IT valdymas ir priežiūra
„Blue Bridge“ debesų kompiuterija
Serveriai ir duomenų saugyklos
Infrastruktūros valdymas
Duomenų perdavimo įranga
Kibernetinis saugumas
Partnerių debesų kompiuterija
Bendradarbiavimo sprendimai
Techninės įrangos tiekimas ir aptarnavimas
„Microsoft Sharepoint“ sprendimai
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas
Techninės įrangos tiekimas ir aptarnavimas Apie paslaugas plačiau
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas

Pacientų aptarnavimo portalas

Elektroninių paslaugų portalas, apimantis išankstinės registracijos, dokumentų pateikimo ir valdymo, nuotolinio pacientų stebėjimo bei e-mokymų modulius.

Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos yra didžiausia Lietuvoje gydymo įstaiga, kurioje nuolat dirba daugiau nei 4500 gydytojų ir slaugos darbuotojų, o kasmet įstaiga aptarnauja daugiau nei 1 mln. pacientų. „Mastai išties neeiliniai, todėl norint kokybiškai teikti paslaugas buvo nuspręsta sukurti išskirtinį sprendimą – elektroninių paslaugų portalą, kuris apimtų ne tik daugelyje įstaigų egzistuojančią išankstinę registraciją pas gydytoją, tačiau taip pat būtų priemonė visos pacientų dokumentacijos kaupimui ir valdymui, ligų prevencijai ir edukacijai, nuotoliniam pacientų būklės stebėjimui“, – pasakoja Kauno klinikų Informacinių technologijų tarnybos vadovas Giedrius Leimonas. „Blue Bridge Code“ ėmėsi šio iššūkio ir sukūrė didžiausią pacientų portalą Lietuvoje.

Kauno klinikos

Situacija

Anksčiau Kauno klinikų pacientų aptarnavimo praktikos niekuo nesiskyrė nuo įprasto gydymo įstaigų darbo proceso. Pavyzdžiui, norint gauti medicininės istorijos išrašus arba užsiregistruoti pas gydytoją neretai tekdavo atvykti į raštinę ar registratūrą. Dėl dokumentų kopijų tekdavo grįžti net keletą kartų, o laukiant eilėje registratūroje – sugaišti ne vieną valandą.

„Liga yra nemaloni patirtis, kurią dažnai dar labiau sustiprina organizaciniai procesai gydymo įstaigose. Nuolatinis laukimas eilėse, važinėjimas į gydymo įstaigas dėl įvairių išrašų ir klausimų gaišindavo gydytojų ir pacientų laiką“, – teigia direktoriaus valdymui ir plėtrai pavaduotojas Tomas Kuzmarskas.

Be to, seniai buvo galvojama, kaip sustiprinti pacientų sąmoningumą ir plėsti žinias apie jų ligas ar diagnozes. Kaip pastebi Kauno klinikų gydytojai, dažnai pacientai gydytojo kabinete išgirdę diagnozę ir neturėdami jokios išankstinės informacijos apie ją, neužduoda visų rūpimų klausimų, nes tiesiog nežino, ko klausti. Vėliau tenka kartoti vizitus arba pacientai savarankiškai bando surinkti informaciją, todėl ji ne visuomet būna kokybiška ir patikima. „Norėjome, kad pacientai apie gydytojo nustatytą diagnozę daugiau sužinotų dar būdami namuose ir pas gydytojus ateitų pasiruošę rūpimus klausimus, o vėliau nuolat gautų kokybiškos informacijos apie ligą ir jos gydymo būdus“, – teigia profilaktinių programų koordinavimo tarnybos vadovė Rugilė Ivanauskienė.

Sprendimas

Panaudojant UAB „Blue Bridge Code“ sukurtą elektroninėms paslaugoms skirtą komponentą, sistema buvo paleista pabrėžtinai greitai – mažiau nei per metus. Visą elektroninių paslaugų portalą sudaro 4 išorinės elektroninės paslaugos, kurių funkcionalumas apima ir vidinį dokumentų valdymą – taip užtikrinamas proceso integralumas, nuoseklumas ir greitis.

Portale kiekvienas pacientas turi individualizuotą paskyrą, kurioje kaupiama ir valdoma visa su pacientu susijusi informacija. Sukurtos galimybės registruotis pas gydytojus, matyti savo ligos istoriją, pateikti ir gauti dokumentus elektroniniu būdu, įdiegtas ir teisiškai įformintas pacientų atstovavimo funkcionalumas. Be to, pacientai gauna priminimus apie reikalingus atlikti vizitus, o atsilaisvinus apsilankymo pas gydytoją laikui – jiems pasiūloma užimti laisvą vietą.

Greta supaprastintų kasdienių procedūrų, buvo sukurtos priemonės pacientų švietimui. Pagal paciento ligos pobūdį automatiškai parenkama tik jam aktuali mokomoji medžiaga, savikontrolės testai ar klausimynai. Naudodamasis šiomis priemonėmis, pacientas gali išsamiau susipažinti su savo liga, gauti informacinio pobūdžio patarimus.

Portale veikia funkcija, leidžianti pacientų būklę stebėti nuotoliniu būdu. Pacientas turi galimybę reguliariai pateikti matuojamus duomenis iš jam skirto prietaiso. Pavyzdžiui, cukrinio diabeto atveju pacientas gauna iš gydytojo prietaisą, gebantį nuskaityti duomenis iš paciento poodiniame sluoksnyje įtvirtinto jutiklio ir reguliariai juos sukelti į portalą. Pacientas išvengia kelionės pas gydytoją, bet tuo pačiu metu – juo visapusiškai pasirūpinta.

Rezultatas

Sprendimas pradėtas naudoti visai neseniai tačiau jau šiandien yra pastebima, kad administracijos darbuotojai ir gydytojai dirba efektyviau ir patogiau. „Sistemoje registruojami gauti ir siunčiami dokumentai, vyksta įsakymų, sutarčių derinimas, vizavimas. Taip yra sutaupomi kaštai popieriui, išsaugomas dokumentų konfidencialumas, darbuotojai greičiau ir paprasčiau yra supažindinami su vidaus teisės aktais“,– pasakoja dokumentų valdymo tarnybos vadovė Rūta Antanaitienė.

Tikima, kad su kiekviena diena elektroninių paslaugų portalas bus aktyviau naudojamas ir pacientų. Kuriant sistemą ypatingas dėmesys buvo skiriamas patogumui naudotis, intuityvumui. „Didelė dalis besiskundžiančių sveikatos problemomis yra vidutinio ar vyresnio amžiaus, o šie žmonės natūraliai yra mažiau imlūs naujoms technologijoms, dėl to sistemos kūrimo metu atlikome tyrimus su Kauno Klinikų pacientais, ko rezultate, sukūrėme sprendimą, atsižvelgdami į realių pacientų informacijos ieškojimo ir naudojimosi sistema įpročius. Esame tikri, kad elektroninių paslaugų portalas padės paprasčiau tvarkyti su paciento sveikata susijusius reikalus.“– sako Giedrius Karaliūnas, UAB „Blue Bridge Code“ vartotojo sąsajos architektas.

Sprendimas pradėtas naudoti visai neseniai tačiau jau šiandien yra pastebima, kad administracijos darbuotojai ir gydytojai dirba efektyviau ir patogiau. „Sistemoje registruojami gauti ir siunčiami dokumentai, vyksta įsakymų, sutarčių derinimas, vizavimas. Taip yra sutaupomi kaštai popieriui, išsaugomas dokumentų konfidencialumas, darbuotojai greičiau ir paprasčiau yra supažindinami su vidaus teisės aktais.“ – pasakoja dokumentų valdymo tarnybos vadovė Rūta Antanaitienė.

Kitų klientų istorijos

Paslaugų apskaitos sistema

Unikalus paslaugų apskaitos (angl. Billing) sprendimas energetikos sektoriuje veikiančioms įmonėms, savo galimybėmis pranokstantis standartinių paslaugų apskaitos sprendimų funkcionalumą.

Tapatybės valdymo informacinė sistema

Microsoft Identity Manager produktu paremta tapatybės valdymo sistema, leidžianti greičiau ir paprasčiau valdyti darbuotojų prisijungimus prie įvairių informacinių sistemų.

Žalų bylų valdymo informacinė sistema

Veiklos ir dokumentų valdymo sprendimas, skirtas vienam svarbiausių draudimo bendrovės procesų valdymui.

Informacinė sistema Krovinys

Krovinių vežimą lydinčių dokumentų tvarkymo ir apskaitos kontrolės informacinė sistema, jungianti visą krovinio vežimo ciklą nuo sutarties su klientu kroviniui vežti sudarymo iki PVM sąskaitos faktūros už suteiktas paslaugas išrašymo.

Nacionalinė biblioteka pasikliauna VDI technologija

Laimėjusi viešąjį konkursą teikti Nacionalinei Martyno Mažvydo bibliotekai VDI reikalingą infrastruktūrą – serverius, virtualią duomenų saugyklą, licencijas, plonus klientus bei diegimo paslaugas – „Blue Bridge“ projektą įgyvendino per 3 mėnesius.

„OXON Tech“ savo duomenis perkėlė į „Blue Bridge“ duomenų centrą

2018 m. gegužės 25 d. įsigaliojęs Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) paskatino „OXON Tech“ perkelti įmonės duomenis iš užsienio į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

Nacionanaliniam egzaminų centrui įdiegta IT stebėjimo sistema

Siekdami užtikrinti sklandžią Nacionalinio egzaminų centro (NEC) IT veiklą, „Blue Bridge“ įdiegė IT sistemų stebėjimo sistemą, bei nuolat atlieka rezervinio duomenų kopijavimo sistemos priežiūros darbus.

GET Baltic informacinės sistemos perkėlimui iš kitos šalies užteko dienos

2017 m. pavasarį Baltijos šalių gamtinių dujų biržos GET Baltic administruojama elektroninė prekybos sistema perkelta iš Suomijos į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

„DOJUS“ įmonių grupės išsikėlimo į debesis patirtis

Prieš kelerius metus žemės ūkio technikos prekybos ir aptarnavimo veiklą vykdanti „DOJUS“ įmonių grupė susidūrė su keliais IT infrastruktūros iššūkiais – reikėjo ne tik daugiau resursų, bet ir didesnio patikimumo IT sistemoms. Be to, plečiantis verslui, teko spręsti papildomos IT infrastruktūros įsigijimo klausimą.

„DNB“ (dabar – „Luminor“) IT ūkio priežiūrą patikėjo „Blue Bridge“

„Blue Bridge“ ir didžiausiai Norvegijos finansinių paslaugų grupei priklausanti DNB (dabar – „Luminor“) banko grupė 2017 m. pasirašė 3 metų IT infrastruktūros priežiūros sutartį.

Institucija, perkėlusi sistemas į išorinį duomenų centrą (LVPA)

Ūkio ministerijos įsteigta Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) tapo viena pirmųjų valstybinių institucijų, perkėlusių visas savo informacines sistemas į IT paslaugų tiekėjo duomenų centrą.

NT įmonė, pasirinkusi išorinį duomenų centrą (UAB „Baltisches Haus“)

Besiplečiant „Baltisches Haus“, sparčiai augo ir įmonės IT ūkis - didėjo ne tik naudojamų informacinių sistemų skaičius, bet ir duomenų kiekiai.

Kai projekto mastas reikalauja ypatingų IT resursų ir sprendimų (UAB „Tilde IT“)

Nacionaliniam konkursui – galinga sistema, veikianti mėnesį.

Pažangus el. pašto sistemos sprendimas – saugesnis ir pigesnis (UAB „Verslo Žinios“)

Prieš keletą metų viena įtakingiausių žiniasklaidos įmonių Lietuvoje – „Verslo žinios“ – susidūrė su el. pašto sistemos problemomis. Sistema ne tik nebeatitiko veiklos poreikių, bet ir kėlė techninių nepatogumų.

Nuo klasikinio „Microsoft Office“ – prie debesijos technologijų

2015 m. Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) žengė svarbų žingsnį – nusprendė įprastą „Microsoft Office“ paketą pakeisti pažangesniu sprendimu – debesų kompiuterija paremtu „Microsoft Office 365“.

E. mokslo vartų sistema pasiekiama iš debesies (MITA)

„Blue Bridge“ savo duomenų centre nuo 2015 m. talpina Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) pagrindinę Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros informacinę sistemą.

Strateginis šalies projektas - greitesniam ir visus pasiekiančiam internetui (VĮ „Plačiajuostis Internetas“)

Iki 2013 m. dalyje kaimiškų vietovių nebuvo kokybiško plačiajuosčio ryšio, nes tokio ryšio paslaugoms teikti reikalingas tinklas nebuvo pakankamai išplėstas.

„MICROSOFT“ SPRENDIMAS SUTAUPO IKI 25 PROC. IŠLAIDŲ

Verslo įmonės ir valstybinės institucijos, kurių darbas neatsiejamas nuo IT sistemų, susiduria su galvosūkiu – kokio dydžio reikia IT ūkio ir kiek fizinių serverių užsisakyti, jei sistema intensyviai dirba tik kelis mėnesius?

Debesų kompiuterijos sprendimas LEIDO SUTAUPYTI ŠIMTUS TŪKSTANČIŲ EURŲ (UAB „Vilniaus Vandenys“)

Didžiausia Lietuvoje vandentiekio bendrovė „Vilniaus vandenys“ tiekia geriamąjį vandenį ir tvarko nuotekas beveik 600 tūkst. vartotojų, tad bendrovės IT infrastruktūra – labai svarbi kokybiškų paslaugų teikimui ir jų stebėjimui.

„Blue Bridge“ IT žinių centras

Kokiam verslui reikia sprendimų, užtikrinančių alternatyvų tinklo ryšį?

Skaitykite