Saugi nuotolinė darbo vieta
IT infrastruktūros priežiūra
Debesų kompiuterija
DevOps paslaugos
Fizinė įranga
Infrastruktūros valdymas
Duomenų valdymo sprendimai ir paslaugos
Duomenų perdavimo įranga
Kibernetinis saugumas
Partnerių debesų kompiuterija
Bendradarbiavimo sprendimai
Techninės įrangos tiekimas ir aptarnavimas
„Microsoft Sharepoint“ sprendimai
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas
Saugi nuotolinė darbo vieta
Partnerių debesų kompiuterija Apie paslaugas plačiau
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas

Nacionaliniam egzaminų centrui įdiegta IT stebėjimo sistema

Organizuojant brandos egzaminus ir pateikiant apie juos duomenis mokykloms, ypatingą dėmesį NEC skiria duomenų pasiekiamumui ir jų saugiam atkūrimui duomenų praradimo atveju, o tam reikalinga pažangi, nuolat prižiūrima duomenų kopijavimo sistema bei puikiai veikiančios duomenų bazės. Siekdami užtikrinti sklandžią Nacionalinio egzaminų centro (NEC) IT veiklą, „Blue Bridge“ įdiegė IT sistemų stebėjimo sistemą, bei nuolat atlieka rezervinio duomenų kopijavimo sistemos priežiūros darbus.

Užtikrino, kad duomenys būtų pasiekiami bet kada

Organizuojant egzaminus ir pateikiant apie juos duomenis mokykloms, ypatingas dėmesys skiriamas duomenų pasiekiamumui ir jų saugiam atkūrimui duomenų praradimo atveju. Šiai užduočiai įgyvendinti reikia pažangios, nuolat prižiūrimos duomenų kopijavimo sistemos bei puikiai veikiančių duomenų bazių.

„Ilgą laiką NEC šiuos svarbius duomenis kopijuodavo į juostinį įrenginį, tačiau pastebėta, kad prireikus, šios duomenų kopijos negalėtų būti atstatytos taip operatyviai, kaip reikėtų. Todėl nusprendėme atlikti turimų duomenų bazių ir rezervinių kopijų funkcionalumo analizę bei iš esmės peržiūrėti duomenų kopijavimo procesą“, – pasakoja NEC direktorės pavaduotoja Nijolė Ivonienė.

Po konkurso, skirto įvertinti visą NEC duomenų bazių veiklą ir duomenų saugojimo procesą, ši užduotis buvo patikėta „Blue Bridge“ ekspertams.

„Atlikta analizė apėmė visą duomenų bazę ir rezervines duomenų kopijas bei parodė, kad procesas tikrai gali būti patobulintas taip, kad NEC nesusidurtų su iššūkiais atstatant duomenis iš rezervinių kopijų“, – pasakoja „Blue Bridge“ IT paslaugų vadybininkė Alėsė Sapagova.

Pradėję tobulinti duomenų atkūrimo procesą, „Blue Bridge“ specialistai atliko dvi svarbiausias užduotis. „Pirmoji darbų grupė apėmė duomenų bazės klaidų taisymą ir konfigūracijos patobulinimą, taip pat – rezervinių kopijų konfigūravimą, kuris įgyvendintas sukuriant automatizuotą programinį kodą, kasdien atliekantį pilną duomenų bazės kopijavimą į NEC nurodytą lokaciją“, – pasakoja A. Sapagova, pridurdama, kad po atliktų darbų „Blue Bridge“ nuolat prižiūri ir rezervinių duomenų kopijų kūrimą: „Ši priežiūra apima ne tik stebėjimą, bet ir testavimus, kurie parodo, ar duomenys gali būti atstatyti bet kuriuo metu.“

Įdiegtas pažangus sistemų stebėjimo įrankis

Antrasis svarbus darbas, kurį įgyvendino „Blue Bridge“ – pažangios „Zabbix“ monitoringo sistemos įdiegimas. „Ši sistema padeda aktyviai stebėti NEC IT sistemų veiklą ir laiku imtis prevencinių priemonių užkertant kelią galimoms grėsmėms. Ši sistema taip pat padeda sumažinti galimo gedimo šalinimo laiką. Be to, monitoringo sistema leidžia ir patiems NEC IT specialistams stebėti savo sistemas ir kreiptis į mus pastebėjus galimus nesklandumus“, – dėsto pašnekovas.

Kaip pasakoja NEC atstovai, šių metų brandos egzaminų laikotarpį NEC pasitinka be didesnio streso dėl duomenų atstatymo įvykus trikdžiams ir jausdamiesi daug tvirčiau nei anksčiau. „Pernai nesklandumų išvengta, tad šiemet turime pagrindo tikėtis, kad viskas klostysis sklandžiai“, – sako A. Sapagova, atkreipdama dėmesį į tai, kad šiemet, kaip ir pernai, egzaminų metu NEC talkins „Blue Bridge“ – kilus nesklandumams į NEC „Blue Bridge“ specialistai yra įsipareigoję atvykti per 2 valandas.

Kitų klientų istorijos

IT infrastruktūra kuria visiškai naujas galimybes

Prekybos tinklo „Maxima“ vykdytas vienas didžiausių IT infrastruktūros atnaujinimų projektų Lietuvoje, kurį įgyvendino kompanija „Hewlett Packard Enterprise“ (HPE), kartu su „Blue Bridge“.

Licencinio turto įvertinimas leido sumažinti išlaidas

Lietuvos paštui „Microsoft“ licencinio turto įvertinimas leido įsitikinti naudojamos programinės įrangos legalumu ir pasirinkti licencijavimo strategiją, leidusią ateityje numatytoms licencijoms išleisti 30 proc. mažiau lėšų.

Paslaugų apskaitos sistema

Unikalus paslaugų apskaitos (angl. Billing) sprendimas energetikos sektoriuje veikiančioms įmonėms, savo galimybėmis pranokstantis standartinių paslaugų apskaitos sprendimų funkcionalumą.

Tapatybės valdymo informacinė sistema

Microsoft Identity Manager produktu paremta tapatybės valdymo sistema, leidžianti greičiau ir paprasčiau valdyti darbuotojų prisijungimus prie įvairių informacinių sistemų.

Žalų bylų valdymo informacinė sistema

Veiklos ir dokumentų valdymo sprendimas, skirtas vienam svarbiausių draudimo bendrovės procesų valdymui.

Pacientų aptarnavimo portalas

Elektroninių paslaugų portalas, apimantis išankstinės registracijos, dokumentų pateikimo ir valdymo, nuotolinio pacientų stebėjimo bei e-mokymų modulius.

Informacinė sistema Krovinys

Krovinių vežimą lydinčių dokumentų tvarkymo ir apskaitos kontrolės informacinė sistema, jungianti visą krovinio vežimo ciklą nuo sutarties su klientu kroviniui vežti sudarymo iki PVM sąskaitos faktūros už suteiktas paslaugas išrašymo.

Nacionalinė biblioteka pasikliauna VDI technologija

Laimėjusi viešąjį konkursą teikti Nacionalinei Martyno Mažvydo bibliotekai VDI reikalingą infrastruktūrą – serverius, virtualią duomenų saugyklą, licencijas, plonus klientus bei diegimo paslaugas – „Blue Bridge“ projektą įgyvendino per 3 mėnesius.

„OXON Tech“ savo duomenis perkėlė į „Blue Bridge“ duomenų centrą

2018 m. gegužės 25 d. įsigaliojęs Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) paskatino „OXON Tech“ perkelti įmonės duomenis iš užsienio į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

GET Baltic informacinės sistemos perkėlimui iš kitos šalies užteko dienos

2017 m. pavasarį Baltijos šalių gamtinių dujų biržos GET Baltic administruojama elektroninė prekybos sistema perkelta iš Suomijos į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

„DOJUS“ įmonių grupės išsikėlimo į debesis patirtis

„DOJUS“ įmonių grupė susidūrė su keliais IT infrastruktūros iššūkiais – reikėjo ne tik daugiau resursų, bet ir didesnio patikimumo IT sistemoms. Be to, plečiantis verslui, teko spręsti papildomos IT infrastruktūros įsigijimo klausimą.

„DNB“ (dabar – „Luminor“) IT ūkio priežiūrą patikėjo „Blue Bridge“

„Blue Bridge“ ir didžiausiai Norvegijos finansinių paslaugų grupei priklausanti DNB (dabar – „Luminor“) banko grupė 2017 m. pasirašė 3 metų IT infrastruktūros priežiūros sutartį.

LVPA perkėlė sistemas į išorinį duomenų centrą

Ūkio ministerijos įsteigta Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) tapo viena pirmųjų valstybinių institucijų, perkėlusių visas savo informacines sistemas į IT paslaugų tiekėjo duomenų centrą.

NT įmonė, pasirinkusi išorinį duomenų centrą

Besiplečiant „Baltisches Haus“, sparčiai augo ir įmonės IT ūkis - didėjo ne tik naudojamų informacinių sistemų skaičius, bet ir duomenų kiekiai.

Kai projekto mastas reikalauja ypatingų IT resursų ir sprendimų

Nacionaliniam konkursui – galinga sistema, veikianti mėnesį.

Pažangus el. pašto sistemos sprendimas – saugesnis ir pigesnis

Prieš keletą metų viena įtakingiausių žiniasklaidos įmonių Lietuvoje – „Verslo žinios“ – susidūrė su el. pašto sistemos problemomis. Sistema ne tik nebeatitiko veiklos poreikių, bet ir kėlė techninių nepatogumų.

Nuo klasikinio „Microsoft Office“ – prie debesijos technologijų

2015 m. Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) žengė svarbų žingsnį – nusprendė įprastą „Microsoft Office“ paketą pakeisti pažangesniu sprendimu – debesų kompiuterija paremtu „Microsoft Office 365“.

MITA E. mokslo vartų sistema pasiekiama iš debesies

„Blue Bridge“ savo duomenų centre nuo 2015 m. talpina Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) pagrindinę Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros informacinę sistemą.

Strateginis šalies projektas - greitesniam ir visus pasiekiančiam internetui

Iki 2013 m. dalyje kaimiškų vietovių nebuvo kokybiško plačiajuosčio ryšio, nes tokio ryšio paslaugoms teikti reikalingas tinklas nebuvo pakankamai išplėstas.

„Microsoft“ sprendimas sutaupo iki 25 proc. išlaidų

Verslo įmonės ir valstybinės institucijos, kurių darbas neatsiejamas nuo IT sistemų, susiduria su galvosūkiu – kokio dydžio reikia IT ūkio ir kiek fizinių serverių užsisakyti, jei sistema intensyviai dirba tik kelis mėnesius?

Debesų kompiuterijos sprendimas leido sutaupyti šimtus tūkstančių eurų

Didžiausia Lietuvoje vandentiekio bendrovė „Vilniaus vandenys“ tiekia geriamąjį vandenį ir tvarko nuotekas beveik 600 tūkst. vartotojų, tad bendrovės IT infrastruktūra – labai svarbi kokybiškų paslaugų teikimui ir jų stebėjimui.

Parašykite mums

Vardas

El. pašto adresas

Įmonė

Telefonas

Žinutė


Ačiū, jūsų žinutė išsiųsta. Gražios dienos!