Saugi nuotolinė darbo vieta
IT infrastruktūros priežiūra
Debesų kompiuterija
DevOps paslaugos
Fizinė įranga
Infrastruktūros valdymas
Duomenų valdymo sprendimai ir paslaugos
Duomenų perdavimo įranga
Kibernetinis saugumas
Partnerių debesų kompiuterija
Bendradarbiavimo sprendimai
Techninės įrangos tiekimas ir aptarnavimas
„Microsoft Sharepoint“ sprendimai
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas
Saugi nuotolinė darbo vieta
Partnerių debesų kompiuterija Apie paslaugas plačiau
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas

Pažangus el. pašto sistemos sprendimas – saugesnis ir pigesnis

Prieš keletą metų viena įtakingiausių žiniasklaidos įmonių Lietuvoje – „Verslo žinios“ – susidūrė su el. pašto sistemos problemomis. Sistema ne tik nebeatitiko veiklos poreikių, bet ir kėlė techninių nepatogumų. Šią problemą pasiūlyta spręsti pasitelkus debesų kompiuteriją ir įsigyjant el. pašto sistemą kaip paslaugą.

Ką daryti, kai pasenta esminė sistema?

„Verslo žinios“ leidžia to paties pavadinimo nacionalinį verslo dienraštį, konsultacinius žinynus, knygas verslui, žurnalus „Verslo klasė“, „Iliustruotasis mokslas“, „Iliustruotoji istorija“. Įmonė taip pat organizuoja konferencijas ir administruoja naujienų portalą vz.lt, darbo paieškos ir karjeros patarimų portalą cv.lt, internetinę parduotuvę parduotuve.vz.lt.

Viena svarbiausių sistemų tiesioginei įmonės veiklai – el. paštas. Ši sistema laikui bėgant pradėjo nebeatitikti augančių įmonės mobilaus darbo ir bendradarbiavimo poreikių. Be to, jos nebepalaikė gamintojas, todėl iškilus suderinamumo problemoms, jų išspręsti buvo nebeįmanoma. Vienintelė išeitis buvo arba sistemą pakeisti, arba atnaujinti.

Svarbus – ir greitas įdiegimas

Renkant tinkamiausią sprendimą įvertintas el. pašto paslaugos kritiškumas, būsimos el. pašto sistemos suderinamumas su esama infrastruktūra, taip pat patikimumas ir funkcinės savybės. Galiausiai pasiūlyta „Blue Exchange“ paslauga, veikianti „Microsoft Exchange“ el. pašto sistemos pagrindu.

Pasiūlyti tokį sprendimą nuspręsta įvertinus kliento veiklos specifiką, kuri reikalauja, kad el. paštas veiktų nuolat. Be to, atsižvelgta ir į tai, kad pati paslauga ir jos įdiegimas turėjo būti greitas, sklandus ir negaišinantis darbo valandų. Debesijos kompiuterijos principais veikianti paslauga leido greitai sukurti pašto dėžutes ir paslaugai veikti reikalingas funkcijas. Įdiegus naują el. pašto sistemą, beliko vartotojus supažindinti su jos funkcijomis ir galimybėmis.

Daugiau jokių neplanuotų išlaidų

Vienas svarbiausių išspręstų iššūkių – nerimą kėlusios senosios el. pašto sistemos ir atnaujinimų nesuderinamumo problemos. Tarp didžiausių laimėjimų – didesnis darbuotojų mobilumas bei sutaupytos lėšos, kurias būtų tekę investuoti į naują techninę arba programinę įrangą.

Svarbu ir tai, kad nauja el. pašto sistema įsigyjama kaip paslauga, tad įmonė neberizikuoja patirti neplanuotų IT sistemos priežiūros išlaidų. Paslauga taip pat leidžia lanksčiai reguliuoti IT išteklius – pašto dėžučių skaičių galima keisti kiekvieną mėnesį, tad netenka permokėti už nenaudojamus išteklius.

„Su „Blue Bridge“ grupe dirbame jau labai seniai – esame jiems patikėję viso mūsų IT ūkio priežiūrą. Jau kuris laikas norėjome išspręsti el. pašto sistemos keliamas problemas ir galiausiai ryžomės atsisakyti senosios ir pereiti prie MS „Exchange“ bendradarbiavimo sistemos. Visuomet ieškome kaštus taupančių sprendimų, todėl pasiūlytas paslaugos variantas mums pasirodė patrauklus – dabar galime patys kontroliuoti paslaugos apimtis ir taip būti tikri, kad nepermokame. Neabejojame, kad partnerių pasiūlytas sprendimas yra geriausias, kurį galėjome pasirinkti ir iki šiol esame patenkinti savo sprendimu, nes galime efektyviai bendrauti ir organizuoti įmonės veiklą bei jaustis saugiai, nes paslauga veikia duomenų centre ir patikėta profesionalams“, – pasakoja Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ direktorius.

Kitų klientų istorijos

IT infrastruktūra kuria visiškai naujas galimybes

Prekybos tinklo „Maxima“ vykdytas vienas didžiausių IT infrastruktūros atnaujinimų projektų Lietuvoje, kurį įgyvendino kompanija „Hewlett Packard Enterprise“ (HPE), kartu su „Blue Bridge“.

Licencinio turto įvertinimas leido sumažinti išlaidas

Lietuvos paštui „Microsoft“ licencinio turto įvertinimas leido įsitikinti naudojamos programinės įrangos legalumu ir pasirinkti licencijavimo strategiją, leidusią ateityje numatytoms licencijoms išleisti 30 proc. mažiau lėšų.

Paslaugų apskaitos sistema

Unikalus paslaugų apskaitos (angl. Billing) sprendimas energetikos sektoriuje veikiančioms įmonėms, savo galimybėmis pranokstantis standartinių paslaugų apskaitos sprendimų funkcionalumą.

Tapatybės valdymo informacinė sistema

Microsoft Identity Manager produktu paremta tapatybės valdymo sistema, leidžianti greičiau ir paprasčiau valdyti darbuotojų prisijungimus prie įvairių informacinių sistemų.

Žalų bylų valdymo informacinė sistema

Veiklos ir dokumentų valdymo sprendimas, skirtas vienam svarbiausių draudimo bendrovės procesų valdymui.

Pacientų aptarnavimo portalas

Elektroninių paslaugų portalas, apimantis išankstinės registracijos, dokumentų pateikimo ir valdymo, nuotolinio pacientų stebėjimo bei e-mokymų modulius.

Informacinė sistema Krovinys

Krovinių vežimą lydinčių dokumentų tvarkymo ir apskaitos kontrolės informacinė sistema, jungianti visą krovinio vežimo ciklą nuo sutarties su klientu kroviniui vežti sudarymo iki PVM sąskaitos faktūros už suteiktas paslaugas išrašymo.

Nacionalinė biblioteka pasikliauna VDI technologija

Laimėjusi viešąjį konkursą teikti Nacionalinei Martyno Mažvydo bibliotekai VDI reikalingą infrastruktūrą – serverius, virtualią duomenų saugyklą, licencijas, plonus klientus bei diegimo paslaugas – „Blue Bridge“ projektą įgyvendino per 3 mėnesius.

„OXON Tech“ savo duomenis perkėlė į „Blue Bridge“ duomenų centrą

2018 m. gegužės 25 d. įsigaliojęs Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) paskatino „OXON Tech“ perkelti įmonės duomenis iš užsienio į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

Nacionaliniam egzaminų centrui įdiegta IT stebėjimo sistema

Siekdami užtikrinti sklandžią Nacionalinio egzaminų centro (NEC) IT veiklą, „Blue Bridge“ įdiegė IT sistemų stebėjimo sistemą, bei nuolat atlieka rezervinio duomenų kopijavimo sistemos priežiūros darbus.

GET Baltic informacinės sistemos perkėlimui iš kitos šalies užteko dienos

2017 m. pavasarį Baltijos šalių gamtinių dujų biržos GET Baltic administruojama elektroninė prekybos sistema perkelta iš Suomijos į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

„DOJUS“ įmonių grupės išsikėlimo į debesis patirtis

„DOJUS“ įmonių grupė susidūrė su keliais IT infrastruktūros iššūkiais – reikėjo ne tik daugiau resursų, bet ir didesnio patikimumo IT sistemoms. Be to, plečiantis verslui, teko spręsti papildomos IT infrastruktūros įsigijimo klausimą.

„DNB“ (dabar – „Luminor“) IT ūkio priežiūrą patikėjo „Blue Bridge“

„Blue Bridge“ ir didžiausiai Norvegijos finansinių paslaugų grupei priklausanti DNB (dabar – „Luminor“) banko grupė 2017 m. pasirašė 3 metų IT infrastruktūros priežiūros sutartį.

LVPA perkėlė sistemas į išorinį duomenų centrą

Ūkio ministerijos įsteigta Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) tapo viena pirmųjų valstybinių institucijų, perkėlusių visas savo informacines sistemas į IT paslaugų tiekėjo duomenų centrą.

NT įmonė, pasirinkusi išorinį duomenų centrą

Besiplečiant „Baltisches Haus“, sparčiai augo ir įmonės IT ūkis - didėjo ne tik naudojamų informacinių sistemų skaičius, bet ir duomenų kiekiai.

Kai projekto mastas reikalauja ypatingų IT resursų ir sprendimų

Nacionaliniam konkursui – galinga sistema, veikianti mėnesį.

Nuo klasikinio „Microsoft Office“ – prie debesijos technologijų

2015 m. Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) žengė svarbų žingsnį – nusprendė įprastą „Microsoft Office“ paketą pakeisti pažangesniu sprendimu – debesų kompiuterija paremtu „Microsoft Office 365“.

MITA E. mokslo vartų sistema pasiekiama iš debesies

„Blue Bridge“ savo duomenų centre nuo 2015 m. talpina Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) pagrindinę Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros informacinę sistemą.

Strateginis šalies projektas - greitesniam ir visus pasiekiančiam internetui

Iki 2013 m. dalyje kaimiškų vietovių nebuvo kokybiško plačiajuosčio ryšio, nes tokio ryšio paslaugoms teikti reikalingas tinklas nebuvo pakankamai išplėstas.

„Microsoft“ sprendimas sutaupo iki 25 proc. išlaidų

Verslo įmonės ir valstybinės institucijos, kurių darbas neatsiejamas nuo IT sistemų, susiduria su galvosūkiu – kokio dydžio reikia IT ūkio ir kiek fizinių serverių užsisakyti, jei sistema intensyviai dirba tik kelis mėnesius?

Debesų kompiuterijos sprendimas leido sutaupyti šimtus tūkstančių eurų

Didžiausia Lietuvoje vandentiekio bendrovė „Vilniaus vandenys“ tiekia geriamąjį vandenį ir tvarko nuotekas beveik 600 tūkst. vartotojų, tad bendrovės IT infrastruktūra – labai svarbi kokybiškų paslaugų teikimui ir jų stebėjimui.

Parašykite mums

Vardas

El. pašto adresas

Įmonė

Telefonas

Žinutė


Ačiū, jūsų žinutė išsiųsta. Gražios dienos!