IT valdymas ir priežiūra
„Blue Bridge“ debesų kompiuterija
Serveriai ir duomenų saugyklos
Infrastruktūros valdymas
Duomenų perdavimo įranga
Kibernetinis saugumas
Partnerių debesų kompiuterija
Bendradarbiavimo sprendimai
Techninės įrangos tiekimas ir aptarnavimas
„Microsoft Sharepoint“ sprendimai
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas
Techninės įrangos tiekimas ir aptarnavimas Apie paslaugas plačiau
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas

NT įmonė, pasirinkusi išorinį duomenų centrą (UAB „Baltisches Haus“)

Besiplečiant „Baltisches Haus“, sparčiai augo ir įmonės IT ūkis - didėjo ne tik naudojamų informacinių sistemų skaičius, bet ir duomenų kiekiai.

Įmonė „Baltisches Haus“ savo veiklą pradėjo 1995 m. Iš pradžių ji įkurta prekybos tinklo „IKI“ plėtrai, o vėliau tapo savarankiška nekilnojamojo turto (NT) projektų vystytoja ir valdytoja. Šiuo metu „Baltisches Haus“ valdo daugiau nei 200 tūkstančių kvadratinių metrų nekilnojamojo turto objektų visoje Lietuvoje, o didžioji dalis jos IT ūkio iškelta į išorinio tiekėjo – „Blue Bridge“ – duomenų centrą.

Baltiches Haus

2017-01-31

Daugėjo sistemų ir duomenų

Pastebėta, kad „Baltisches Haus“ IT ūkis sparčiai plečiasi: didėja ne tik naudojamų informacinių sistemų skaičius, bet ir duomenų kiekiai. Kadangi „Baltisches Haus“ svarbus sistemų patikimumas, atkreiptas dėmesys, kad turima techninė įranga, ypač fiziniai serveriai, vis mažiau atitiks ne tik įmonės poreikius, bet ir saugumo reikalavimus.

„Augant duomenų kiekiams ir plečiantis IT ūkiui, įvertinome tiek nuosavos įrangos įsigijimo, tiek debesų kompiuterijos pliusus ir minusus. Visuomet ieškome būdų veiklos efektyvumui didinti, o mūsų IT partnerio pasiūlytas migracijos į išorinį duomenų centrą scenarijus geriausiai atitiko mūsų verslo poreikius“, – pasakoja „Baltisches Haus” direktorius Saulius Buteliauskas.

Įsigyti tiek resursų, kiek reikia

Sistemų perkėlimas į „Blue Bridge“ duomenų centrą, pirmiausia, pasirinktas dėl to, kad, turint didelį ir dinamišką IT ūkį, sudėtinga numatyti, kokių parametrų įrangos prireiks ateityje. Be to, debesų kompiuterijos paslaugos leidžia IT resursų apimtis įsigyti pagal poreikius.

 

Nemažiau svarbu ir tai, kad tokiu būdu galima išvengti didelių pradinių investicijų į nuosavą įrangą. Kitu atveju, įmonei tektų ne tik rūpintis nuosavų serverių priežiūra, bet ir užtikrinti specialias įrangos saugojimo sąlygas.

Saugumu rūpinasi profesionalai

Šiuo metu visa atsakomybė už duomenų ir infrastruktūros saugumą tenka išoriniam IT paslaugų tiekėjui, o tai reiškia, kad „Baltisches Haus“ pavyko sutaupyti lėšas, kurias tektų skirti savo IT ūkio plėtrai ir priežiūrai, taip pat didesniam duomenų saugumui užtikrinti.

Kitų klientų istorijos

Paslaugų apskaitos sistema

Unikalus paslaugų apskaitos (angl. Billing) sprendimas energetikos sektoriuje veikiančioms įmonėms, savo galimybėmis pranokstantis standartinių paslaugų apskaitos sprendimų funkcionalumą.

Tapatybės valdymo informacinė sistema

Microsoft Identity Manager produktu paremta tapatybės valdymo sistema, leidžianti greičiau ir paprasčiau valdyti darbuotojų prisijungimus prie įvairių informacinių sistemų.

Žalų bylų valdymo informacinė sistema

Veiklos ir dokumentų valdymo sprendimas, skirtas vienam svarbiausių draudimo bendrovės procesų valdymui.

Pacientų aptarnavimo portalas

Elektroninių paslaugų portalas, apimantis išankstinės registracijos, dokumentų pateikimo ir valdymo, nuotolinio pacientų stebėjimo bei e-mokymų modulius.

Informacinė sistema Krovinys

Krovinių vežimą lydinčių dokumentų tvarkymo ir apskaitos kontrolės informacinė sistema, jungianti visą krovinio vežimo ciklą nuo sutarties su klientu kroviniui vežti sudarymo iki PVM sąskaitos faktūros už suteiktas paslaugas išrašymo.

Nacionalinė biblioteka pasikliauna VDI technologija

Laimėjusi viešąjį konkursą teikti Nacionalinei Martyno Mažvydo bibliotekai VDI reikalingą infrastruktūrą – serverius, virtualią duomenų saugyklą, licencijas, plonus klientus bei diegimo paslaugas – „Blue Bridge“ projektą įgyvendino per 3 mėnesius.

„OXON Tech“ savo duomenis perkėlė į „Blue Bridge“ duomenų centrą

2018 m. gegužės 25 d. įsigaliojęs Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) paskatino „OXON Tech“ perkelti įmonės duomenis iš užsienio į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

Nacionanaliniam egzaminų centrui įdiegta IT stebėjimo sistema

Siekdami užtikrinti sklandžią Nacionalinio egzaminų centro (NEC) IT veiklą, „Blue Bridge“ įdiegė IT sistemų stebėjimo sistemą, bei nuolat atlieka rezervinio duomenų kopijavimo sistemos priežiūros darbus.

GET Baltic informacinės sistemos perkėlimui iš kitos šalies užteko dienos

2017 m. pavasarį Baltijos šalių gamtinių dujų biržos GET Baltic administruojama elektroninė prekybos sistema perkelta iš Suomijos į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

„DOJUS“ įmonių grupės išsikėlimo į debesis patirtis

Prieš kelerius metus žemės ūkio technikos prekybos ir aptarnavimo veiklą vykdanti „DOJUS“ įmonių grupė susidūrė su keliais IT infrastruktūros iššūkiais – reikėjo ne tik daugiau resursų, bet ir didesnio patikimumo IT sistemoms. Be to, plečiantis verslui, teko spręsti papildomos IT infrastruktūros įsigijimo klausimą.

„DNB“ (dabar – „Luminor“) IT ūkio priežiūrą patikėjo „Blue Bridge“

„Blue Bridge“ ir didžiausiai Norvegijos finansinių paslaugų grupei priklausanti DNB (dabar – „Luminor“) banko grupė 2017 m. pasirašė 3 metų IT infrastruktūros priežiūros sutartį.

Institucija, perkėlusi sistemas į išorinį duomenų centrą (LVPA)

Ūkio ministerijos įsteigta Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) tapo viena pirmųjų valstybinių institucijų, perkėlusių visas savo informacines sistemas į IT paslaugų tiekėjo duomenų centrą.

Kai projekto mastas reikalauja ypatingų IT resursų ir sprendimų (UAB „Tilde IT“)

Nacionaliniam konkursui – galinga sistema, veikianti mėnesį.

Pažangus el. pašto sistemos sprendimas – saugesnis ir pigesnis (UAB „Verslo Žinios“)

Prieš keletą metų viena įtakingiausių žiniasklaidos įmonių Lietuvoje – „Verslo žinios“ – susidūrė su el. pašto sistemos problemomis. Sistema ne tik nebeatitiko veiklos poreikių, bet ir kėlė techninių nepatogumų.

Nuo klasikinio „Microsoft Office“ – prie debesijos technologijų

2015 m. Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) žengė svarbų žingsnį – nusprendė įprastą „Microsoft Office“ paketą pakeisti pažangesniu sprendimu – debesų kompiuterija paremtu „Microsoft Office 365“.

E. mokslo vartų sistema pasiekiama iš debesies (MITA)

„Blue Bridge“ savo duomenų centre nuo 2015 m. talpina Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) pagrindinę Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros informacinę sistemą.

Strateginis šalies projektas - greitesniam ir visus pasiekiančiam internetui (VĮ „Plačiajuostis Internetas“)

Iki 2013 m. dalyje kaimiškų vietovių nebuvo kokybiško plačiajuosčio ryšio, nes tokio ryšio paslaugoms teikti reikalingas tinklas nebuvo pakankamai išplėstas.

„MICROSOFT“ SPRENDIMAS SUTAUPO IKI 25 PROC. IŠLAIDŲ

Verslo įmonės ir valstybinės institucijos, kurių darbas neatsiejamas nuo IT sistemų, susiduria su galvosūkiu – kokio dydžio reikia IT ūkio ir kiek fizinių serverių užsisakyti, jei sistema intensyviai dirba tik kelis mėnesius?

Debesų kompiuterijos sprendimas LEIDO SUTAUPYTI ŠIMTUS TŪKSTANČIŲ EURŲ (UAB „Vilniaus Vandenys“)

Didžiausia Lietuvoje vandentiekio bendrovė „Vilniaus vandenys“ tiekia geriamąjį vandenį ir tvarko nuotekas beveik 600 tūkst. vartotojų, tad bendrovės IT infrastruktūra – labai svarbi kokybiškų paslaugų teikimui ir jų stebėjimui.