IT žinių centras
užsisakykite naujienas!

Patvirtinkite prenumeratą

Jūsų nurodytu el. pašto adresu nusiuntėme laišką. Paspauskite jame esančią nuorodą, kad patvirtintumėte prenumeratą.

Kibernetinės grėsmės tampa vis išmanesnės, tad posakis „tam, kad galėtum apsisaugoti nuo hakerių, turi mąstyti kaip hakeris“ kaip niekada aktualus. Vienas geriausių būdų pamatyti savo organizaciją piktavalių akimis – įsilaužimų testai (angl. Penetration Testing). Tokie testai, jei tinkamai atlikti, suteikia praktinių įžvalgų, kaip „užlopyti“ pavojingiausias saugumo spragas. Deja, užtikrinti, kad šie testai suteiktų maksimalią naudą – ne visada paprasta. Skaityti daugiau »

Įsivaizduokime, kad kuriate naują savo veiklos sistemą. Jos svarbiausios funkcijos jau netrukus bus pristatytos naudotojams. Tačiau planuojate iškart taisyti pastebėtas klaidas ir ateityje nuolat sistemą tobulinti, pildyti naujomis funkcijomis, kurios dar geriau atlieps klientų poreikius. Visa tai jau, kai sistemą naudos šimtai naudotojų. Kaip suderinti stabilų sistemos veikimą su nuolatiniu jos keitimu? Juk skaičiuojama, kad iki 80 procentų visų sistemų veikimo sutrikimų įvyksta būtent po atnaujinimų diegimo. Skaityti daugiau »

2020 m. sausio 14 d. „Microsoft“ nutraukė operacinės sistemos „Windows 7“ visų leidimų palaikymą. „Windows 7“ palaikymo pabaiga reiškia, kad gamintojas nebesiųs atnaujinimų ir nebetobulins šios operacinės sistemos, tad saugumo požiūriu jos naudotojai prisiima didesnę riziką.

Skaityti daugiau »

Paskutinės, tik ką praėjusių metų, naujienos Azure. Turiningo skaitymo ir sėkmingo naujų metų starto! Skaityti daugiau »

Metams artėjant prie pabaigos, „Blue Bridge“ komanda dalijasi savo įžvalgomis apie įtakingiausias šių metų technologijas bei sprendimus kibernetinio saugumo, debesų kompiuterijos, IT infrastruktūros ir IT paslaugų srityse. Skaityti daugiau »

Iki 2025 m. pasaulyje bus sukurta per 90 zetabaitų duomenų ir vienaip ar kitaip su jais kiekvieną minutę susidurs 6 mlrd. Žemės gyventojų, skaičiuoja JAV duomenų saugojimo įmonė „Seagate“. Duomenų kiekis, reikšmė ir sąveikos su jais dažnumas neišvengiamai augs ir organizacijose. Būtent todėl duomenų kopijavimo kontekste svarbu kalbėti apie duomenų ir sistemų prioretizavimą, kuris tampa neatsiejamas nuo šiuolaikinės veiklos tęstinumo užtikrinimo strategijos. Skaityti daugiau »

CRM daugeliui gerai pažįstamas ir plačiai naudojamas įrankis. Vis dėlto dažnai jis netampa bendresnių procesų ir kultūros, susijusios su klientų aptarnavimu, elementu. Tam, kad tai pasikeistų ir CRM galėtų tapti esmine efektyvių pardavimų dalimi, smulkiam ir vidutiniam verslui būtina atsižvelgti į tai, kas iš esmės yra šiuolaikinis CRM įrankis, kokį vaidmenį jis vaidina kitų sistemų kontekste ir nebijoti pripažinti, kad kai kuriais atvejais CRM nėra reikalingas, pastebi CRM įrankio „Teamgate“, gavusio ne vieną tarptautinį įvertinimą, vadovas Kšyštof Gulbinovič. Skaityti daugiau »

Skaityti daugiau »

Nors daugiau nei 70 proc. žemės paviršiaus užima vanduo, tik 3 proc. jo yra tinkamas vartoti. Mums pasisekė, nes Lietuva – viena iš nedaugelio pasaulio valstybių, turtinga vandeniu. Tačiau mes taip pat turime taupyti – ir savo pinigus, ir kokybišką geriamąjį požeminį vandenį, kuris, deja, ribotas. Tačiau pradėję taupyti, susiduriame su paradoksu: atrodytų, kuo mažiau suvartojame – tuo mažiau turėtume mokėti. Tačiau iš tiesų šiuo metu viskas atvirkščiai – kuo mažiau suvartojame, tuo daugiau mokame. Taigi – iš kur ši problema atsiranda ir kokį vaidmenį ją sprendžiant vaidina IT sprendimai? Skaityti daugiau »

Nors iš pirmo žvilgsnio šis klausimas nepernelyg susijęs su technologijomis ir juolab IT infrastruktūra, vis dėlto, jeigu ne galutiniai naudotojai ir jiems reikalingi informaciniai gebėjimai – nereikėtų jokių IT sprendimų. Organizacijose IT reikia viskam – ir pagrindinei veiklai, ir pagalbinėms funkcijoms. Iš esmės „IT žmonės“ – ir organizacijos IT specialistai, ir IT tiekėjai – labiausiai turėtų stengtis būtent dėl galutinių naudotojų dirbančių pardavimų, gamybos, aptarnavimo, teisės, personalo ir kituose skyriuose. Tad vienas svarbiausių tikslų – suprasti, kaip ir kokiu mastu IT padeda didinti įvairių specialistų darbo efektyvumą. Žinodami atsakymą, galėtume tinkamiau nukreipti savo pastangas ir įvertinti rezultatus per vertės galutiniam naudotojui prizmę. Skaityti daugiau »