Suomijos į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.
Bendrovės naudojama informacinė sistema buvo sukurta Suomijos informacinių technologijų įmonės, kuriančios sprendimus energetikos įmonėms, atsižvelgiant į specialius GET Baltic ir rinkos dalyvių poreikius. Nuo veiklos pradžios prekybos sistema buvo saugoma duomenų centre Suomijoje. Bėgant metams GET Baltic nusprendė perkelti sistemą iš Suomijos į Lietuvą, siekiant padidinti verslo procesų efektyvumą.
„GET Baltic jau kurį laiką svarstė galimybę perkelti elektroninę prekybos sistemą į Lietuvą, todėl prieš pradedant prekybos sistemos vystymo darbus, susijusius su Baltijos šalių gamtinių dujų biržos įsteigimu 2017 m. liepos 1 d., nusprendėme, kad tai yra puikus metas įgyvendinti pokyčius, perkeliant visą programinę įrangą į vieną duomenų centrą“ – sakė GET Baltic l. e. p. generalinis direktorius Gintaras Buzkys.
„Viena svarbiausių užduočių buvo sklandžiai ir greitai perkelti GET Baltic informacinę sistemą į „Blue Bridge“ duomenų centrą. Kruopštus migracijos planavimas vyko kelias savaites, o perkėlimas sėkmingai įvykdytas per vieną dieną. Kadangi perkelta infrastruktūra itin svarbi pagrindinės GET Baltic informacinės sistemos veikimui, greičiui ir tikslumui teiktas didžiausias prioritetas“, – komentuoja „Blue Bridge“ IT paslaugų valdymo skyriaus vadovas Mindaugas Maraulas.
Perkėlus informacinę sistemą, ypatingas dėmesys skirtas jos priežiūrai. „Viena pagrindinių „Blue Bridge“ specialistų užduočių prižiūrint IT infrastruktūrą – užbėgti už akių galimiems incidentams ir proaktyviais
veiksmais išvengti pagrindinių rizikų. Žinoma, efektyvus reagavimas į jau iškilusias problemas irgi yra ne mažiau svarbi priežiūros specialistų darbo dalis“, – pabrėžia M. Maraulas.
„Darbų kokybė, aukšti patikimumo ir saugumo standartai ir sklandi bei greita komunikacija, susijusi su informacinės sistemos perkėlimo darbais“ – taip svarbiausius sistemos perkėlimo rezultatus įvardija GET Baltic l. e. p. generalinis direktorius G. Buzkys.
„Iki tol panašios migravimo patirties neturėjome, todėl pasikliovėme „Blue Bridge“ specialistais. Rezultatas nenuvylė – perkėlimas įvyko greitai bei nesutrikdė mūsų ir mūsų klientų kasdienės veiklos“, – sako pašnekovas.