Saugi nuotolinė darbo vieta
IT infrastruktūros priežiūra
Debesų kompiuterija
DevOps paslaugos
Fizinė įranga
Infrastruktūros valdymas
Duomenų valdymo sprendimai ir paslaugos
Duomenų perdavimo įranga
Kibernetinis saugumas
Partnerių debesų kompiuterija
Bendradarbiavimo sprendimai
Techninės įrangos tiekimas ir aptarnavimas
„Microsoft Sharepoint“ sprendimai
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas
Saugi nuotolinė darbo vieta
Partnerių debesų kompiuterija Apie paslaugas plačiau
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas

IT valdymas ir priežiūra

IT valdymo ir priežiūros paslaugos teikiamos remiantis proaktyvumo principais. Tai reiškia, kad „Blue Bridge“ specialistai ne tik reaguos į Jūsų registruotus kreipinius, bet ir patys proaktyviai diegs atnaujinimus, stebės Jūsų IT infrastruktūros veiklą, kad užkirstų kelią incidentams, kurių įmanoma išvengti bei informuos apie gresiančias kritines situacijas. Atliekame ir efektyvią kompiuterizuotų darbo vietų ir mobiliųjų įrenginių priežiūrą, kuri užtikrina, kad visi Jūsų organizacijos kompiuteriai ir jų programinė bei kitokia įranga veiktų sklandžiai, o bet kokie iškilę iššūkiai būtų sprendžiami greitai. Išsamių periodinių ataskaitų dėka matysite aiškią prižiūrimų IT sprendimų situaciją ir tai leis priimti savailaikius sprendimus.

Kreipkitės dėl pasiūlymo

Dėmesys šiandien – lengvesnis gyvenimas rytoj

Tyrimai ir profilaktika

Subalansuota mityba

Imuniteto stiprinimas

Aktyvus laisvalaikis, sportas

IT auditas ir stebėsena

IT sistemų atnaujinimas

IT sauga

Kritinių situacijų modeliavimas

Prevencija

IT priežiūra panaši į žmogaus sveikatos priežiūrą. Rūpintis savo sveikata atrodo įprasta, tačiau ne visuomet pagalvojame apie tai, kad kasdienėmis pastangomis galima užkirsti kelią ir IT „ligoms“.
Įsivaizduokite, kad Jūsų organizacijos IT – tarsi žmogaus kūnas, kuriam reikia nuolatinės priežiūros. Imantis prevencinių veiksmų galima užtikrinti, kad šiandien tinkamai veikianti IT infrastruktūra efektyviai veiks ir po kelių mėnesių ar metų.

Ekspertų įžvalgos

Pastebėjome, kad geriausių rezultatų siekiantiems klientams nebeužtenka tik sklandaus sistemų veikimo, jie pageidauja papildomų rekomendacijų bei ekspertinių komentarų, kaip galėtų optimizuoti ir dar labiau efektyvinti savo IT infrastruktūros veikimą. Atsižvelgdami į rinkos poreikius ir turėdami reikiamą kompetenciją, IT valdymo ir priežiūros paslaugas papildėme periodinėmis ekspertų įžvalgomis.

Darbas kartu

IT valdymo ir priežiūros paslaugas teikiame remdamiesi geriausiomis ITIL praktikomis bei didele „Blue Bridge“ komandos patirtimi. Esame tikri, kad efektyviausią rezultatą galime pasiekti tada, kai mūsų ir kliento komandos veikia išvien, todėl mūsų paslaugos remiasi bendradarbiavimu ir geriausių sprendimų priėmimu veikiant kartu su klientu.

Paslaugos

Mes užtikriname Jūsų duomenų saugumą. Susipažinkite su saugumo priemonėmis, kurios naudojamos teikiant priežiūros paslaugas

Susiję straipsniai

Kreipkitės dėl pasiūlymo

Jei norite gauti pasiūlymą ar sužinoti daugiau apie mūsų paslaugas - parašykite mums ir kaip galėdami greičiau su jumis susisieksime.

Vardas*

El. pašto adresas*

Įmonė*

Telefonas*

Žinutė*

Pažymėkite sutikimą, kad užklausa mus pasiektų

Ačiū, jūsų žinutė išsiųsta. Gražios dienos!

Sertifikatai

ISO 9001:2015

Standartas, nustatantis gerąsias kokybės vadybos sistemos taikymo praktikas. Ypatingas dėmesys skiriamas Jūsų reikalavimų analizavimui, pasitenkinimui bei nuolatiniam kokybės gerinimui, įskaitant lyderystės, darbuotojų įsitraukimo, procesinio požiūrio aspektų išgryninimui bei taikymui.

ISO 14001:2015

Standartas, apibrėžiantis reikalavimus aplinkos apsaugos vadybos sistemai. Aktualesnis ir svaresnis tampa požiūris į aplinkosaugą – pamatinę pasaulio vertybę, todėl vis daugiau siekiama daryti kiek įmanoma mažesnį poveikį aplinkai, ieškoti būdų žaliavų bei energijos sąnaudų mažinimui, darbuotojų sąmoningumo ugdymui aplinkosaugos srityje.

ISO 20000-1:2011

Standartas, apibrėžiantis reikalavimus IT paslaugų valdymui. Besinaudojantiems IT paslaugomis, ypač svarbus savalaikis reagavimas į potencialias bei iškilusias problemas paslaugų teikime, kokybiškas ir SLA kriterijus atitinkantis incidentų bei užklausų skaidrus sprendimas, informacijos saugumo užtikrinimas ir veiksmingas rizikų valdymas, užtikrinantis paslaugų teikimą.

Parašykite mums

Vardas

El. pašto adresas

Įmonė

Telefonas

Žinutė


Ačiū, jūsų žinutė išsiųsta. Gražios dienos!