Įmonė „Baltisches Haus“ savo veiklą pradėjo 1995 m. Iš pradžių ji įkurta prekybos tinklo „IKI“ plėtrai, o vėliau tapo savarankiška nekilnojamojo turto (NT) projektų vystytoja ir valdytoja. Besiplečiant „Baltisches Haus“, sparčiai augo ir įmonės IT ūkis - didėjo ne tik naudojamų informacinių sistemų skaičius, bet ir duomenų kiekiai. Šiuo metu „Baltisches Haus“ valdo daugiau nei 200 tūkstančių kvadratinių metrų nekilnojamojo turto objektų visoje Lietuvoje, o didžioji dalis jos IT ūkio iškelta į „Blue Bridge“ duomenų centrą.
Pastebėta, kad „Baltisches Haus“ IT ūkis sparčiai plečiasi: didėja ne tik naudojamų informacinių sistemų skaičius, bet ir duomenų kiekiai. Kadangi „Baltisches Haus“ svarbus sistemų patikimumas, atkreiptas dėmesys, kad turima techninė įranga, ypač fiziniai serveriai, vis mažiau atitiks ne tik įmonės poreikius, bet ir saugumo reikalavimus.
„Augant duomenų kiekiams ir plečiantis IT ūkiui, įvertinome tiek nuosavos įrangos įsigijimo, tiek debesų kompiuterijos pliusus ir minusus. Visuomet ieškome būdų veiklos efektyvumui didinti, o mūsų IT partnerio pasiūlytas migracijos į išorinį duomenų centrą scenarijus geriausiai atitiko mūsų verslo poreikius“, – pasakoja „Baltisches Haus” direktorius Saulius Buteliauskas.
Sistemų perkėlimas į „Blue Bridge“ duomenų centrą, pirmiausia, pasirinktas dėl to, kad, turint didelį ir dinamišką IT ūkį, sudėtinga numatyti, kokių parametrų įrangos prireiks ateityje. Be to, debesų kompiuterijos paslaugos leidžia IT resursų apimtis įsigyti pagal poreikius. Nemažiau svarbu ir tai, kad tokiu būdu galima išvengti didelių pradinių investicijų į nuosavą įrangą. Kitu atveju, įmonei tektų ne tik rūpintis nuosavų serverių priežiūra, bet ir užtikrinti specialias įrangos saugojimo sąlygas.
Šiuo metu visa atsakomybė už duomenų ir infrastruktūros saugumą tenka išoriniam IT paslaugų tiekėjui, o tai reiškia, kad „Baltisches Haus“ pavyko sutaupyti lėšas, kurias tektų skirti savo IT ūkio plėtrai ir priežiūrai, taip pat didesniam duomenų saugumui užtikrinti.