IT valdymas ir priežiūra
„Blue Bridge“ debesų kompiuterija
Serveriai ir duomenų saugyklos
Infrastruktūros valdymas
Duomenų perdavimo įranga
Kibernetinis saugumas
Partnerių debesų kompiuterija
Bendradarbiavimo sprendimai
Techninės įrangos tiekimas ir aptarnavimas
„Microsoft Sharepoint“ sprendimai
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas
Techninės įrangos tiekimas ir aptarnavimas Apie paslaugas plačiau
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas

Paslaugų apskaitos sistema

Unikalus paslaugų apskaitos (angl. Billing) sprendimas energetikos sektoriuje veikiančioms įmonėms, savo galimybėmis pranokstantis standartinių paslaugų apskaitos sprendimų funkcionalumą.

Didžiausia energijos gamintoja Vakarų Lietuvoje ir pagrindinė energijos tiekėja Klaipėdoje – bendrovė „Klaipėdos energija“ ilgai naudojo „Microsoft Navision“ (dabar – „Microsoft Dynamics NAV“) verslo valdymo sprendimą. Keičiantis technologijoms ir augant bendrovės poreikiams, toks pasirinkimas ėmė kelti sunkumų. „Klaipėdos energija“ žengė drąsų žingsnį ir perėjo prie unikalios sistemos, kurią, atsižvelgdama į visus bendrovės poreikius, sukūrė IT įmonė „Blue Bridge Code“.

Klaipėdos energija

Situacija

Ilgą laiką teikdama šilumos tiekimo ir apskaitos paslaugas „Klaipėdos energija“ dirbo su „Microsoft Navision“ („Navision“) sąskaitų valdymo produktu. Visgi, 2012 m. iškilo būtinybė atnaujinti šią verslo valdymo platformą dėl technologinio nesuderinamumo su naujausiomis duomenų bazėmis ir operacinėmis sistemomis.

Renkantis tolesnį sistemos vystymo kelią, bendrovė turėjo kelis pasirinkimus. Ji galėjo įsigyti naujas „Navision“ licencijas ir perkelti turimus funkcionalumus į atnaujintą programą.

Pasirinkus šį kelią, būtų reikėję toliau derintis prie standartinių „Navision“ galimybių, o esant poreikiui jas išplėsti – pirkti atskiras licencijas. Tačiau net papildomų licencijų supirkimas negalėtų garantuoti, kad gautas sprendimas idealiai atitiks visus augančius „Klaipėdos energija“ poreikius. Be to, toks „Navision“ modernizavimas būtų kainavęs labai brangiai.

Antrasis kelias, kuriuo „Klaipėdos energija“ ir nusprendė žengti – visiškai naujo ir unikalaus sprendimo, skirto konkrečiai šios bendrovės procesų ir veiklų valdymui, sukūrimas.

„Nepaisant apsvarstytų „Navision“ sistemos minusų, ši sąskaitų ir paslaugų valdymo platforma rinkoje gyvuoja jau daug metų, tad jos pakeitimą nauja, unikalia sistema matėme kaip galimai rizikingą. Juk sprendimas bus kuriamas nuo nulio, o mes būsime pirmieji, kurie juo naudosis. Tai, žinoma, neramino, bet tuo pačiu supratome, kad sėkmės atveju mūsų darbas taps lengvesnis ir tolimesnės investicijos mažesnės. Įvertinus visus už ir prieš nusprendėme surizikuoti ir išlošėme“

– pastebi „Klaipėdos energijos“ Klientų aptarnavimo centro vadovas Virginijus Zutkis

Sprendimas

Bendrovei „Klaipėdos energija“ padėjo UAB „Blue Bridge Code“. „Pradėjus dirbti su klientu, didžiausią dėmesį skyrėme buvusios sistemos analizei – siekėme suvokti turėto įrankio trūkumus bei privalumus, gilinomės į veiklos procesus, nagrinėjome, kaip šie procesai atitiko „Navision“ funkcionalumą – viso to pagrindu dėliojome naujos sistemos architektūrą. Po šios analizės, įžvelgėme galimybę ne tik technologiškai atnaujinti informacinę sistemą, bet ir iš esmės pagerinti visą bendrovės kasdienį darbą– optimizuoti vidinius procesus, greitaveiką ir paslaugų teikimą klientams“, – pasakoja „Blue Bridge Code“ analitikas Artūras Petrutis.

Tarp itin svarbių patobulintų funkcijų „Blue Bridge Code“ sukurtoje paslaugų valdymo informacinėje sistemoje – šilumos paskirstymo ir apskaitos funkcionalumas. „Pirmą kartą įdiegta galimybė aprašyti įvairiausio sudėtingumo šilumos paskirstymo ir apskaitos būdus. Realizuotos priemonės klaidų nustatymui ir pašalinimui visame procese. Anksčiau, jei įrašant duomenis buvo suklystama, ši klaida būdavo pastebima tik daug vėliau, o dabar, netyčia įrašius nelogiškai didelę arba mažą sumą, sistema reaguoja ir nurodo, kad galimai padaryta klaida“, – pasakoja Artūras Petrutis.

Naujai sukurta paslaugų valdymo informacinė sistema standartinį sprendimą pranoksta ne tik dėl jau minėtų galimybių sutaupyti licencijoms ir vystyti sprendimą, atsižvelgiant į unikalius veiklos procesus. Nauja technologija taip pat leido ženkliai pagerinti sistemos greitaveiką, buvo sukurtas naujausias tendencijas atitinkanti vartotojo sąsaja, sukurti nauji funkcionalumai.

Rezultatas

Šiandien AB „Klaipėdos energija“ nebemoka licencijų atnaujinimo mokesčių ir turi visas galimybes tobulinti ir toliau pagal savo poreikius vystyti naująją sistemą. „Naujoje sistemoje buvo atnaujintos ir integracijos su išorinėmis sistemomis. Tai leidžia greičiau ir nedubliuojant darbų pateikti ir gauti informaciją iš Valstybinės mokesčių inspekcijos, savivaldybių, bankų informacinių sistemų. Taip pat sukurtos naujos sąsajos su dokumentų valdymo sistema ir Klaipėdos vandenų informacine sistema, „Rubisofta“, – pasakoja Virginijus Zutkis.

Sukurtos priemonės, taupančios laiką ir reikalaujančios mažiau pastangų valdant skolas – atsirado galimybė patogiai nustatyti skolininkus, administruoti ir išieškoti jų skolas, bendradarbiauti su teismais, skolų išieškojimo įmonėmis.

Sėkmingai įgyvendinti tokį svarbų projektą pavyko dėl AB “Klaipėdos energija” drąsos pasirinkti naujus sprendimus įsisenėjusioms problemoms spręsti. „Džiaugiamės, kad mūsų analitikų įžvalgos buvo maksimaliai pritaikytos ir sukurta sistema daug geriau atliepia visus kliento poreikius nei brangus standartinis sprendimas, kuris buvo naudojamas anksčiau.“ – sako Antanas Daukantas, UAB “Blue Bridge Code” projektų vadovas.

Kitų klientų istorijos

Tapatybės valdymo informacinė sistema

Microsoft Identity Manager produktu paremta tapatybės valdymo sistema, leidžianti greičiau ir paprasčiau valdyti darbuotojų prisijungimus prie įvairių informacinių sistemų.

Žalų bylų valdymo informacinė sistema

Veiklos ir dokumentų valdymo sprendimas, skirtas vienam svarbiausių draudimo bendrovės procesų valdymui.

Pacientų aptarnavimo portalas

Elektroninių paslaugų portalas, apimantis išankstinės registracijos, dokumentų pateikimo ir valdymo, nuotolinio pacientų stebėjimo bei e-mokymų modulius.

Informacinė sistema Krovinys

Krovinių vežimą lydinčių dokumentų tvarkymo ir apskaitos kontrolės informacinė sistema, jungianti visą krovinio vežimo ciklą nuo sutarties su klientu kroviniui vežti sudarymo iki PVM sąskaitos faktūros už suteiktas paslaugas išrašymo.

Nacionalinė biblioteka pasikliauna VDI technologija

Laimėjusi viešąjį konkursą teikti Nacionalinei Martyno Mažvydo bibliotekai VDI reikalingą infrastruktūrą – serverius, virtualią duomenų saugyklą, licencijas, plonus klientus bei diegimo paslaugas – „Blue Bridge“ projektą įgyvendino per 3 mėnesius.

„OXON Tech“ savo duomenis perkėlė į „Blue Bridge“ duomenų centrą

2018 m. gegužės 25 d. įsigaliojęs Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) paskatino „OXON Tech“ perkelti įmonės duomenis iš užsienio į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

Nacionanaliniam egzaminų centrui įdiegta IT stebėjimo sistema

Siekdami užtikrinti sklandžią Nacionalinio egzaminų centro (NEC) IT veiklą, „Blue Bridge“ įdiegė IT sistemų stebėjimo sistemą, bei nuolat atlieka rezervinio duomenų kopijavimo sistemos priežiūros darbus.

GET Baltic informacinės sistemos perkėlimui iš kitos šalies užteko dienos

2017 m. pavasarį Baltijos šalių gamtinių dujų biržos GET Baltic administruojama elektroninė prekybos sistema perkelta iš Suomijos į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

„DOJUS“ įmonių grupės išsikėlimo į debesis patirtis

Prieš kelerius metus žemės ūkio technikos prekybos ir aptarnavimo veiklą vykdanti „DOJUS“ įmonių grupė susidūrė su keliais IT infrastruktūros iššūkiais – reikėjo ne tik daugiau resursų, bet ir didesnio patikimumo IT sistemoms. Be to, plečiantis verslui, teko spręsti papildomos IT infrastruktūros įsigijimo klausimą.

„DNB“ (dabar – „Luminor“) IT ūkio priežiūrą patikėjo „Blue Bridge“

„Blue Bridge“ ir didžiausiai Norvegijos finansinių paslaugų grupei priklausanti DNB (dabar – „Luminor“) banko grupė 2017 m. pasirašė 3 metų IT infrastruktūros priežiūros sutartį.

Institucija, perkėlusi sistemas į išorinį duomenų centrą (LVPA)

Ūkio ministerijos įsteigta Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) tapo viena pirmųjų valstybinių institucijų, perkėlusių visas savo informacines sistemas į IT paslaugų tiekėjo duomenų centrą.

NT įmonė, pasirinkusi išorinį duomenų centrą (UAB „Baltisches Haus“)

Besiplečiant „Baltisches Haus“, sparčiai augo ir įmonės IT ūkis - didėjo ne tik naudojamų informacinių sistemų skaičius, bet ir duomenų kiekiai.

Kai projekto mastas reikalauja ypatingų IT resursų ir sprendimų (UAB „Tilde IT“)

Nacionaliniam konkursui – galinga sistema, veikianti mėnesį.

Pažangus el. pašto sistemos sprendimas – saugesnis ir pigesnis (UAB „Verslo Žinios“)

Prieš keletą metų viena įtakingiausių žiniasklaidos įmonių Lietuvoje – „Verslo žinios“ – susidūrė su el. pašto sistemos problemomis. Sistema ne tik nebeatitiko veiklos poreikių, bet ir kėlė techninių nepatogumų.

Nuo klasikinio „Microsoft Office“ – prie debesijos technologijų

2015 m. Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) žengė svarbų žingsnį – nusprendė įprastą „Microsoft Office“ paketą pakeisti pažangesniu sprendimu – debesų kompiuterija paremtu „Microsoft Office 365“.

E. mokslo vartų sistema pasiekiama iš debesies (MITA)

„Blue Bridge“ savo duomenų centre nuo 2015 m. talpina Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) pagrindinę Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros informacinę sistemą.

Strateginis šalies projektas - greitesniam ir visus pasiekiančiam internetui (VĮ „Plačiajuostis Internetas“)

Iki 2013 m. dalyje kaimiškų vietovių nebuvo kokybiško plačiajuosčio ryšio, nes tokio ryšio paslaugoms teikti reikalingas tinklas nebuvo pakankamai išplėstas.

„MICROSOFT“ SPRENDIMAS SUTAUPO IKI 25 PROC. IŠLAIDŲ

Verslo įmonės ir valstybinės institucijos, kurių darbas neatsiejamas nuo IT sistemų, susiduria su galvosūkiu – kokio dydžio reikia IT ūkio ir kiek fizinių serverių užsisakyti, jei sistema intensyviai dirba tik kelis mėnesius?

Debesų kompiuterijos sprendimas LEIDO SUTAUPYTI ŠIMTUS TŪKSTANČIŲ EURŲ (UAB „Vilniaus Vandenys“)

Didžiausia Lietuvoje vandentiekio bendrovė „Vilniaus vandenys“ tiekia geriamąjį vandenį ir tvarko nuotekas beveik 600 tūkst. vartotojų, tad bendrovės IT infrastruktūra – labai svarbi kokybiškų paslaugų teikimui ir jų stebėjimui.