Saugi nuotolinė darbo vietaNauja!
IT valdymas ir priežiūra
„Blue Bridge“ debesų kompiuterija
DevOps paslaugosNauja!
Serveriai ir duomenų saugyklos
Infrastruktūros valdymas
Duomenų perdavimo įranga
Kibernetinis saugumas
Partnerių debesų kompiuterija
Bendradarbiavimo sprendimai
Techninės įrangos tiekimas ir aptarnavimas
„Microsoft Sharepoint“ sprendimai
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas
Saugi nuotolinė darbo vieta
Techninės įrangos tiekimas ir aptarnavimas Apie paslaugas plačiau
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas

IT infrastruktūra kuria visiškai naujas galimybes

Vienas didžiausių IT infrastruktūros atnaujinimų projektų Lietuvoje, kurį įgyvendino kompanija „Hewlett Packard Enterprise“ (HPE), kartu su „Blue Bridge“. Projektas buvo vykdomas mažmeninės prekybos tinklo „Maxima“, kuris veikia 5 šalyse, kasdien dirba su tiekėjais iš 60 šalių ir apima daugiau kaip 500 parduotuvių.

Situacija

Kelis kartus našesnis verslo valdymo sistemos (VVS) SAP veikimas, mažesni IT kaštai, du duomenų centrai, leidžiantys per mažiau nei valandą atkurti verslo operacijas, 5 ateinantiems plėtros metams ir sistemos atnaujinimui paruošta IT infrastruktūra – tokie buvo pagrindiniai tikslai, atnaujinant „Maxima“ IT infrastruktūrą. Be to, ankstesnė infrastruktūra jau skaičiavo 8 gyvavimo metus, tad atnaujinimą diktavo pakitę verslo poreikiai ir tolimesnės plėtros planai.

„Nuolat ieškome inovatyvių ir naudingų sprendimų, nes nuo to priklauso mūsų klientų aptarnavimas ir darbuotojų, kurių turime per 30 tūkst., darbas. Įrangos, skirtos valdyti bendrovės pagrindinę verslo sistemą, atnaujinimas buvo labai svarbus projektas. Todėl rengdami konkursą tiekėjams, turėjome nemažai

reikalavimų. Vienas svarbiausių – kuo trumpesnis sistemos neveikimo laikas vykdant sistemos perkėlimą. Kiti reikalavimai buvo tiesiogiai susiję su VVS SAP specifika“, – pasakoja UAB „Franmax“ IT centro vadovas Mažvydas Stundžia.

„Franmax“ – tai „Maxima“ tinklui franšizę ir agentavimo paslaugas teikianti bendrovė, kuri taip pat atsakinga už mažmeninės prekybos verslui reikalingų IT priemonių diegimą, plėtrą ir palaikymą.

„Maxima“ naudojama SAP – viena žymiausių pasaulyje sistemų, skirtų valdyti tokius verslo procesus kaip personalo ir finansų valdymas, prekių apskaita, tiekimo grandinės užtikrinimas, veiklos ataskaitų parengimas, analitinės informacijos pateikimas ir t. t.

Įgyvendino per rekordiškai trumpą laiką

„Blue Bridge“ Duomenų centrų infrastruktūros skyriaus vadovas M. Chvoinicki pastebi, kad rengiant pasiūlymą daug dėmesio skirta sprendimų pagrindimui. „Šiandien planuojant IT infrastruktūros atnaujinimą, svarbu padėti klientui suvokti, kokios technologijos ir sprendimai labiausiai atitinka jo poreikius, ko galima tikėtis iš vienos ar kitos sistemos, įrangos, bei kokias naujas galimybes suteikia technologinė pažanga. Be abejo, svarbų vaidmenį vaidina kainodara. Net jei projektas – didelio masto, pasiūlymas turi būti patrauklus finansiškai“, – sako M. Chvoinicki.

„Maxima“ IT infrastruktūros atnaujinimo projektas įgyvendintas per 8 mėnesius. „Pirmasis etapas apėmė įrangos atvežimą, sumontavimą, paruošimą. Antrasis etapas – tai SAP sistemos perkėlimas į naująją įrangą. Šis etapas buvo ypatingai svarbus ir reikalavo gero planavimo, nes pats migracijos procesas turėjo būti visiškai nepastebimas ir organizacijos darbui nedaryti jokios įtakos. Paprastai panašios apimties ir sudėtingumo

projektai įgyvendinami maždaug vienerius metus ar daugiau. Džiaugiamės, kad mums pavyko viską atlikti per žymiai trumpesnį laiką“, – pasakoja „Blue Bridge“ Duomenų centrų infrastruktūros skyriaus vadovas M. Chvoinicki.

Slandžiai įgyvendinti sprendimą pavyko ir dėl darnaus specialistų darbo: „Prie šio projekto dirbo maždaug 8 žmonių komanda, kurią sudarė įvairių IT infrastruktūros sričių specialistai iš „Blue Bridge“ ir HPE“, –  pabrėžia HPE pardavimų vadovas S. Globis.

Kartu su naujos įrangos įdiegimu, įgyvendintas ir patikimumą didinantis sprendimas – SAP sistema perkelta iš vieno į du duomenų centrus. „Šis sprendimas leidžia užtikrinti sistemos veikimą bet kokiomis sąlygomis. Pavyzdžiui, jeigu kažkas atsitinka pirmajam duomenų centrui, sistema gali toliau nepertraukiamai veikti iš antrojo duomenų centro“, – paaiškina „Blue Bridge“ Duomenų centrų infrastruktūros skyriaus vadovas.

Rezultatas - galingesnė, bet taupesnė įranga

Pasakodamas apie svarbiausius projekto pasiekimus, „Franmax“ IT centro vadovas M. Stundžia atkreipia dėmesį į sklandų sudėtingo projekto įgyvendinimą: „Kadangi visiškai nenutraukti sistemos darbo neįmanoma, siekėme, kad sistemos neveikimo laikas būtų kuo trumpesnis ir šis tikslas buvo pasiektas. Nebuvo jokių netikėtumų, viskas vyko pagal planą, tad vertiname projekto įgyvendinimą kaip labai sėkmingą.“

Atnaujinant infrastruktūrą, naudotos naujausios technologijos, leidžiančios ženkliai sumažinti išlaidas, skirtas IT infrastruktūros išlaikymui ir jos palaikymui. „Tai svarbu, nes būtent IT palaikymo išlaidos sudaro didžiausią IT infrastruktūros kainos dalį. Atnaujinimas ne tik padidino sistemos našumą ir duomenų talpą, bet ir leidžia operatyviau prieiti prie duomenų. Pavyzdžiui, ataskaitų parengimas, anksčiau užtrukdavęs kelias dienas, dabar

tėra kelių valandų darbas. Tai tik vienas iš pavyzdžiui, kaip pažangi IT infrastruktūra sukuria naujas galimybes verslui lanksčiau ir greičiau reaguoti į pokyčius“, – pasakoja M. Chvoinicki.

Stanislovas Globis atkreipia dėmesį, kad nauja įranga – ne tik galingesnė, bet ir taupesnė, todėl investicijos į naujos kartos infrastruktūrą – atsiperka: „Šiuo atveju, nauja, kelis kartus galingesnė įranga užima ženkliai mažiau vietos nei senoji, naudoja mažiau energijos. Tačiau svarbiausia tai, kad naujoji infrastruktūra – puiki bazė dar vienam svarbiam pokyčiui – pačios VVS sistemos modernizavimui, panaudojant HANA komponentus.“.

Naujoji SAP IT platforma, kurią naudoja mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“– viena didžiausių tokių platformų Baltijos šalyse.

Kitų klientų istorijos

Licencinio turto įvertinimas leido sumažinti išlaidas

Lietuvos paštui „Microsoft“ licencinio turto įvertinimas leido įsitikinti naudojamos programinės įrangos legalumu ir pasirinkti licencijavimo strategiją, leidusią ateityje numatytoms licencijoms išleisti 30 proc. mažiau lėšų.

Paslaugų apskaitos sistema

Unikalus paslaugų apskaitos (angl. Billing) sprendimas energetikos sektoriuje veikiančioms įmonėms, savo galimybėmis pranokstantis standartinių paslaugų apskaitos sprendimų funkcionalumą.

Tapatybės valdymo informacinė sistema

Microsoft Identity Manager produktu paremta tapatybės valdymo sistema, leidžianti greičiau ir paprasčiau valdyti darbuotojų prisijungimus prie įvairių informacinių sistemų.

Žalų bylų valdymo informacinė sistema

Veiklos ir dokumentų valdymo sprendimas, skirtas vienam svarbiausių draudimo bendrovės procesų valdymui.

Pacientų aptarnavimo portalas

Elektroninių paslaugų portalas, apimantis išankstinės registracijos, dokumentų pateikimo ir valdymo, nuotolinio pacientų stebėjimo bei e-mokymų modulius.

Informacinė sistema Krovinys

Krovinių vežimą lydinčių dokumentų tvarkymo ir apskaitos kontrolės informacinė sistema, jungianti visą krovinio vežimo ciklą nuo sutarties su klientu kroviniui vežti sudarymo iki PVM sąskaitos faktūros už suteiktas paslaugas išrašymo.

Nacionalinė biblioteka pasikliauna VDI technologija

Laimėjusi viešąjį konkursą teikti Nacionalinei Martyno Mažvydo bibliotekai VDI reikalingą infrastruktūrą – serverius, virtualią duomenų saugyklą, licencijas, plonus klientus bei diegimo paslaugas – „Blue Bridge“ projektą įgyvendino per 3 mėnesius.

„OXON Tech“ savo duomenis perkėlė į „Blue Bridge“ duomenų centrą

2018 m. gegužės 25 d. įsigaliojęs Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) paskatino „OXON Tech“ perkelti įmonės duomenis iš užsienio į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

Nacionaliniam egzaminų centrui įdiegta IT stebėjimo sistema

Siekdami užtikrinti sklandžią Nacionalinio egzaminų centro (NEC) IT veiklą, „Blue Bridge“ įdiegė IT sistemų stebėjimo sistemą, bei nuolat atlieka rezervinio duomenų kopijavimo sistemos priežiūros darbus.

GET Baltic informacinės sistemos perkėlimui iš kitos šalies užteko dienos

2017 m. pavasarį Baltijos šalių gamtinių dujų biržos GET Baltic administruojama elektroninė prekybos sistema perkelta iš Suomijos į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

„DOJUS“ įmonių grupės išsikėlimo į debesis patirtis

„DOJUS“ įmonių grupė susidūrė su keliais IT infrastruktūros iššūkiais – reikėjo ne tik daugiau resursų, bet ir didesnio patikimumo IT sistemoms. Be to, plečiantis verslui, teko spręsti papildomos IT infrastruktūros įsigijimo klausimą.

„DNB“ (dabar – „Luminor“) IT ūkio priežiūrą patikėjo „Blue Bridge“

„Blue Bridge“ ir didžiausiai Norvegijos finansinių paslaugų grupei priklausanti DNB (dabar – „Luminor“) banko grupė 2017 m. pasirašė 3 metų IT infrastruktūros priežiūros sutartį.

LVPA perkėlė sistemas į išorinį duomenų centrą

Ūkio ministerijos įsteigta Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) tapo viena pirmųjų valstybinių institucijų, perkėlusių visas savo informacines sistemas į IT paslaugų tiekėjo duomenų centrą.

NT įmonė, pasirinkusi išorinį duomenų centrą

Besiplečiant „Baltisches Haus“, sparčiai augo ir įmonės IT ūkis - didėjo ne tik naudojamų informacinių sistemų skaičius, bet ir duomenų kiekiai.

Kai projekto mastas reikalauja ypatingų IT resursų ir sprendimų

Nacionaliniam konkursui – galinga sistema, veikianti mėnesį.

Pažangus el. pašto sistemos sprendimas – saugesnis ir pigesnis

Prieš keletą metų viena įtakingiausių žiniasklaidos įmonių Lietuvoje – „Verslo žinios“ – susidūrė su el. pašto sistemos problemomis. Sistema ne tik nebeatitiko veiklos poreikių, bet ir kėlė techninių nepatogumų.

Nuo klasikinio „Microsoft Office“ – prie debesijos technologijų

2015 m. Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) žengė svarbų žingsnį – nusprendė įprastą „Microsoft Office“ paketą pakeisti pažangesniu sprendimu – debesų kompiuterija paremtu „Microsoft Office 365“.

MITA E. mokslo vartų sistema pasiekiama iš debesies

„Blue Bridge“ savo duomenų centre nuo 2015 m. talpina Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) pagrindinę Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros informacinę sistemą.

Strateginis šalies projektas - greitesniam ir visus pasiekiančiam internetui

Iki 2013 m. dalyje kaimiškų vietovių nebuvo kokybiško plačiajuosčio ryšio, nes tokio ryšio paslaugoms teikti reikalingas tinklas nebuvo pakankamai išplėstas.

„Microsoft“ sprendimas sutaupo iki 25 proc. išlaidų

Verslo įmonės ir valstybinės institucijos, kurių darbas neatsiejamas nuo IT sistemų, susiduria su galvosūkiu – kokio dydžio reikia IT ūkio ir kiek fizinių serverių užsisakyti, jei sistema intensyviai dirba tik kelis mėnesius?

Debesų kompiuterijos sprendimas leido sutaupyti šimtus tūkstančių eurų

Didžiausia Lietuvoje vandentiekio bendrovė „Vilniaus vandenys“ tiekia geriamąjį vandenį ir tvarko nuotekas beveik 600 tūkst. vartotojų, tad bendrovės IT infrastruktūra – labai svarbi kokybiškų paslaugų teikimui ir jų stebėjimui.