Operacinių sistemų priežiūra
Pradėdami teikti paslaugą, išanalizuosime ir įvertinsime Jūsų IT infrastruktūrą bei parengsime jos dokumentaciją. Taip pat pateiksime rekomendacijas prižiūrimos „Windows“, „Linux“ arba „Unix“ operacinės sistemos veiklos gerinimui. Suderinę IT priežiūros teikimo principus ir tvarką, prijungsime Jūsų įrangą prie mūsų stebėjimo sistemos.
Užtikrinsime sklandų aplinkos, skirtos informacinėms sistemoms, duomenų bazėms ir infrastruktūros tarnyboms, veikimą. Atliksime operacinės sistemos (toliau – OS) konfigūravimo darbus, o iškilus poreikiui operatyviai perinstaliuosime serverinę operacinės sistemos versiją.
Taip pat periodiškai tikrinsime įvykių žurnalus, šalinsime OS veikimo sutrikimus, dokumentuosime pokyčius, diegsime OS atnaujinimus ir saugosime OS konfigūracijos atsargines kopijas.
Tikrinsime kliento techninės įrangos (serverio) būklę, atliksime jos remontą (pagal gamintojo garantinius įsipareigojimus) bei diegsime atnaujinimus.
Teiksime periodines kliento operacinės sistemos veiklos ataskaitas, apimančias SLA vykdymą, kreipinių analizę bei papildomas įžvalgas ir rekomendacijas, galimų rizikų vertinimą.