GET Baltic informacinės sistemos perkėlimui iš kitos šalies užteko dienos

2017 m. pavasarį Baltijos šalių gamtinių dujų biržos GET Baltic administruojama elektroninė prekybos sistema perkelta iš Suomijos į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

GET Baltic – pažangi, visose Baltijos šalyse inovatyvius ir unikalius gamtinių dujų prekybos sprendimus siūlanti bendrovė. Nuo 2012 m. veiklą Lietuvoje pradėjusi gamtinių dujų biržos operatorė, 2017 m. liepos 1 d. įsteigė prekybos aikšteles Latvijoje ir Estijoje bei tapo regionine prekybos gamtinėmis dujomis platforma – Baltijos šalių gamtinių dujų birža.

GET Baltic

2017-05-01

Bendrovės naudojama informacinė sistema buvo sukurta Suomijos informacinių technologijų įmonės ir buvo saugoma duomenų centre Suomijoje. Bėgant metams GET Baltic nusprendė perkelti sistemą iš Suomijos į Lietuvą, siekiant padidinti verslo procesų efektyvumą. Prieš pradedant prekybos sistemos vystymo darbus, susijusius su Baltijos šalių gamtinių dujų biržos įsteigimu 2017 m. liepos 1 d., nuspręsta, kad tai yra puikus metas įgyvendinti pokyčius, perkeliant visą programinę įrangą į vieną duomenų centrą.

Viena svarbiausių „Blue Bridge“ užduočių buvo sklandžiai ir greitai perkelti GET Baltic informacinę sistemą į „Blue Bridge“ duomenų centrą. Kruopštus migracijos planavimas vyko kelias savaites, o perkėlimas sėkmingai įvykdytas per vieną dieną. Kadangi perkelta infrastruktūra itin svarbi pagrindinės GET Baltic informacinės sistemos veikimui, greičiui ir tikslumui teiktas didžiausias prioritetas. Perkėlus informacinę sistemą, ypatingas dėmesys skirtas jos priežiūrai – siekiama nuolat užbėgti už akių galimiems incidentams ir proaktyviais veiksmais išvengti pagrindinių rizikų.

„Labai vertinu „Blue Bridge“ darbų kokybę, aukštus patikimumo ir saugumo standartus ir sklandžią bei greitą komunikaciją, susijusią su informacinės sistemos perkėlimo darbais. Iki tol panašios migravimo patirties neturėjome, todėl pasikliovėme „Blue Bridge“ specialistais. Rezultatas nenuvylė – perkėlimas įvyko greitai bei nesutrikdė mūsų ir mūsų klientų kasdienės veiklos“.

GET Baltic l. e. p. generalinis direktorius Gintaras Buzkys

Kitų klientų istorijos

Nacionalinė biblioteka pasikliauna VDI technologija

Laimėjusi viešąjį konkursą teikti Nacionalinei Martyno Mažvydo bibliotekai VDI reikalingą infrastruktūrą – serverius, virtualią duomenų saugyklą, licencijas, plonus klientus bei diegimo paslaugas – „Blue Bridge“ projektą įgyvendino per 3 mėnesius.

„OXON Tech“ savo duomenis perkėlė į „Blue Bridge“ duomenų centrą

2018 m. gegužės 25 d. įsigaliojęs Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) paskatino „OXON Tech“ perkelti įmonės duomenis iš užsienio į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

Nacionanaliniam egzaminų centrui įdiegta IT stebėjimo sistema

Siekdami užtikrinti sklandžią Nacionalinio egzaminų centro (NEC) IT veiklą, „Blue Bridge“ įdiegė IT sistemų stebėjimo sistemą, bei nuolat atlieka rezervinio duomenų kopijavimo sistemos priežiūros darbus.

„DOJUS“ įmonių grupės išsikėlimo į debesis patirtis

Prieš kelerius metus žemės ūkio technikos prekybos ir aptarnavimo veiklą vykdanti „DOJUS“ įmonių grupė susidūrė su keliais IT infrastruktūros iššūkiais – reikėjo ne tik daugiau resursų, bet ir didesnio patikimumo IT sistemoms. Be to, plečiantis verslui, teko spręsti papildomos IT infrastruktūros įsigijimo klausimą.

„DNB“ (dabar – „Luminor“) IT ūkio priežiūrą patikėjo „Blue Bridge“

„Blue Bridge“ ir didžiausiai Norvegijos finansinių paslaugų grupei priklausanti DNB (dabar – „Luminor“) banko grupė 2017 m. pasirašė 3 metų IT infrastruktūros priežiūros sutartį.

Institucija, perkėlusi sistemas į išorinį duomenų centrą (LVPA)

Ūkio ministerijos įsteigta Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) tapo viena pirmųjų valstybinių institucijų, perkėlusių visas savo informacines sistemas į IT paslaugų tiekėjo duomenų centrą.

NT įmonė, pasirinkusi išorinį duomenų centrą (UAB „Baltisches Haus“)

Besiplečiant „Baltisches Haus“, sparčiai augo ir įmonės IT ūkis - didėjo ne tik naudojamų informacinių sistemų skaičius, bet ir duomenų kiekiai.

Kai projekto mastas reikalauja ypatingų IT resursų ir sprendimų (UAB „Tilde IT“)

Nacionaliniam konkursui – galinga sistema, veikianti mėnesį.

Pažangus el. pašto sistemos sprendimas – saugesnis ir pigesnis (UAB „Verslo Žinios“)

Prieš keletą metų viena įtakingiausių žiniasklaidos įmonių Lietuvoje – „Verslo žinios“ – susidūrė su el. pašto sistemos problemomis. Sistema ne tik nebeatitiko veiklos poreikių, bet ir kėlė techninių nepatogumų.

Nuo klasikinio „Microsoft Office“ – prie debesijos technologijų

2015 m. Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) žengė svarbų žingsnį – nusprendė įprastą „Microsoft Office“ paketą pakeisti pažangesniu sprendimu – debesų kompiuterija paremtu „Microsoft Office 365“.

E. mokslo vartų sistema pasiekiama iš debesies (MITA)

„Blue Bridge“ savo duomenų centre nuo 2015 m. talpina Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) pagrindinę Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros informacinę sistemą.

Strateginis šalies projektas - greitesniam ir visus pasiekiančiam internetui (VĮ „Plačiajuostis Internetas“)

Iki 2013 m. dalyje kaimiškų vietovių nebuvo kokybiško plačiajuosčio ryšio, nes tokio ryšio paslaugoms teikti reikalingas tinklas nebuvo pakankamai išplėstas.

„MICROSOFT“ SPRENDIMAS SUTAUPO IKI 25 PROC. IŠLAIDŲ

Verslo įmonės ir valstybinės institucijos, kurių darbas neatsiejamas nuo IT sistemų, susiduria su galvosūkiu – kokio dydžio reikia IT ūkio ir kiek fizinių serverių užsisakyti, jei sistema intensyviai dirba tik kelis mėnesius?

Debesų kompiuterijos sprendimas LEIDO SUTAUPYTI ŠIMTUS TŪKSTANČIŲ EURŲ (UAB „Vilniaus Vandenys“)

Didžiausia Lietuvoje vandentiekio bendrovė „Vilniaus vandenys“ tiekia geriamąjį vandenį ir tvarko nuotekas beveik 600 tūkst. vartotojų, tad bendrovės IT infrastruktūra – labai svarbi kokybiškų paslaugų teikimui ir jų stebėjimui.

„Blue Bridge“ IT žinių centras

2018-ieji „debesyje“: ruošiamasi dideliam inovacijų kūrimo šuoliui

Skaitykite