Saugi nuotolinė darbo vietaNauja!
IT valdymas ir priežiūra
„Blue Bridge“ debesų kompiuterija
DevOps paslaugosNauja!
Serveriai ir duomenų saugyklos
Infrastruktūros valdymas
Duomenų perdavimo įranga
Kibernetinis saugumas
Partnerių debesų kompiuterija
Bendradarbiavimo sprendimai
Techninės įrangos tiekimas ir aptarnavimas
„Microsoft Sharepoint“ sprendimai
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas
Saugi nuotolinė darbo vieta
Techninės įrangos tiekimas ir aptarnavimas Apie paslaugas plačiau
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas

„OXON Tech“ savo duomenis perkėlė į „Blue Bridge“ duomenų centrą

BDAR kelia nerimą daugeliui Lietuvos įmonių, tačiau kai kurios iš jų duomenų apsaugos pokyčiuose įžvelgia ne tik iššūkius, bet ir galimybes. Viena iš tokių įmonių – jau daugiau nei metus skaičiuojantis startuolis „OXON tech“, kuriantis kontaktų valdymo sistemas. Nepaisant to, kad pasirengimas BDAR įsigaliojimui sutapo su naujų klientų atėjimu, „OXON tech“ Produkto vadovas Mantas Gineitis patikina: BDAR leido jaunai įmonei pelnyti daugiau pasitikėjimo ir rasti patikimą IT partnerį, kuriuo tapo IT įmonė „Blue Bridge“.

Vienas svarbiausių užduočių, kurią „OXON tech“ užsibrėžė įgyvendinti – savo duomenų perkėlimas iš duomenų centrų užsienyje į Lietuvą. Šį sprendimą paskatino dvi svarbios priežastys. Pirmiausia, po visą pasaulį išsibarstę didžiųjų „debesijos“ paslaugų tiekėjų duomenų centrai, kuriais įmonė naudojosi anksčiau, turi mažiau galimybių atitikti BDAR reikalavimus, nes nustatyti, kuriame pasaulio taške saugomi konkrečios organizacijos duomenys – daug sudėtingiau, nei tuo atveju, kai duomenų centras – ES teritorijoje.

Antroji priežastis – tai šansas geriau įsiklausyti į klientų lūkesčius. Kadangi „OXON Tech“ yra lietuviška kompanija ir daugiausiai dirba su Lietuvos įmonėmis, ne visi klientai suprasdavo, kodėl jų duomenis laikome užsienyje. Perkėlus įmonės valdomus duomenis į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje, klientai į šį pokytį sureagavo teigiamai, atsirado daugiau psichologinio komforto.

Duomenų perkėlimas iš užsienio į Lietuvą nebuvo vien technologijų klausimas – ieškota kompetentingo IT partnerio. „Renkantis debesų kompiuterijos tiekėją Lietuvoje, svarbų vaidmenį vaidino BDAR reikalavimai, priverčiantys naujomis akimis pažvelgti į lūkesčius, kuriuos mes keliame savo IT paslaugų tiekėjui. Ieškojome ne tik patrauklios kainos, bet ir profesionalios komandos, kuri galėtų padėti atremti įvairius iššūkius. Daugiausiai dėmesio sau, kaip klientui, sulaukėme būtent iš „Blue Bridge“, todėl šią įmonę ir pasirinkome iš kitų 8 kandidatų“, – pasakoja M. Gineitis, „OXON Tech“ produkto vadovas.

Duomenų perkėlimo procesas turėjo griežtus terminus, todėl buvo įgyvendintas itin sparčiai – vos per kelias dienas. „Anksčiau nebuvome dirbę su savitarnos sistema, kurią naudoja „Blue Bridge“, tačiau sulaukėme

visos reikiamos pagalbos ir sėkmingai savarankiškai perkėlėme duomenis“, – sako pašnekovas.

„Blue Bridge“ komanda operatyviai suteikė reikiamus resursus naujajam klientui ir, atlikus duomenų perkėlimą, pagelbėjo atsakant į visus kilusius klausimus.

„OXON tech“ ketina sustiprinti duomenų apsaugą pasitelkdama ir serverių priežiūros paslaugas. „Žinoma, galėtume prižiūrėti savo infrastruktūrą duomenų centre patys, tačiau suprantame, kad bendradarbiavimas su „Blue Bridge“ leistų mums greičiau optimizuoti tam tikrus procesus, išsamiau pamatyti įvairias su infrastruktūra susijusias rizikas ir galimybes“, – pasakoja pašnekovas.

Kitų klientų istorijos

IT infrastruktūra kuria visiškai naujas galimybes

Prekybos tinklo „Maxima“ vykdytas vienas didžiausių IT infrastruktūros atnaujinimų projektų Lietuvoje, kurį įgyvendino kompanija „Hewlett Packard Enterprise“ (HPE), kartu su „Blue Bridge“.

Licencinio turto įvertinimas leido sumažinti išlaidas

Lietuvos paštui „Microsoft“ licencinio turto įvertinimas leido įsitikinti naudojamos programinės įrangos legalumu ir pasirinkti licencijavimo strategiją, leidusią ateityje numatytoms licencijoms išleisti 30 proc. mažiau lėšų.

Paslaugų apskaitos sistema

Unikalus paslaugų apskaitos (angl. Billing) sprendimas energetikos sektoriuje veikiančioms įmonėms, savo galimybėmis pranokstantis standartinių paslaugų apskaitos sprendimų funkcionalumą.

Tapatybės valdymo informacinė sistema

Microsoft Identity Manager produktu paremta tapatybės valdymo sistema, leidžianti greičiau ir paprasčiau valdyti darbuotojų prisijungimus prie įvairių informacinių sistemų.

Žalų bylų valdymo informacinė sistema

Veiklos ir dokumentų valdymo sprendimas, skirtas vienam svarbiausių draudimo bendrovės procesų valdymui.

Pacientų aptarnavimo portalas

Elektroninių paslaugų portalas, apimantis išankstinės registracijos, dokumentų pateikimo ir valdymo, nuotolinio pacientų stebėjimo bei e-mokymų modulius.

Informacinė sistema Krovinys

Krovinių vežimą lydinčių dokumentų tvarkymo ir apskaitos kontrolės informacinė sistema, jungianti visą krovinio vežimo ciklą nuo sutarties su klientu kroviniui vežti sudarymo iki PVM sąskaitos faktūros už suteiktas paslaugas išrašymo.

Nacionalinė biblioteka pasikliauna VDI technologija

Laimėjusi viešąjį konkursą teikti Nacionalinei Martyno Mažvydo bibliotekai VDI reikalingą infrastruktūrą – serverius, virtualią duomenų saugyklą, licencijas, plonus klientus bei diegimo paslaugas – „Blue Bridge“ projektą įgyvendino per 3 mėnesius.

Nacionaliniam egzaminų centrui įdiegta IT stebėjimo sistema

Siekdami užtikrinti sklandžią Nacionalinio egzaminų centro (NEC) IT veiklą, „Blue Bridge“ įdiegė IT sistemų stebėjimo sistemą, bei nuolat atlieka rezervinio duomenų kopijavimo sistemos priežiūros darbus.

GET Baltic informacinės sistemos perkėlimui iš kitos šalies užteko dienos

2017 m. pavasarį Baltijos šalių gamtinių dujų biržos GET Baltic administruojama elektroninė prekybos sistema perkelta iš Suomijos į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

„DOJUS“ įmonių grupės išsikėlimo į debesis patirtis

„DOJUS“ įmonių grupė susidūrė su keliais IT infrastruktūros iššūkiais – reikėjo ne tik daugiau resursų, bet ir didesnio patikimumo IT sistemoms. Be to, plečiantis verslui, teko spręsti papildomos IT infrastruktūros įsigijimo klausimą.

„DNB“ (dabar – „Luminor“) IT ūkio priežiūrą patikėjo „Blue Bridge“

„Blue Bridge“ ir didžiausiai Norvegijos finansinių paslaugų grupei priklausanti DNB (dabar – „Luminor“) banko grupė 2017 m. pasirašė 3 metų IT infrastruktūros priežiūros sutartį.

LVPA perkėlė sistemas į išorinį duomenų centrą

Ūkio ministerijos įsteigta Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) tapo viena pirmųjų valstybinių institucijų, perkėlusių visas savo informacines sistemas į IT paslaugų tiekėjo duomenų centrą.

NT įmonė, pasirinkusi išorinį duomenų centrą

Besiplečiant „Baltisches Haus“, sparčiai augo ir įmonės IT ūkis - didėjo ne tik naudojamų informacinių sistemų skaičius, bet ir duomenų kiekiai.

Kai projekto mastas reikalauja ypatingų IT resursų ir sprendimų

Nacionaliniam konkursui – galinga sistema, veikianti mėnesį.

Pažangus el. pašto sistemos sprendimas – saugesnis ir pigesnis

Prieš keletą metų viena įtakingiausių žiniasklaidos įmonių Lietuvoje – „Verslo žinios“ – susidūrė su el. pašto sistemos problemomis. Sistema ne tik nebeatitiko veiklos poreikių, bet ir kėlė techninių nepatogumų.

Nuo klasikinio „Microsoft Office“ – prie debesijos technologijų

2015 m. Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) žengė svarbų žingsnį – nusprendė įprastą „Microsoft Office“ paketą pakeisti pažangesniu sprendimu – debesų kompiuterija paremtu „Microsoft Office 365“.

MITA E. mokslo vartų sistema pasiekiama iš debesies

„Blue Bridge“ savo duomenų centre nuo 2015 m. talpina Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) pagrindinę Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros informacinę sistemą.

Strateginis šalies projektas - greitesniam ir visus pasiekiančiam internetui

Iki 2013 m. dalyje kaimiškų vietovių nebuvo kokybiško plačiajuosčio ryšio, nes tokio ryšio paslaugoms teikti reikalingas tinklas nebuvo pakankamai išplėstas.

„Microsoft“ sprendimas sutaupo iki 25 proc. išlaidų

Verslo įmonės ir valstybinės institucijos, kurių darbas neatsiejamas nuo IT sistemų, susiduria su galvosūkiu – kokio dydžio reikia IT ūkio ir kiek fizinių serverių užsisakyti, jei sistema intensyviai dirba tik kelis mėnesius?

Debesų kompiuterijos sprendimas leido sutaupyti šimtus tūkstančių eurų

Didžiausia Lietuvoje vandentiekio bendrovė „Vilniaus vandenys“ tiekia geriamąjį vandenį ir tvarko nuotekas beveik 600 tūkst. vartotojų, tad bendrovės IT infrastruktūra – labai svarbi kokybiškų paslaugų teikimui ir jų stebėjimui.