IT valdymas ir priežiūra
„Blue Bridge“ debesų kompiuterija
Serveriai ir duomenų saugyklos
Infrastruktūros valdymas
Duomenų perdavimo įranga
Kibernetinis saugumas
Partnerių debesų kompiuterija
Bendradarbiavimo sprendimai
Techninės įrangos tiekimas ir aptarnavimas
„Microsoft Sharepoint“ sprendimai
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas
Techninės įrangos tiekimas ir aptarnavimas Apie paslaugas plačiau
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas

Kai projekto mastas reikalauja ypatingų IT resursų ir sprendimų (UAB „Tilde IT“)

Nacionaliniam konkursui – galinga sistema, veikianti mėnesį.

Informacinių technologijų įmonė „Tilde IT“ ne tik kuria įvairias kalbines technologijas, bet ir įgyvendina socialinius projektus, susijusius su kalba. Vienas iš tokių projektų – visos Lietuvos moksleivius suburiantis virtualus konkursas raštingumui ugdyti. Nacionalinis šio konkurso mastas reikalauja ypatingų IT resursų ir sprendimų.

Tilde IT

2017-01-31

Prireikė trumpalaikių resursų

Pagrindinė „Tilde IT“ veikla – pažangių kalbinių technologijų kūrimas ir vystymas, taip pat lietuvių kalbos palaikymo programinės įrangos „Tildės Biuras“ kūrimas. Įmonė vykdo ir socialinius projektus. Vienas didžiausių – nacionalinis lietuvių kalbos konkursas moksleiviams „Švari kalba – švari galva“, kuris 2013 m. buvo organizuotas jau 6 kartą.

Šiam konkursui sukurtas specialus tinklalapis turėjo būti pasiekiamas tūkstančiams moksleivių, o jiems prisijungus vienu metu – veikti sklandžiai, nepaisant didelės apkrovos. Be to, numatyta konkurso trukmė buvo mėnesis, tad sistema turėjo veikti sklandžiai gana ilgą laikotarpį, o papildomų investicijų į fizinius serverius norėta išvengti.

Virtualaus serverio įsigijimas

„Tildei IT“ pasiūlytas pažangus sprendimas – virtualaus serverio paslauga. Tai – debesų kompiuterijos technologija, leidžianti reikalingais IT resursais naudotis laikinai – šiuo atveju, tik projekto įgyvendinimo metu.

Įsigijusi šią paslaugą, „Tilde IT“ gavo reikalingų parametrų virtualų serverį iš „Blue Bridge“ duomenų centro. Taip pat – galimybę per savitarnos svetainę padidinti arba sumažinti resursus, jei to reikalauja serverių apkrovimas. Tokios galimybės leido mažinti sąnaudas ir mokėti tik už tuos pajėgumus, kurie tuo metu naudojami.

Vienas svarbiausių virtualių serverių privalumų – galimybė įgyvendinti trumpalaikius, didelių pajėgumų reikalaujančius projektus neįsigyjant nuosavos fizinės serverių infrastruktūros. Be to, pasirinkusi virtualių serverių sprendimą, „Tilde IT“ užsitikrino patikimą IT infrastruktūrą ir apsisaugojo nuo sistemos „užlūžimo“. Naudojantis šia paslauga, nebereikėjo rūpintis infrastruktūros patikimumo užtikrinimu, rezervinių duomenų kopijavimu ar greitu jų atstatymu įvykus nenumatytam gedimui. Taip pat nebereikėjo dubliuoti serverių ir duomenų saugyklų.

Išvengta sistemos sulėtėjimo ir išlaidų

Dalyvauti 2013-aisiais konkurse panoro apie 12 tūkst. 6-10 klasių moksleivių. Nei registruojantis, nei sprendžiant pateiktas užduotis nekilo jokių problemų, o „Tilde IT“ pavyko sutaupyti lėšas, kurias būtų tekę skirti fiziniams serveriams, kurie didžiąją metų dalį nebūtų naudojami.

„Mūsų rengiamam konkursui sukurtas specialus tinklalapis turėjo būti pasiekiamas tuo metu, kai tūkstančiai moksleivių aktyviai registruojasi ir prisijungę prie svetainės sprendžia užduotis. Svarstėme įvairias galimybes, kokiais būdais užtikrinti nepertraukiamą sistemos pasiekiamumą. Tačiau pasirinkome kompetentingų „Blue Bridge“ grupės specialistų pasiūlytą debesų kompiuterijos paslaugą, kuomet reikalingais IT resursais galime naudotis laikinai, projekto įgyvendinimo metu“, – pasakoja Renata Špukienė, „Tilde IT“ direktorė.

Kitų klientų istorijos

Paslaugų apskaitos sistema

Unikalus paslaugų apskaitos (angl. Billing) sprendimas energetikos sektoriuje veikiančioms įmonėms, savo galimybėmis pranokstantis standartinių paslaugų apskaitos sprendimų funkcionalumą.

Tapatybės valdymo informacinė sistema

Microsoft Identity Manager produktu paremta tapatybės valdymo sistema, leidžianti greičiau ir paprasčiau valdyti darbuotojų prisijungimus prie įvairių informacinių sistemų.

Žalų bylų valdymo informacinė sistema

Veiklos ir dokumentų valdymo sprendimas, skirtas vienam svarbiausių draudimo bendrovės procesų valdymui.

Pacientų aptarnavimo portalas

Elektroninių paslaugų portalas, apimantis išankstinės registracijos, dokumentų pateikimo ir valdymo, nuotolinio pacientų stebėjimo bei e-mokymų modulius.

Informacinė sistema Krovinys

Krovinių vežimą lydinčių dokumentų tvarkymo ir apskaitos kontrolės informacinė sistema, jungianti visą krovinio vežimo ciklą nuo sutarties su klientu kroviniui vežti sudarymo iki PVM sąskaitos faktūros už suteiktas paslaugas išrašymo.

Nacionalinė biblioteka pasikliauna VDI technologija

Laimėjusi viešąjį konkursą teikti Nacionalinei Martyno Mažvydo bibliotekai VDI reikalingą infrastruktūrą – serverius, virtualią duomenų saugyklą, licencijas, plonus klientus bei diegimo paslaugas – „Blue Bridge“ projektą įgyvendino per 3 mėnesius.

„OXON Tech“ savo duomenis perkėlė į „Blue Bridge“ duomenų centrą

2018 m. gegužės 25 d. įsigaliojęs Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) paskatino „OXON Tech“ perkelti įmonės duomenis iš užsienio į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

Nacionanaliniam egzaminų centrui įdiegta IT stebėjimo sistema

Siekdami užtikrinti sklandžią Nacionalinio egzaminų centro (NEC) IT veiklą, „Blue Bridge“ įdiegė IT sistemų stebėjimo sistemą, bei nuolat atlieka rezervinio duomenų kopijavimo sistemos priežiūros darbus.

GET Baltic informacinės sistemos perkėlimui iš kitos šalies užteko dienos

2017 m. pavasarį Baltijos šalių gamtinių dujų biržos GET Baltic administruojama elektroninė prekybos sistema perkelta iš Suomijos į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

„DOJUS“ įmonių grupės išsikėlimo į debesis patirtis

Prieš kelerius metus žemės ūkio technikos prekybos ir aptarnavimo veiklą vykdanti „DOJUS“ įmonių grupė susidūrė su keliais IT infrastruktūros iššūkiais – reikėjo ne tik daugiau resursų, bet ir didesnio patikimumo IT sistemoms. Be to, plečiantis verslui, teko spręsti papildomos IT infrastruktūros įsigijimo klausimą.

„DNB“ (dabar – „Luminor“) IT ūkio priežiūrą patikėjo „Blue Bridge“

„Blue Bridge“ ir didžiausiai Norvegijos finansinių paslaugų grupei priklausanti DNB (dabar – „Luminor“) banko grupė 2017 m. pasirašė 3 metų IT infrastruktūros priežiūros sutartį.

Institucija, perkėlusi sistemas į išorinį duomenų centrą (LVPA)

Ūkio ministerijos įsteigta Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) tapo viena pirmųjų valstybinių institucijų, perkėlusių visas savo informacines sistemas į IT paslaugų tiekėjo duomenų centrą.

NT įmonė, pasirinkusi išorinį duomenų centrą (UAB „Baltisches Haus“)

Besiplečiant „Baltisches Haus“, sparčiai augo ir įmonės IT ūkis - didėjo ne tik naudojamų informacinių sistemų skaičius, bet ir duomenų kiekiai.

Pažangus el. pašto sistemos sprendimas – saugesnis ir pigesnis (UAB „Verslo Žinios“)

Prieš keletą metų viena įtakingiausių žiniasklaidos įmonių Lietuvoje – „Verslo žinios“ – susidūrė su el. pašto sistemos problemomis. Sistema ne tik nebeatitiko veiklos poreikių, bet ir kėlė techninių nepatogumų.

Nuo klasikinio „Microsoft Office“ – prie debesijos technologijų

2015 m. Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) žengė svarbų žingsnį – nusprendė įprastą „Microsoft Office“ paketą pakeisti pažangesniu sprendimu – debesų kompiuterija paremtu „Microsoft Office 365“.

E. mokslo vartų sistema pasiekiama iš debesies (MITA)

„Blue Bridge“ savo duomenų centre nuo 2015 m. talpina Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) pagrindinę Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros informacinę sistemą.

Strateginis šalies projektas - greitesniam ir visus pasiekiančiam internetui (VĮ „Plačiajuostis Internetas“)

Iki 2013 m. dalyje kaimiškų vietovių nebuvo kokybiško plačiajuosčio ryšio, nes tokio ryšio paslaugoms teikti reikalingas tinklas nebuvo pakankamai išplėstas.

„MICROSOFT“ SPRENDIMAS SUTAUPO IKI 25 PROC. IŠLAIDŲ

Verslo įmonės ir valstybinės institucijos, kurių darbas neatsiejamas nuo IT sistemų, susiduria su galvosūkiu – kokio dydžio reikia IT ūkio ir kiek fizinių serverių užsisakyti, jei sistema intensyviai dirba tik kelis mėnesius?

Debesų kompiuterijos sprendimas LEIDO SUTAUPYTI ŠIMTUS TŪKSTANČIŲ EURŲ (UAB „Vilniaus Vandenys“)

Didžiausia Lietuvoje vandentiekio bendrovė „Vilniaus vandenys“ tiekia geriamąjį vandenį ir tvarko nuotekas beveik 600 tūkst. vartotojų, tad bendrovės IT infrastruktūra – labai svarbi kokybiškų paslaugų teikimui ir jų stebėjimui.

„Blue Bridge“ IT žinių centras

Į kokias „Office 365“ programas pataria atkreipti dėmesį IT sprendimų kūrėjai?

Skaitykite