Atliksime „Hewlett Packard Enterprise“ įrangos diagnostiką, išsiaiškinsime gedimą ir suremontuosime įrangą. Pakonsultuosime ir, esant poreikiui, parduosime garantijos praplėtimus turimai įrangai, tokiu būdu sumažindami pogarantinio aptarnavimo kaštus bei prailgindami Jūsų turimos įrangos tarnavimo laiką. Esant poreikiui, užsakysime Jums reikiamų įrangos komponenčių.

 

Mūsų kompetentingi specialistai suteiks Jums reikiamas konsultacijos visais techninės įrangos klausimais.

Teikiame paslaugas fiziniams ir juridiniams asmenims tiek priimdami įrangą techniniame centre, tiek atvykdami į kliento biurą. Kritinėms klientų IT sistemoms siūlome priežiūrą 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.

Techninio centro veikla:

  • garantinis ir negarantinis serverių remontas;

  • garantinis ir negarantinis duomenų saugyklų remontas;

  • garantinis ir negarantinis duomenų tinklų įrangos remontas.

Įvertinimas

Partneriai mūsų techniniam centrui suteikė HPE Baltijos šalių aptarnavimo partnerių apdovanojimą „Ultimate HPE Service Partner” (2010, 2011) ir geriausio serviso Baltijos šalyse vardą („Best in Service Delivery“ apdovanojimas (2012)).

Daugiau nei penkerius metus techninio centro paslaugas 95 proc. klientų vertina aukščiausiu įvertinimu.

 

Darbo laikas:

I-IV 8:00 – 17:00 val.
V ir prieššventinėmis dienomis 8:00 – 17:00 val.


J. Jasinskio 16F, 03163 Vilnius
Tel.: (8 5) 252 6134.
El. p.: remontas@bluebridge.lt.

„Blue Bridge“ IT žinių centras

„Office 365“ platforma „SharePoint Online“: nuo paprasto įrankio iki veiklai svarbios sistemos

Skaitykite