IT infrastruktūra kuria visiškai naujas galimybes

Blue Bridge

2017-01-25

Dar 2009 m. viena didžiausių verslo konsultavimo kompanijų pasaulyje – „McKinsey & Company“ – atkreipė dėmesį, kad IT infrastruktūra kuria vis didesnę pridėtinę vertę verslui, nes leidžia sparčiau augti ir didinti produktyvumą. Tiesa, įsigyti galingą serverį ar duomenų centrą nebeužtenka. Itin svarbų vaidmenį vaidina mokėjimas integruoti tarpusavyje programinę įrangą, IT infrastruktūrą ir IT aptarnavimą. Svarbus išlieka ir tinkamas kainos bei patikimumo derinys.

„Verslas visame pasaulyje supranta, kad naujos kartos IT infrastruktūra – tai ne tik galingi įrenginiai, užtikrinantys sklandų ir saugų svarbiausių organizacijos sistemų veikimą. Tai ir patirtis bei ekspertinės žinios jungiant skirtingus IT komponentus į darnią visumą, kuri atitinka verslo poreikius, ir tuo pat metu nereikalauja milžiniškų investicijų“, – sako IT įmonės „Blue Bridge“ Duomenų centrų infrastruktūros skyriaus vadovas Miroslav Chvoinicki, prisidėjęs prie vieno didžiausių IT infrastruktūros atnaujinimų projektų Lietuvoje, kurį įgyvendino kompanija „Hewlett Packard Enterprise“ (HPE), kartu su „Blue Bridge“. Projektas buvo vykdomas mažmeninės prekybos tinklo „Maxima“, kuris veikia 5 šalyse, kasdien dirba su tiekėjais iš 60 šalių ir apima daugiau kaip 500 parduotuvių, kurių lentynose – 64 tūkst. pavadinimų produktai.

Paskatino plėtros perspektyvos

Kelis kartus našesnis verslo valdymo sistemos (VVS) SAP veikimas, mažesni IT kaštai, du duomenų centrai, leidžiantys per mažiau nei valandą atkurti verslo operacijas, 5 ateinantiems plėtros metams ir sistemos atnaujinimui paruošta IT infrastruktūra – tokie buvo pagrindiniai tikslai, atnaujinant „Maxima“ IT infrastruktūrą. Be to, ankstesnė infrastruktūra jau skaičiavo 8 gyvavimo metus, tad atnaujinimą diktavo pakitę verslo poreikiai ir tolimesnės plėtros planai.

„Nuolat ieškome inovatyvių ir naudingų sprendimų, nes nuo to priklauso mūsų klientų aptarnavimas ir darbuotojų, kurių turime per 30 tūkst., darbas. Įrangos, skirtos valdyti bendrovės pagrindinę verslo sistemą, atnaujinimas buvo labai svarbus projektas. Todėl rengdami konkursą tiekėjams, turėjome nemažai reikalavimų. Vienas svarbiausių – kuo trumpesnis sistemos neveikimo laikas vykdant sistemos perkėlimą. Kiti reikalavimai buvo tiesiogiai susiję su VVS SAP specifika“, – pasakoja UAB „Franmax“ IT centro vadovas Mažvydas Stundžia. „Franmax“ – tai „Maxima“ tinklui franšizę ir agentavimo paslaugas teikianti bendrovė, kur taip pat atsakinga už mažmeninės prekybos verslui reikalingų IT priemonių diegimą, plėtrą ir palaikymą.

Visą straipsnį skaitykite „Blue Bridge“ IT žinių centre.

„Blue Bridge“ IT žinių centras

Namų darbai ruošiantis skaitmenizacijai

Skaitykite