Saugi nuotolinė darbo vieta
IT infrastruktūros priežiūra
Debesų kompiuterija
DevOps paslaugos
Fizinė įranga
Infrastruktūros valdymas
Duomenų valdymo sprendimai ir paslaugos
Duomenų perdavimo įranga
Kibernetinis saugumas
Partnerių debesų kompiuterija
Bendradarbiavimo sprendimai
Techninės įrangos tiekimas ir aptarnavimas
„Microsoft Sharepoint“ sprendimai
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas
Saugi nuotolinė darbo vieta
Partnerių debesų kompiuterija Apie paslaugas plačiau
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas

Žalų bylų valdymo informacinė sistema

Pirmaujančios ne gyvybės draudimo bendrovės Skandinavijoje „If“ filialas Lietuvoje prieš 9 metus priėmė strateginiu požiūriu svarbų sprendimą: drauge su IT kompanija „Blue Bridge Code“ žengė pirmuosius žingsnius tobulinant kertinį – žalų bylų administravimo – procesą. Šiandien nuolat tobulinama ir vystoma verslo valdymo sistema „If“ kolegų Baltijos šalyse kartais vadinama „Ferrari“ ir yra viena iš trijų svarbiausių įmonės verslo valdymo sistemų.

Situacija

Viskas, kas įvyksta nuo žalos atsitikimo fakto registravimo iki žalos atlyginimo nukentėjusiam, vadinama žalos administravimo procesu. Šio proceso metu visi su draudžiamuoju įvykiu susiję duomenys kaupiami elektroninėje byloje, kurią sudaro ne tik nuotraukos, laiškai, dokumentai, bet ir užduotys žalų vertinimo ekspertams bei kitiems susijusiems dalyviams. Kaip pastebi draudimo bendrovės „If“ verslo vystymo projektų vadovė Agata Gasperavičiūtė, žalų administravimas – viena svarbiausių draudimo bendrovės veiklų, o atsakomybė už skirtingus šios veiklos etapus gali būti išskaidyta keliems skyriams ar specialistams.

„Ilgą laiką visas žalų administravimas ir susijusios dokumentacijos valdymas nebuvo vieningas: nebuvo bendros tvarkos kaupiamiems duomenims, trūko vieningos (skaitmeninės) duomenų bazės. Kiekvienas žalų bylų administratorius kaupė reikalingus žalos administravimo dokumentus savo kompiuteryje, o baigus administruoti žalą dokumentai, nuotraukos buvo spausdinami ant popieriaus ir segami į bylas. Popierinių bylų perdavimas buvo ilgas, neefektyvus ir nedraugiškas gamtai. Buvo akivaizdu, kad nuolat naudojant daug šaltinių ir sistemų darbas nėra patogus, o augant duomenų apimtims, jis tik sudėtingėja“, – pasakoja A. Gasperavičiūtė.

Sprendimas

Ieškodama išeities „If“ kreipėsi į „Blue Bridge Code“. IT ekspertai iškart pastebėjo, kad tokiam svarbiam įmonės procesui neužteks tiesiog failų talpyklos, apie kurią pradžioje galvojo „If“. Organizacijai augant, norėsis technologiškai vis modernesnių sprendimų. Todėl modernizuojant žalų administravimo procesą, būtina pagalvoti apie būsimos sistemos išplėtimo ir vystymo galimybes.

„Blue Bridge Code“ ekspertai iš tiesų buvo teisūs. Per 9 metus iš paprastos failų talpyklos užauginome kertinę įmonės sistemą – veiklos valdymo sprendimą, bei sukūrėme integracijas su visomis vidinėmis sistemos, užduočių ir procesų valdymu“, – pasakoja A. Gasperavičiūtė.

„Blue Bridge Code“ atstovas pastebi, kad kuriant sistemą buvo svarbu, kokį kertinį vaidmenį ji vaidins įmonės gyvenime. „Atsižvelgėme į tai, kad šia sistema bus valdomi esminiai organizacijos procesai, ir pasiūlėme iteracinį, palaipsniui kuriamos sistemos modelį. Taip sumažinome riziką sukurti brangią sistemą, kurioje bus perteklinės, nenaudojamos funkcijos. Dabar kiekvienas modulis ir funkcionalumas yra kuriamas atskirai – įvertinus jau sukurtas sistemos funkcines galimybes ir aiškiai žinant, kaip naujos funkcijos padės darbą atlikti paprasčiau ir kokybiškiau“, – aiškina Rimvydas Kriaučiūnas, UAB „Blue Bridge Code“ aptarnavimo ir vystymo grupės vadovas.

Rezultatas

Naujoji žalų administravimo sistema itin supaprastino darbą žalų bylų administratoriams, leisdama visą procesą matyti ir valdyti vienoje vietoje. O svarbiausia tai, kad klientus greičiau pasiekia informacija apie bylos išvadas ir pats žalos atlyginimas.

Naujoji sistema pradėta kurti „Microsoft Sharepoint 2007“ technologijos pagrindu, o vėliau buvo perkeliama į naujesnę versiją. Sistemoje realizuotos sąsajos su apskaitos valdymo sistema „Saikas“, „Microsoft Dynamics“ klientų valdymo sistema (CRM) ir dokumentų skanavimo sistema.

„Sukurta žalų bylų administravimo sistema yra pavyzdinis sprendimas, kuriuo džiaugiamės ne tik mes. Dažnai sulaukiame susižavėjimo ir iš „If“ kolegų užsienyje. Aišku, sustoti neketiname. Sistemos galimybės auga kartu su naujausiomis technologijomis ir mūsų pačių branda“, – pasakoja A. Gasperavičiūtė.

Agata Gasperavičiūtė

"If" verslo vystymo projektų vadovė

Kliento atsiliepimas

Paprasta dirbti ir planuoti tolesnius darbus

Bendradarbiaujame jau beveik 10 metų ir per tą laiką ne kartą buvau maloniai nustebinta. Pagalba techniniais klausimais visada greita, tiksli ir laiku, o darbai atliekami itin kokybiškai. Žinodami, kad tiek sistemos priežiūros, tiek vystymo darbai bus vykdomi pagal sutartus terminus ir be didesnių nesklandumų, visada galime tiksliai planuotis savo veiklą.

Kreipkitės dėl pasiūlymo

Aivaras Liutvinas
Direktorius

Vardas

El. pašto adresas

Įmonė

Telefonas

Žinutė

Pažymėkite sutikimą, kad užklausa mus pasiektų

Ačiū, jūsų žinutė išsiųsta. Gražios dienos!

Kitų klientų istorijos

IT infrastruktūra kuria visiškai naujas galimybes

Prekybos tinklo „Maxima“ vykdytas vienas didžiausių IT infrastruktūros atnaujinimų projektų Lietuvoje, kurį įgyvendino kompanija „Hewlett Packard Enterprise“ (HPE), kartu su „Blue Bridge“.

Licencinio turto įvertinimas leido sumažinti išlaidas

Lietuvos paštui „Microsoft“ licencinio turto įvertinimas leido įsitikinti naudojamos programinės įrangos legalumu ir pasirinkti licencijavimo strategiją, leidusią ateityje numatytoms licencijoms išleisti 30 proc. mažiau lėšų.

Paslaugų apskaitos sistema

Unikalus paslaugų apskaitos (angl. Billing) sprendimas energetikos sektoriuje veikiančioms įmonėms, savo galimybėmis pranokstantis standartinių paslaugų apskaitos sprendimų funkcionalumą.

Tapatybės valdymo informacinė sistema

Microsoft Identity Manager produktu paremta tapatybės valdymo sistema, leidžianti greičiau ir paprasčiau valdyti darbuotojų prisijungimus prie įvairių informacinių sistemų.

Pacientų aptarnavimo portalas

Elektroninių paslaugų portalas, apimantis išankstinės registracijos, dokumentų pateikimo ir valdymo, nuotolinio pacientų stebėjimo bei e-mokymų modulius.

Informacinė sistema Krovinys

Krovinių vežimą lydinčių dokumentų tvarkymo ir apskaitos kontrolės informacinė sistema, jungianti visą krovinio vežimo ciklą nuo sutarties su klientu kroviniui vežti sudarymo iki PVM sąskaitos faktūros už suteiktas paslaugas išrašymo.

Nacionalinė biblioteka pasikliauna VDI technologija

Laimėjusi viešąjį konkursą teikti Nacionalinei Martyno Mažvydo bibliotekai VDI reikalingą infrastruktūrą – serverius, virtualią duomenų saugyklą, licencijas, plonus klientus bei diegimo paslaugas – „Blue Bridge“ projektą įgyvendino per 3 mėnesius.

„OXON Tech“ savo duomenis perkėlė į „Blue Bridge“ duomenų centrą

2018 m. gegužės 25 d. įsigaliojęs Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) paskatino „OXON Tech“ perkelti įmonės duomenis iš užsienio į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

Nacionaliniam egzaminų centrui įdiegta IT stebėjimo sistema

Siekdami užtikrinti sklandžią Nacionalinio egzaminų centro (NEC) IT veiklą, „Blue Bridge“ įdiegė IT sistemų stebėjimo sistemą, bei nuolat atlieka rezervinio duomenų kopijavimo sistemos priežiūros darbus.

GET Baltic informacinės sistemos perkėlimui iš kitos šalies užteko dienos

2017 m. pavasarį Baltijos šalių gamtinių dujų biržos GET Baltic administruojama elektroninė prekybos sistema perkelta iš Suomijos į „Blue Bridge“ duomenų centrą Lietuvoje.

„DOJUS“ įmonių grupės išsikėlimo į debesis patirtis

„DOJUS“ įmonių grupė susidūrė su keliais IT infrastruktūros iššūkiais – reikėjo ne tik daugiau resursų, bet ir didesnio patikimumo IT sistemoms. Be to, plečiantis verslui, teko spręsti papildomos IT infrastruktūros įsigijimo klausimą.

„DNB“ (dabar – „Luminor“) IT ūkio priežiūrą patikėjo „Blue Bridge“

„Blue Bridge“ ir didžiausiai Norvegijos finansinių paslaugų grupei priklausanti DNB (dabar – „Luminor“) banko grupė 2017 m. pasirašė 3 metų IT infrastruktūros priežiūros sutartį.

LVPA perkėlė sistemas į išorinį duomenų centrą

Ūkio ministerijos įsteigta Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) tapo viena pirmųjų valstybinių institucijų, perkėlusių visas savo informacines sistemas į IT paslaugų tiekėjo duomenų centrą.

NT įmonė, pasirinkusi išorinį duomenų centrą

Besiplečiant „Baltisches Haus“, sparčiai augo ir įmonės IT ūkis - didėjo ne tik naudojamų informacinių sistemų skaičius, bet ir duomenų kiekiai.

Kai projekto mastas reikalauja ypatingų IT resursų ir sprendimų

Nacionaliniam konkursui – galinga sistema, veikianti mėnesį.

Pažangus el. pašto sistemos sprendimas – saugesnis ir pigesnis

Prieš keletą metų viena įtakingiausių žiniasklaidos įmonių Lietuvoje – „Verslo žinios“ – susidūrė su el. pašto sistemos problemomis. Sistema ne tik nebeatitiko veiklos poreikių, bet ir kėlė techninių nepatogumų.

Nuo klasikinio „Microsoft Office“ – prie debesijos technologijų

2015 m. Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) žengė svarbų žingsnį – nusprendė įprastą „Microsoft Office“ paketą pakeisti pažangesniu sprendimu – debesų kompiuterija paremtu „Microsoft Office 365“.

MITA E. mokslo vartų sistema pasiekiama iš debesies

„Blue Bridge“ savo duomenų centre nuo 2015 m. talpina Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) pagrindinę Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros informacinę sistemą.

Strateginis šalies projektas - greitesniam ir visus pasiekiančiam internetui

Iki 2013 m. dalyje kaimiškų vietovių nebuvo kokybiško plačiajuosčio ryšio, nes tokio ryšio paslaugoms teikti reikalingas tinklas nebuvo pakankamai išplėstas.

„Microsoft“ sprendimas sutaupo iki 25 proc. išlaidų

Verslo įmonės ir valstybinės institucijos, kurių darbas neatsiejamas nuo IT sistemų, susiduria su galvosūkiu – kokio dydžio reikia IT ūkio ir kiek fizinių serverių užsisakyti, jei sistema intensyviai dirba tik kelis mėnesius?

Debesų kompiuterijos sprendimas leido sutaupyti šimtus tūkstančių eurų

Didžiausia Lietuvoje vandentiekio bendrovė „Vilniaus vandenys“ tiekia geriamąjį vandenį ir tvarko nuotekas beveik 600 tūkst. vartotojų, tad bendrovės IT infrastruktūra – labai svarbi kokybiškų paslaugų teikimui ir jų stebėjimui.

Parašykite mums

Vardas

El. pašto adresas

Įmonė

Telefonas

Žinutė


Ačiū, jūsų žinutė išsiųsta. Gražios dienos!