IT valdymas ir priežiūra

„Microsoft“ tarnybų priežiūra

Pradėdami teikti paslaugą, išanalizuosime ir įvertinsime Jūsų „Microsoft“ tarnybų infrastruktūrą bei parengsime jos dokumentaciją. Taip pat pateiksime rekomendacijas prižiūrimų sistemų veiklos gerinimui. Suderinę IT priežiūros teikimo principus ir tvarką, prijungsime Jūsų „Microsoft“ tarnybas prie mūsų stebėjimo sistemos.

Turime aukščiausią kompetenciją prižiūrėti „Microsoft“ „Active Directory“, „File server“, „Exchange“, „Skype for Business“ ir debesų kompiuterijos „Office 365“ sprendimą.

Teikdami šias paslaugas valdysime „Microsoft“ tarnybų sertifikatus, tikrinsime įvykių žurnalus, diegsime atnaujinimus. Taip pat administruosime vartotojus, įvykus kritiniams incidentams iš rezervinių kopijų atstatysime prarastus duomenis. Visada operatyviai reaguosime į Jūsų užklausas ir spręsime incidentus, taip užtikrindami nepertraukiamą „Microsoft“ tarnybų veiklą.

Taip pat dokumentuosime visus sistemose vykdomus pokyčius bei archyvuosime konfigūraciją.

Teiksime periodines Jūsų „Microsoft“ tarnybų sistemos veiklos ataskaitas, apimančias SLA vykdymą, kreipinių analizę bei papildomas įžvalgas ir rekomendacijas, galimų rizikų vertinimą.

Daugiau informacijos suteikti gali:

Mindaugas Maraulas
IT paslaugų valdymo skyriaus vadovas
Mindaugas.Maraulas@bluebridge.lt

Susiję straipsniai

„Blue Bridge“ IT žinių centras

IT laukianti transformacija – ne tik technologinė

Skaitykite