Atliksime „Hewlett Packard Enterprise“ įrangos diagnostiką, išsiaiškinsime gedimą ir suremontuosime įrangą. Pakonsultuosime ir, esant poreikiui, parduosime garantijos praplėtimus turimai įrangai, tokiu būdu sumažindami pogarantinio aptarnavimo kaštus bei prailgindami Jūsų turimos įrangos tarnavimo laiką. Esant poreikiui, užsakysime Jums reikiamų įrangos komponenčių.

 

Mūsų kompetentingi specialistai suteiks Jums reikiamas konsultacijos visais techninės įrangos klausimais.

Teikiame paslaugas juridiniams asmenims tiek priimdami įrangą techniniame centre, tiek atvykdami į kliento biurą. Kritinėms klientų IT sistemoms siūlome priežiūrą 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.

Techninio centro veikla:

  • Garantinis ir negarantinis serverių remontas
  • Garantinis ir negarantinis duomenų saugyklų remontas
  • Garantinis ir negarantinis duomenų tinklų įrangos remontas

Įvertinimas

Partneriai mūsų techniniam centrui suteikė HPE Baltijos šalių aptarnavimo partnerių apdovanojimą „Ultimate HPE Service Partner” (2010, 2011) ir geriausio serviso Baltijos šalyse vardą („Best in Service Delivery“ apdovanojimas (2012)).

Daugiau nei penkerius metus techninio centro paslaugas 95 proc. klientų vertina aukščiausiu įvertinimu.

 

Darbo laikas:

I-IV 8:00 – 17:00 val.
V ir prieššventinėmis dienomis 8:00 – 16:00 val.


A. Domaševičiaus g. 9, 01400 Vilnius
Tel.: +370 5 252 6020
El. p.: remontas@bluebridge.lt.

„Blue Bridge“ IT žinių centras

Kodėl svarbus Pentagono sprendimas įsigyti debesijos paslaugų už 10 mlrd. JAV dolerių?

Skaitykite