Saugi nuotolinė darbo vieta
IT infrastruktūros priežiūra
Debesų kompiuterija
DevOps paslaugos
Fizinė įranga
Infrastruktūros valdymas
Duomenų valdymo sprendimai ir paslaugos
Duomenų perdavimo įranga
Kibernetinis saugumas
Partnerių debesų kompiuterija
Bendradarbiavimo sprendimai
Techninės įrangos tiekimas ir aptarnavimas
„Microsoft Sharepoint“ sprendimai
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas
Saugi nuotolinė darbo vieta
Partnerių debesų kompiuterija Apie paslaugas plačiau
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas

Licencinio turto įvertinimas leido sumažinti išlaidas

Beveik 2500 kompiuterizuotų darbo vietų turinčiam Lietuvos paštui „Microsoft“ licencinio turto įvertinimas leido įsitikinti naudojamos programinės įrangos legalumu ir pasirinkti licencijavimo strategiją, leidusią ateityje numatytoms licencijoms išleisti 30 proc. mažiau lėšų.

Situacija

„ITIL (angl. Information Technology Infrastructure Library) principais grindžiamas IT valdymas, griežti saugumo reikalavimai ir siekis naudoti naujausią bei patikimiausią programinę įrangą – svarbiausi strateginiai modernėjančio Lietuvos pašto IT politikos prioritetai“, – sako Lietuvos pašto IT Operacijų skyriaus vadovas Tomas Čekanauskas, pažymėdamas, kad svarbi šio požiūrio į IT dalis – reguliari naudojamos programinės įrangos legalumo ir optimalumo analizė.

„Kadangi kompiuterizuotų darbo vietų ir IT infrastruktūros skaičius Lietuvos pašte tikrai nemažas, mums itin svarbus šios srities auditas ir jo išvados bei rekomendacijos, kad galėtume maksimaliai efektyviau dirbti ir mažinti kaštus. Sužinoję iš savo IT partnerio „Blue Bridge“ apie galimybę gauti finansavimą „Microsoft“ licencinio turto įvertinimui, iškart nusprendėme šia galimybe pasinaudoti. Iš kitų audito metodų, SAM išsiskiria preciziškomis techninėmis įžvalgomis ir leidžia pasirinkti finansiniu požiūriu optimalią licencijavimo strategiją“, – pažymi T. Čekanauskas.

Microsoft“ licencinio turto įvertinimą, dar vadinamą SAM, „Blue Bridge“ IT infrastruktūros sprendimų vadovas Algirdas Lunys suskirsto į 3 svarbiausius etapus.

„Pirmasis žingsnis – tai visų kompiuterių ir IT infrastruktūros skenavimas. Antrasis – finansinių dokumentų, patvirtinančių programinės įrangos įsigijimą, surinkimas. Trečiajame etape duomenys apie faktiškai naudojamą programinę įrangą ir įsigijimo dokumentai palyginami, o po to pateikiama rekomendacija, kurioje išvardijami konkretūs neatitikimai ir galimi keliai juos sprendžiant“, – vardija A. Lunys.

Lietuvos pašte SAM truko pusmetį, visus svarbiausius darbus atliko šios bendrovės IT specialistai, talkinami „Blue Bridge“ komandos. „Darbai buvo suplanuoti taip, kad mūsų IT specialistų neužgriūtų papildomas darbo krūvis. Svarbų vaidmenį siekiant šio tikslo atliko „Blue Bridge“ konsultacijos – galėjome kreiptis į tiekėją iškilus bet kokiems techniniams neaiškumams. Konsultacijos buvo ypač vertingos ir paskutiniajame etape – analizuojant pateiktas rekomendacijas, pagal jas peržiūrint turimas programas ir formuojant licencijų krepšelį“, – pasakoja Lietuvos pašto IT Operacijų skyriaus vadovas T. Čekanauskas.

Rekomendacijų įgyvendinimas ir rezultatas

Pasakodamas apie svarbiausius praktinius darbus įgyvendinant „Blue Bridge“ pateiktas SAM rekomendacijas, T. Čekanauskas sako, kad jomis vadovaudamasi Lietuvos pašto IT komanda sprendžia, ar atsisakyti tam tikrų programų, ar priešingai – nustačius poreikį, įsigyti papildomų licencijų. Pasak jo, itin svarbi ir ilgalaikė tokių rekomendacijų nauda – galimybė priimti analize ir aiškia finansine išraiška pagrįstą sprendimą dėl tolimesnės programinės įrangos licencijavimo strategijos.

„Po rekomendacijų drauge su „Blue Bridge“ nustatėme, kad programinės įrangos licencijas mūsų atveju ateityje labiausiai apsimoka įsigyti atsižvelgiant į įrenginių skaičių, todėl pakeitėme savo dabartinę licencijavimo strategiją į geriau atitinkančią mūsų poreikius, kuri leido numatytą licencijoms biudžetą sumažinti net 30 proc.“, – svarbiausią SAM naudą apibendrina Lietuvos pašto atstovas.

Kitų klientų istorijos

IT infrastruktūra kuria visiškai naujas galimybes

Prekybos tinklo „Maxima“ vykdytas vienas didžiausių IT infrastruktūros atnaujinimų projektų Lietuvoje, kurį įgyvendino kompanija „Hewlett Packard Enterprise“ (HPE), kartu su „Blue Bridge“.

Paslaugų apskaitos sistema

Unikalus paslaugų apskaitos (angl. Billing) sprendimas energetikos sektoriuje veikiančioms įmonėms, savo galimybėmis pranokstantis standartinių paslaugų apskaitos sprendimų funkcionalumą.

Tapatybės valdymo informacinė sistema

Microsoft Identity Manager produktu paremta tapatybės valdymo sistema, leidžianti greičiau ir paprasčiau valdyti darbuotojų prisijungimus prie įvairių informacinių sistemų.

Žalų bylų valdymo informacinė sistema

Veiklos ir dokumentų valdymo sprendimas, skirtas vienam svarbiausių draudimo bendrovės procesų valdymui.

Pacientų aptarnavimo portalas

Elektroninių paslaugų portalas, apimantis išankstinės registracijos, dokumentų pateikimo ir valdymo, nuotolinio pacientų stebėjimo bei e-mokymų modulius.

Informacinė sistema Krovinys

Krovinių vežimą lydinčių dokumentų tvarkymo ir apskaitos kontrolės informacinė sistema, jungianti visą krovinio vežimo ciklą nuo sutarties su klientu kroviniui vežti sudarymo iki PVM sąskaitos faktūros už suteiktas paslaugas išrašymo.

Nacionalinė biblioteka pasikliauna VDI technologija

Laimėjusi viešąjį konkursą teikti Nacionalinei Martyno Mažvydo bibliotekai VDI reikalingą infrastruktūrą – serverius, virtualią duomenų saugyklą, licencijas, plonus klientus bei diegimo paslaugas – „Blue Bridge“ projektą įgyvendino per 3 mėnesius.

„OXON Tech“ savo duomenis perkėlė į „Blue Bridge“ duomenų centrą

2018 m. gegužės 25 d. įsigaliojęs Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) paskatino „OXON Tech“ perkelti įmonės duomenis iš užsienio į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

Nacionaliniam egzaminų centrui įdiegta IT stebėjimo sistema

Siekdami užtikrinti sklandžią Nacionalinio egzaminų centro (NEC) IT veiklą, „Blue Bridge“ įdiegė IT sistemų stebėjimo sistemą, bei nuolat atlieka rezervinio duomenų kopijavimo sistemos priežiūros darbus.

GET Baltic informacinės sistemos perkėlimui iš kitos šalies užteko dienos

2017 m. pavasarį Baltijos šalių gamtinių dujų biržos GET Baltic administruojama elektroninė prekybos sistema perkelta iš Suomijos į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

„DOJUS“ įmonių grupės išsikėlimo į debesis patirtis

„DOJUS“ įmonių grupė susidūrė su keliais IT infrastruktūros iššūkiais – reikėjo ne tik daugiau resursų, bet ir didesnio patikimumo IT sistemoms. Be to, plečiantis verslui, teko spręsti papildomos IT infrastruktūros įsigijimo klausimą.

„DNB“ (dabar – „Luminor“) IT ūkio priežiūrą patikėjo „Blue Bridge“

„Blue Bridge“ ir didžiausiai Norvegijos finansinių paslaugų grupei priklausanti DNB (dabar – „Luminor“) banko grupė 2017 m. pasirašė 3 metų IT infrastruktūros priežiūros sutartį.

LVPA perkėlė sistemas į išorinį duomenų centrą

Ūkio ministerijos įsteigta Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) tapo viena pirmųjų valstybinių institucijų, perkėlusių visas savo informacines sistemas į IT paslaugų tiekėjo duomenų centrą.

NT įmonė, pasirinkusi išorinį duomenų centrą

Besiplečiant „Baltisches Haus“, sparčiai augo ir įmonės IT ūkis - didėjo ne tik naudojamų informacinių sistemų skaičius, bet ir duomenų kiekiai.

Kai projekto mastas reikalauja ypatingų IT resursų ir sprendimų

Nacionaliniam konkursui – galinga sistema, veikianti mėnesį.

Pažangus el. pašto sistemos sprendimas – saugesnis ir pigesnis

Prieš keletą metų viena įtakingiausių žiniasklaidos įmonių Lietuvoje – „Verslo žinios“ – susidūrė su el. pašto sistemos problemomis. Sistema ne tik nebeatitiko veiklos poreikių, bet ir kėlė techninių nepatogumų.

Nuo klasikinio „Microsoft Office“ – prie debesijos technologijų

2015 m. Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) žengė svarbų žingsnį – nusprendė įprastą „Microsoft Office“ paketą pakeisti pažangesniu sprendimu – debesų kompiuterija paremtu „Microsoft Office 365“.

MITA E. mokslo vartų sistema pasiekiama iš debesies

„Blue Bridge“ savo duomenų centre nuo 2015 m. talpina Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) pagrindinę Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros informacinę sistemą.

Strateginis šalies projektas - greitesniam ir visus pasiekiančiam internetui

Iki 2013 m. dalyje kaimiškų vietovių nebuvo kokybiško plačiajuosčio ryšio, nes tokio ryšio paslaugoms teikti reikalingas tinklas nebuvo pakankamai išplėstas.

„Microsoft“ sprendimas sutaupo iki 25 proc. išlaidų

Verslo įmonės ir valstybinės institucijos, kurių darbas neatsiejamas nuo IT sistemų, susiduria su galvosūkiu – kokio dydžio reikia IT ūkio ir kiek fizinių serverių užsisakyti, jei sistema intensyviai dirba tik kelis mėnesius?

Debesų kompiuterijos sprendimas leido sutaupyti šimtus tūkstančių eurų

Didžiausia Lietuvoje vandentiekio bendrovė „Vilniaus vandenys“ tiekia geriamąjį vandenį ir tvarko nuotekas beveik 600 tūkst. vartotojų, tad bendrovės IT infrastruktūra – labai svarbi kokybiškų paslaugų teikimui ir jų stebėjimui.

Parašykite mums

Vardas

El. pašto adresas

Įmonė

Telefonas

Žinutė


Ačiū, jūsų žinutė išsiųsta. Gražios dienos!