IT valdymas ir priežiūra
„Blue Bridge“ debesų kompiuterija
Serveriai ir duomenų saugyklos
Infrastruktūros valdymas
Duomenų perdavimo įranga
Kibernetinis saugumas
Partnerių debesų kompiuterija
Bendradarbiavimo sprendimai
Techninės įrangos tiekimas ir aptarnavimas
„Microsoft Sharepoint“ sprendimai
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas
Techninės įrangos tiekimas ir aptarnavimas Apie paslaugas plačiau
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas

Nuo klasikinio „Microsoft Office“ – prie debesijos technologijų

Sumažinti išlaidas licencijoms, sutrumpinti programų administravimo laiką ir padidinti darbuotojų našumą - tam IVPK pasitelkė „Microsoft Office 365“.

2015 m. Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) žengė svarbų žingsnį – nusprendė įprastą „Microsoft Office“ paketą pakeisti pažangesniu sprendimu – debesų kompiuterija paremtu „Microsoft Office 365“. Taip IVPK sumažino išlaidas licencijoms, sutrumpino programų administravimo laiką ir padidino savo darbuotojų našumą.

Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos (IVPK)

2017-02-02

Efektyviau valdyti svarbiausias programas

Nuo pat savo įkūrimo 2001 m. IVPK orientuojasi į informacinių technologijų naudojimą kuriant atvirą ir išsilavinusią visuomenę. Nors ši valstybinė įstaiga nėra didelė ir turi apie 30 darbuotojų, jos veikla aprėpia daug sričių, o tenkanti atsakomybė – itin didelė, todėl kokybiškas svarbiausių kompiuterinių programų veikimas turi didelę įtaką efektyviai įstaigos veiklai.

Ilgą laiką savo darbui IVPK naudojo „Microsoft“ atvirosios vertės prenumeratą (angl. Open Value Subscription), kurios trukmė – treji metai. Tokiu būdu buvo administruojamos „Windows“ operacinės sistemos, tvarkomos „Office“, „Windows Server“ ir „Exchange Server“ licencijos. Tačiau vienas didžiausių iššūkių, susijęs su tokiu būdu tvarkomomis programomis, buvo vidinės „Exchange 2010“ paslaugos administravimas. Iškilus problemoms su šia paslauga, ne visada būdavo kreipiamasi į „Microsoft“, o tai sukeldavo papildomų sunkumų, tad pastebėta, kad išsipirkus dalį licencijų, pavyktų ne tik sutaupyti, bet ir palengvinti informacinių išteklių valdymą.

Padrąsino ir MS saugumo standartai

Kadangi IVPK dalyvauja formuojant politiką informacinių ir komunikacinių technologijų plėtros srityse, įstaiga norėjo išbandyti pažangiausią, bet ekonomiškai priimtiną sprendimą, bei taip padrąsinti kitas valstybines institucijas ryžtis pažangai IT srityje. Po konsultacijų su IT partneriu „Blue Bridge“, IVPK nusprendė įgyvendinti seniai puoselėtą idėją įsigyti „Office 365“. „Kartu su „Microsoft Office 365 Midsize Business“ paketu gaunamas „Exchange“ pagrindu veikiantis el. paštas, privatus socialinis tinklas verslui „Yammer“ dalijimuisi informacija ir IP pagrindu veikianti „SharePoint“ bendravimo platforma, skirta bendradarbiavimui per „Skype“ verslui ir pakeičianti fiksuotos linijos skambučius. „Blue Bridge“ taip pat atliko paketo tiesioginę sinchronizaciją su „Office 365 Exchange Online“ ir vidiniu „Exchange Server 2010“, – pasakoja „Blue Bridge“ Infrastruktūros valdymo sprendimų skyriaus vadovas Povilas Kaminskas.

Rinkdamasi sprendimą IVPK taip pat atsižvelgė į saugumo garantijas, įtakos institucijos pasirinkimui turėjo ir tai, kad „Microsoft“ yra pirmas stambus debesų kompiuterijos paslaugų teikėjas, kuris laikosi pirmojo pasaulyje tarptautinio debesijos privatumo standarto. Be to, „Microsoft“ vieną pirmųjų priėmė ir svarbiausius Europos privatumo standartus.

Tikisi įkvėpti kitas institucijas

Skaičiuojama, kad per 3 metus „Office 365“ padės IVPK sutaupyti 10 proc. licencijų kainos. Ženkliai sumažės ir programų administravimo išlaidos.

„Įdiegta patikima ir daug išlaidų nereikalaujanti el. pašto platforma, organizacijos svetainei kurti naudojamas „Yammer“, vidinei komunikacijai – „Skype“ verslui. Iš esmės pagerintas bendras darbuotojų darbas – jie gali drauge dirbti su tais pačiais dokumentais „SharePoint“ programoje, jiems daug paprasčiau kurti ataskaitas. Iškilus sunkumams, profesionali „Microsoft“ pagalba teikiama greitai ir efektyviai“, – pasakoja P. Kaminskas.

Tikimasi, kad IVPK pavyzdys paskatins kitas valstybines organizacijas pereiti prie technologijų, kurios didina efektyvumą, mažina išlaidas ir modernizuoja IT aplinką. „Kadangi mūsų misija – skatinti moderniausių technologijų naudojimą ir siekti išlaidų mažinimo, labai džiaugiamės įsigiję „Office 365“ paketą“, – sako IVPK direktoriaus pavaduotojas Rytis Kalinauskas.

Kitų klientų istorijos

Paslaugų apskaitos sistema

Unikalus paslaugų apskaitos (angl. Billing) sprendimas energetikos sektoriuje veikiančioms įmonėms, savo galimybėmis pranokstantis standartinių paslaugų apskaitos sprendimų funkcionalumą.

Tapatybės valdymo informacinė sistema

Microsoft Identity Manager produktu paremta tapatybės valdymo sistema, leidžianti greičiau ir paprasčiau valdyti darbuotojų prisijungimus prie įvairių informacinių sistemų.

Žalų bylų valdymo informacinė sistema

Veiklos ir dokumentų valdymo sprendimas, skirtas vienam svarbiausių draudimo bendrovės procesų valdymui.

Pacientų aptarnavimo portalas

Elektroninių paslaugų portalas, apimantis išankstinės registracijos, dokumentų pateikimo ir valdymo, nuotolinio pacientų stebėjimo bei e-mokymų modulius.

Informacinė sistema Krovinys

Krovinių vežimą lydinčių dokumentų tvarkymo ir apskaitos kontrolės informacinė sistema, jungianti visą krovinio vežimo ciklą nuo sutarties su klientu kroviniui vežti sudarymo iki PVM sąskaitos faktūros už suteiktas paslaugas išrašymo.

Nacionalinė biblioteka pasikliauna VDI technologija

Laimėjusi viešąjį konkursą teikti Nacionalinei Martyno Mažvydo bibliotekai VDI reikalingą infrastruktūrą – serverius, virtualią duomenų saugyklą, licencijas, plonus klientus bei diegimo paslaugas – „Blue Bridge“ projektą įgyvendino per 3 mėnesius.

„OXON Tech“ savo duomenis perkėlė į „Blue Bridge“ duomenų centrą

2018 m. gegužės 25 d. įsigaliojęs Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) paskatino „OXON Tech“ perkelti įmonės duomenis iš užsienio į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

Nacionanaliniam egzaminų centrui įdiegta IT stebėjimo sistema

Siekdami užtikrinti sklandžią Nacionalinio egzaminų centro (NEC) IT veiklą, „Blue Bridge“ įdiegė IT sistemų stebėjimo sistemą, bei nuolat atlieka rezervinio duomenų kopijavimo sistemos priežiūros darbus.

GET Baltic informacinės sistemos perkėlimui iš kitos šalies užteko dienos

2017 m. pavasarį Baltijos šalių gamtinių dujų biržos GET Baltic administruojama elektroninė prekybos sistema perkelta iš Suomijos į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

„DOJUS“ įmonių grupės išsikėlimo į debesis patirtis

Prieš kelerius metus žemės ūkio technikos prekybos ir aptarnavimo veiklą vykdanti „DOJUS“ įmonių grupė susidūrė su keliais IT infrastruktūros iššūkiais – reikėjo ne tik daugiau resursų, bet ir didesnio patikimumo IT sistemoms. Be to, plečiantis verslui, teko spręsti papildomos IT infrastruktūros įsigijimo klausimą.

„DNB“ (dabar – „Luminor“) IT ūkio priežiūrą patikėjo „Blue Bridge“

„Blue Bridge“ ir didžiausiai Norvegijos finansinių paslaugų grupei priklausanti DNB (dabar – „Luminor“) banko grupė 2017 m. pasirašė 3 metų IT infrastruktūros priežiūros sutartį.

Institucija, perkėlusi sistemas į išorinį duomenų centrą (LVPA)

Ūkio ministerijos įsteigta Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) tapo viena pirmųjų valstybinių institucijų, perkėlusių visas savo informacines sistemas į IT paslaugų tiekėjo duomenų centrą.

NT įmonė, pasirinkusi išorinį duomenų centrą (UAB „Baltisches Haus“)

Besiplečiant „Baltisches Haus“, sparčiai augo ir įmonės IT ūkis - didėjo ne tik naudojamų informacinių sistemų skaičius, bet ir duomenų kiekiai.

Kai projekto mastas reikalauja ypatingų IT resursų ir sprendimų (UAB „Tilde IT“)

Nacionaliniam konkursui – galinga sistema, veikianti mėnesį.

Pažangus el. pašto sistemos sprendimas – saugesnis ir pigesnis (UAB „Verslo Žinios“)

Prieš keletą metų viena įtakingiausių žiniasklaidos įmonių Lietuvoje – „Verslo žinios“ – susidūrė su el. pašto sistemos problemomis. Sistema ne tik nebeatitiko veiklos poreikių, bet ir kėlė techninių nepatogumų.

E. mokslo vartų sistema pasiekiama iš debesies (MITA)

„Blue Bridge“ savo duomenų centre nuo 2015 m. talpina Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) pagrindinę Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros informacinę sistemą.

Strateginis šalies projektas - greitesniam ir visus pasiekiančiam internetui (VĮ „Plačiajuostis Internetas“)

Iki 2013 m. dalyje kaimiškų vietovių nebuvo kokybiško plačiajuosčio ryšio, nes tokio ryšio paslaugoms teikti reikalingas tinklas nebuvo pakankamai išplėstas.

„MICROSOFT“ SPRENDIMAS SUTAUPO IKI 25 PROC. IŠLAIDŲ

Verslo įmonės ir valstybinės institucijos, kurių darbas neatsiejamas nuo IT sistemų, susiduria su galvosūkiu – kokio dydžio reikia IT ūkio ir kiek fizinių serverių užsisakyti, jei sistema intensyviai dirba tik kelis mėnesius?

Debesų kompiuterijos sprendimas LEIDO SUTAUPYTI ŠIMTUS TŪKSTANČIŲ EURŲ (UAB „Vilniaus Vandenys“)

Didžiausia Lietuvoje vandentiekio bendrovė „Vilniaus vandenys“ tiekia geriamąjį vandenį ir tvarko nuotekas beveik 600 tūkst. vartotojų, tad bendrovės IT infrastruktūra – labai svarbi kokybiškų paslaugų teikimui ir jų stebėjimui.

„Blue Bridge“ IT žinių centras

Svarbiausios kibernetinės grėsmės artimiausių metų perspektyvoje

Plačiau