IT valdymas ir priežiūra
„Blue Bridge“ debesų kompiuterija
Serveriai ir duomenų saugyklos
Infrastruktūros valdymas
Duomenų perdavimo įranga
Kibernetinis saugumas
Partnerių debesų kompiuterija
Bendradarbiavimo sprendimai
Techninės įrangos tiekimas ir aptarnavimas
„Microsoft Sharepoint“ sprendimai
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas
Techninės įrangos tiekimas ir aptarnavimas Apie paslaugas plačiau
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas
icon

Intranetas - vidinės komunikacijos ir bendradarbiavimo sprendimas

Intranetas – tai vidinė įmonės erdvė, skirta greitam darbuotojų informavimui, bendravimui, žinių kaupimui bei dalinimuisi. Intraneto svetainėje yra galimybė viešinti bendrą įmonės informaciją, skelbti naujienas, rengti apklausas, diskusijas, dalintis darbui ir vidiniam įmonės gyvenimui svarbia informacija.

Intraneto galimybės patogesniam bendradarbiavimui
Naujienų valdymas
Skelbti įmonės naujienas, valdyti vidinę komunikaciją ir informuoti įmonės darbuotojus Intranete ypač paprasta. Naujienos gali būti skirstomos į kategorijas pagal svarbą, aktualumą ar autorių. Taip pat naujienose galima dėti žymas lengvesnei informacijos paieškai.
Šablonų biblioteka
Kad įmonės darbuotojai galėtų greitai rasti ir vienoje vietoje laikyti visą darbui aktualią informaciją.
Socialinės funkcijos
Panaudotos socialinės funkcijos, tokios kaip mygtukai „Patinka“ ir „Sekti“, galimybė komentuoti ir atsakyti į komentarus, žymėti darbuotojus ar juos paminėti komentaruose. Taip pat įdiegtas naujienų srautas, paremtas socialinių tinklų funkcionalumu. Naujienų sraute yra galimybės skelbti trumpas žinutes, dalintis nuotraukomis ar vaizdo įrašais, spausti „Patinka“ ar komentuoti kitų darbuotojų įrašus.
Paieškos funkcija
Patogi ir paprasta „Google“ tipo paieška, atliekanti paiešką net tarp elementų metaduomenų bei dokumentų turinyje. Paieškos užklausą galima patikslinti pagal įvairius apribojimus: dokumento tipą, autorių, modifikavimo datą.
Padalinių erdvės
Yra galimybė sukurti kiekvienam departamentui erdvę, kur departamento darbuotojai gali matyti jiems aktualią informaciją - naujienas, diskusijas ar aktualius dokumentus. Departamento erdvėje darbuotojai gali dirbti su dokumentais (vienu metu keliese nuotoliniu būdu ruošti dokumentus, atstatyti dokumentų versijas ir pan.), dalintis aktualiais klausimais naujienų sraute ar kelti apklausas rūpimais klausimais.
Sąrašų kūrimas ir valdymas
Intranete galite kurti įvairius sąrašus, pavyzdžiui, registruoti įvykusius gedimus, registruoti turimą inventorių ir kt.. Sąrašuose gali būti visų tipų duomenys, nuo teksto ir datos iki matematinių veiksmų stulpeliuose.
Kalendorius
Galimybė skelbti bendrų renginių, mokymų, seminarų informaciją, kurti budėjimų kalendorius ir kt.. Kalendorius gali būti sinchronizuojamas su „Microsoft Exchange“
Apklausos
Intranete galima vykdyti įvairių tipų apklausas.
Diskusijos
Šis funkcionalumas padeda darbuotojams dalintis informacija, nuomone bei patirtimi, taip efektyviau priimant sprendimus.

Kreipkitės dėl pasiūlymo

Šarūnas Morkūnas
Produkto vadovas

Vardas

El. pašto adresas

Įmonė

Telefonas

Žinutė

Ačiū, jūsų žinutė išsiųsta. Gražios dienos!