Visos sėkmės istorijos icon

Žalų bylų valdymo informacinė sistema

icon

Pirmaujančios ne gyvybės draudimo bendrovės Skandinavijoje „If“ filialas Lietuvoje prieš 9 metus priėmė strateginiu požiūriu svarbų sprendimą: drauge su IT kompanija „Blue Bridge Code“ žengė pirmuosius žingsnius tobulinant kertinį – žalų bylų administravimo – procesą. Šiandien nuolat tobulinama ir vystoma verslo valdymo sistema „If“ kolegų Baltijos šalyse kartais vadinama „Ferrari“ ir yra viena iš trijų svarbiausių įmonės verslo valdymo sistemų.

.

Situacija

Viskas, kas įvyksta nuo žalos atsitikimo fakto registravimo iki žalos atlyginimo nukentėjusiam, vadinama žalos administravimo procesu. Šio proceso metu visi su draudžiamuoju įvykiu susiję duomenys kaupiami elektroninėje byloje, kurią sudaro ne tik nuotraukos, laiškai, dokumentai, bet ir užduotys žalų vertinimo ekspertams bei kitiems susijusiems dalyviams. Kaip pastebi draudimo bendrovės „If“ verslo vystymo projektų vadovė Agata Gasperavičiūtė, žalų administravimas – viena svarbiausių draudimo bendrovės veiklų, o atsakomybė už skirtingus šios veiklos etapus gali būti išskaidyta keliems skyriams ar specialistams.


„Ilgą laiką visas žalų administravimas ir susijusios dokumentacijos valdymas nebuvo vieningas: nebuvo bendros tvarkos kaupiamiems duomenims, trūko vieningos (skaitmeninės) duomenų bazės. Kiekvienas žalų bylų administratorius kaupė reikalingus žalos administravimo dokumentus savo kompiuteryje, o baigus administruoti žalą dokumentai, nuotraukos buvo spausdinami ant popieriaus ir segami į bylas. Popierinių bylų perdavimas buvo ilgas, neefektyvus ir nedraugiškas gamtai. Buvo akivaizdu, kad nuolat naudojant daug šaltinių ir sistemų darbas nėra patogus, o augant duomenų apimtims, jis tik sudėtingėja“, – pasakoja A. Gasperavičiūtė.

Sprendimas

Ieškodama išeities „If“ kreipėsi į „Blue Bridge Code“. IT ekspertai iškart pastebėjo, kad tokiam svarbiam įmonės procesui neužteks tiesiog failų talpyklos, apie kurią pradžioje galvojo „If“. Organizacijai augant, norėsis technologiškai vis modernesnių sprendimų. Todėl modernizuojant žalų administravimo procesą, būtina pagalvoti apie būsimos sistemos išplėtimo ir vystymo galimybes.

„Blue Bridge Code“ ekspertai iš tiesų buvo teisūs. Per 9 metus iš paprastos failų talpyklos užauginome kertinę įmonės sistemą – veiklos valdymo sprendimą, bei sukūrėme integracijas su visomis vidinėmis sistemos, užduočių ir procesų valdymu“, – pasakoja A. Gasperavičiūtė.

 

„Blue Bridge Code“ atstovas pastebi, kad kuriant sistemą buvo svarbu, kokį kertinį vaidmenį ji vaidins įmonės gyvenime. „Atsižvelgėme į tai, kad šia sistema bus valdomi esminiai organizacijos procesai, ir pasiūlėme iteracinį, palaipsniui kuriamos sistemos modelį. Taip sumažinome riziką sukurti brangią sistemą, kurioje bus perteklinės, nenaudojamos funkcijos. Dabar kiekvienas modulis ir funkcionalumas yra kuriamas atskirai – įvertinus jau sukurtas sistemos funkcines galimybes ir aiškiai žinant, kaip naujos funkcijos padės darbą atlikti paprasčiau ir kokybiškiau“, – aiškina Rimvydas Kriaučiūnas, UAB „Blue Bridge Code“ aptarnavimo ir vystymo grupės vadovas.

„Blue Bridge Code“ ekspertai iš tiesų buvo teisūs. Per 9 metus iš paprastos failų talpyklos užauginome kertinę įmonės sistemą – veiklos valdymo sprendimą – integraciją su visomis vidinėmis sistemos, užduočių ir procesų valdymu“, – pasakoja A. Gasperavičiūtė.

 

 

Rezultatas

Naujoji žalų administravimo sistema itin supaprastino darbą žalų bylų administratoriams, leisdama visą procesą matyti ir valdyti vienoje vietoje. O svarbiausia tai, kad klientus greičiau pasiekia informacija apie bylos išvadas ir pats žalos atlyginimas.

Naujoji sistema pradėta kurti „Microsoft Sharepoint 2007“ technologijos pagrindu, o vėliau buvo perkeliama į naujesnę versiją. Sistemoje realizuotos sąsajos su apskaitos valdymo sistema „Saikas“, „Microsoft Dynamics“ klientų valdymo sistema (CRM) ir dokumentų skanavimo sistema.

 

„Sukurta žalų bylų administravimo sistema yra pavyzdinis sprendimas, kuriuo džiaugiamės ne tik mes. Dažnai sulaukiame susižavėjimo ir iš „If“ kolegų užsienyje. Aišku, sustoti neketiname. Sistemos galimybės auga kartu su naujausiomis technologijomis ir mūsų pačių branda“, – pasakoja A. Gasperavičiūtė.

Agata Gasperavičiūtė

"If" verslo vystymo projektų vadovė

Kliento atsiliepimas

Paprasta dirbti ir planuoti tolesnius darbus

Bendradarbiaujame jau beveik 10 metų ir per tą laiką ne kartą buvau maloniai nustebinta. Pagalba techniniais klausimais visada greita, tiksli ir laiku, o darbai atliekami itin kokybiškai. Žinodami, kad tiek sistemos priežiūros, tiek vystymo darbai bus vykdomi pagal sutartus terminus ir be didesnių nesklandumų, visada galime tiksliai planuotis savo veiklą.

arrow Visos sėkmės istorijos