IT valdymo ir priežiūros paslaugos teikiamos remiantis proaktyvumo principais. Tai reiškia, kad „Blue Bridge“ specialistai ne tik reaguos į Jūsų registruotus kreipinius, bet ir patys proaktyviai diegs atnaujinimus, stebės Jūsų IT infrastruktūros veiklą, kad užkirstų kelią incidentams, kurių įmanoma išvengti bei informuos apie gresiančias kritines situacijas. Atliekame ir efektyvią kompiuterizuotų darbo vietų ir mobiliųjų įrenginių priežiūrą, kuri užtikrina, kad visi Jūsų organizacijos kompiuteriai ir jų programinė bei kitokia įranga veiktų sklandžiai, o bet kokie iškilę iššūkiai būtų sprendžiami greitai. Išsamių periodinių ataskaitų dėka matysite aiškią prižiūrimų IT sprendimų situaciją ir tai leis priimti savailaikius sprendimus.
IT priežiūra panaši į žmogaus sveikatos priežiūrą. Rūpintis savo sveikata atrodo įprasta, tačiau ne visuomet pagalvojame apie tai, kad kasdienėmis pastangomis galima užkirsti kelią ir IT „ligoms“.
Įsivaizduokite, kad Jūsų organizacijos IT – tarsi žmogaus kūnas, kuriam reikia nuolatinės priežiūros. Imantis prevencinių veiksmų galima užtikrinti, kad šiandien tinkamai veikianti IT infrastruktūra efektyviai veiks ir po kelių mėnesių ar metų.
Pastebėjome, kad geriausių rezultatų siekiantiems klientams nebeužtenka tik sklandaus sistemų veikimo, jie pageidauja papildomų rekomendacijų bei ekspertinių komentarų, kaip galėtų optimizuoti ir dar labiau efektyvinti savo IT infrastruktūros veikimą. Atsižvelgdami į rinkos poreikius ir turėdami reikiamą kompetenciją, IT valdymo ir priežiūros paslaugas papildėme periodinėmis ekspertų įžvalgomis.
IT valdymo ir priežiūros paslaugas teikiame remdamiesi geriausiomis ITIL praktikomis bei didele „Blue Bridge“ komandos patirtimi. Esame tikri, kad efektyviausią rezultatą galime pasiekti tada, kai mūsų ir kliento komandos veikia išvien, todėl mūsų paslaugos remiasi bendradarbiavimu ir geriausių sprendimų priėmimu veikiant kartu su klientu.
Mes užtikriname Jūsų duomenų saugumą. Susipažinkite su saugumo priemonėmis, kurios naudojamos teikiant priežiūros paslaugas
Jei norite gauti pasiūlymą ar sužinoti daugiau apie mūsų paslaugas - parašykite mums ir kaip galėdami greičiau su jumis susisieksime.
Standartas, nustatantis gerąsias kokybės vadybos sistemos taikymo praktikas. Ypatingas dėmesys skiriamas Jūsų reikalavimų analizavimui, pasitenkinimui bei nuolatiniam kokybės gerinimui, įskaitant lyderystės, darbuotojų įsitraukimo, procesinio požiūrio aspektų išgryninimui bei taikymui.
Standartas, apibrėžiantis reikalavimus aplinkos apsaugos vadybos sistemai. Aktualesnis ir svaresnis tampa požiūris į aplinkosaugą – pamatinę pasaulio vertybę, todėl vis daugiau siekiama daryti kiek įmanoma mažesnį poveikį aplinkai, ieškoti būdų žaliavų bei energijos sąnaudų mažinimui, darbuotojų sąmoningumo ugdymui aplinkosaugos srityje.
Standartas, apibrėžiantis reikalavimus IT paslaugų valdymui. Besinaudojantiems IT paslaugomis, ypač svarbus savalaikis reagavimas į potencialias bei iškilusias problemas paslaugų teikime, kokybiškas ir SLA kriterijus atitinkantis incidentų bei užklausų skaidrus sprendimas, informacijos saugumo užtikrinimas ir veiksmingas rizikų valdymas, užtikrinantis paslaugų teikimą.