IT valdymas ir priežiūra

Daugiau nei 20 metų drauge su klientais įgyvendindami sudėtingus IT infrastruktūros projektus, pastebėjome, kad tam skiriamos didelės investicijos, bet šių sprendimų priežiūra dažnai paliekama savieigai. Supratę, kad turime pakankamai kompetencijų ir patirties šiai spragai užpildyti, nuo 2015 m. pradėjome vystyti IT valdymo ir priežiūros paslaugų portfelį.

Dėmesys šiandien – lengvesnis gyvenimas rytoj

Tyrimai ir profilaktika

Subalansuota mityba

Imuniteto stiprinimas

Aktyvus laisvalaikis, sportas

IT auditas ir stebėsena

IT sistemų atnaujinimas

IT sauga

Kritinių situacijų modeliavimas

Prevencija

IT priežiūra panaši į žmogaus sveikatos priežiūrą. Rūpintis savo sveikata atrodo įprasta, tačiau ne visuomet pagalvojame apie tai, kad kasdienėmis pastangomis galima užkirsti kelią ir IT „ligoms“.
Įsivaizduokite, kad Jūsų organizacijos IT – tarsi žmogaus kūnas, kuriam reikia nuolatinės priežiūros. Imantis prevencinių veiksmų galima užtikrinti, kad šiandien tinkamai veikianti IT infrastruktūra efektyviai veiks ir po kelių mėnesių ar metų.

Ekspertų įžvalgos

Pastebėjome, kad geriausių rezultatų siekiantiems klientams nebeužtenka tik sklandaus sistemų veikimo, jie pageidauja papildomų rekomendacijų bei ekspertinių komentarų, kaip galėtų optimizuoti ir dar labiau efektyvinti savo IT infrastruktūros veikimą. Atsižvelgdami į rinkos poreikius ir turėdami reikiamą kompetenciją, IT valdymo ir priežiūros paslaugas papildėme periodinėmis ekspertų įžvalgomis.

Darbas kartu

IT valdymo ir priežiūros paslaugas teikiame remdamiesi geriausiomis ITIL praktikomis bei didele „Blue Bridge“ komandos patirtimi. Esame tikri, kad efektyviausią rezultatą galime pasiekti tada, kai mūsų ir kliento komandos veikia išvien, todėl mūsų paslaugos remiasi bendradarbiavimu ir geriausių sprendimų priėmimu veikiant kartu su klientu.

Privalumai

Dviejų lygių priežiūra, kurią atlieka:

– Priežiūros specialistai;

– Prižiūrimų IT sprendimų vystytojai ir diegėjai.

Dviejų lygių priežiūra užtikrina kompetentingą pagalbą bei operatyvius veiksmus ne tik kasdienėse, bet ir kritinėse situacijose.

Kreipinių valdymas naudojant „Help Desk“ tarnybą su skaidria kreipinių apskaita.

Paslaugos

Susiję straipsniai

Sertifikatai

ISO 9001:2015

Standartas, nustatantis gerąsias kokybės vadybos sistemos taikymo praktikas. Ypatingas dėmesys skiriamas Jūsų reikalavimų analizavimui, pasitenkinimui bei nuolatiniam kokybės gerinimui, įskaitant lyderystės, darbuotojų įsitraukimo, procesinio požiūrio aspektų išgryninimui bei taikymui.

ISO 14001:2015

Standartas, apibrėžiantis reikalavimus aplinkos apsaugos vadybos sistemai. Aktualesnis ir svaresnis tampa požiūris į aplinkosaugą – pamatinę pasaulio vertybę, todėl vis daugiau siekiama daryti kiek įmanoma mažesnį poveikį aplinkai, ieškoti būdų žaliavų bei energijos sąnaudų mažinimui, darbuotojų sąmoningumo ugdymui aplinkosaugos srityje.

ISO/ IEC 20000-1:2011

Standartas, apibrėžiantis reikalavimus IT paslaugų valdymui. Besinaudojantiems IT paslaugomis, ypač svarbus savalaikis reagavimas į potencialias bei iškilusias problemas paslaugų teikime, kokybiškas ir SLA kriterijus atitinkantis incidentų bei užklausų skaidrus sprendimas, informacijos saugumo užtikrinimas ir veiksmingas rizikų valdymas, užtikrinantis paslaugų teikimą.

Susisiekite



„Blue Bridge“ IT žinių centras

Kas bendro tarp debesų kompiuterijos ir automobilių lenktynių?

Skaitykite