Daugiau nei 15 tūkst. užsakymų iš 30 pasaulio valstybių – tokia didmeninei prekybai skirto sprendimo „Datalogic commerce“ dienos statistika. Tačiau šio įrankio kūrėjų – lietuvių ir estų įmonės DLS OU darbas neapsiriboja vien sistemos pritaikymu klientams. Dalis komandos užduočių taip pat susijusi su IT infrastruktūra, užtikrinančia nepertraukiamą „Datalogic commerce“ darbą.

Įrankis „Datalogic commerce“ naudojamas kritiniuose verslo procesuose ir menkiausi sutrikimai gali reikšti kelis šimtus tūkstančių eurų nuostolių. Todėl mūsų klientų lūkesčiai tikrai dideli. Natūralu, kad savo ruoštu, rinkdamiesi IT partnerius, esame gan išrankūs“, – sako DLS OU Lietuva atstovas Donatas Budzinauskas.
Įmonės vadovas papasakojo apie tai, kokios priežastys paskatino rinktis ne pasaulinių, o vietinių debesijos tiekėjų paslaugas, kaip pavyko perkelti šimtus gigabaitų duomenų per kelias valandas ir kaip vienu iš pagrindinių IT partnerių tapo įmonė „Blue Bridge“.

Ant svarstyklių – didieji ir lokalūs „debesų“ tiekėjai

„Datalogic commerce“ sistema gali būti teikiama SaaS arba hibridiniu principu, priklausomai nuo to, ko pageidauja klientas. Vis dėlto sistemos kūrėjams tai reiškia tą patį – rūpestį IT infrastruktūra, kad ir iš kur jį veiktų – iš „debesų“ ar iš nuosavo duomenų centro. Tai paverčia DLS OU ne visai eiliniais IT klientais.

Rinkdamiesi IT partnerius, vertiname ne tik kainą, bet ir aptarnavimo kokybę.

DLS OU Lietuva atstovas Donatas Budzinauskas.

DLS OU Lietuva atstovas Donatas Budzinauskas.

„Rinkdamiesi IT partnerius, vertiname ne tik kainą, bet ir aptarnavimo kokybę, serverių lokaciją, pasiekiamumą ir kitus parametrus. Pradėję dairytis naujo IT tiekėjo, vertinome ir didžiųjų debesų tiekėjų, tokių kaip AWS, pasiūlymus, nes technologiškai jie mums tiko“, – sako įmonės atstovas D. Budzinauskas.

 

Vis tik atidėti šiuos variantus į šalį privertė kelios aplinkybės. „Pirma, netikrumas dėl duomenų saugojimo reglamentavimo, antra, galimai ilgas reakcijos laikas į mūsų užklausas. Mums reikėjo galimybės spręsti visus iškilusius klausimus „čia ir dabar“, tiesiog paskambinus. Šis kriterijus paskatino atsigręžti į vietinių debesijos tiekėjų paslaugas“, – pasakoja pašnekovas.

Grūdus nuo pelų atsirinkti padėjo patirtis

Lietuvos rinkoje dirbant su IT tiekėjais DLS OU jau turi nemažai patirties, todėl tiksliai žinojo, kokių kompetencijų ieško.

Įsigydami IaaS norėjome tikro lankstumo bei greičio.

„Ieškojome lygiaverčio IT partnerio su giliu srities išmanymu, kuris galėtų įgyvendinti pažangius ir sudėtingus sprendimus, padėti mums rasti būdą tam tikrus dalykus daryti paprasčiau, galiausiai – norėjome greitai valdyti resursus, o ne laukti, kol mūsų prašymas įveiks daugybę žingsnių tiekėjo komandos viduje. Trumpai tariant, įsigydami IaaS norėjome tikro lankstumo bei greičio. Svarbi buvo ir resursų kainodara – norėjome mokėti už tiek, kiek sunaudojame“, – vardija D. Budzinauskas ir apibendrina, kad ankstesnė įmonės patirtis galiausiai paskatino kreiptis į „Blue Bridge“ debesų kompiuterijos komandą.

Perkeliant duomenis rizika išlieka visada

Ar tiekėjas – tinkamai pasirinktas, DLS OU komanda galėjo įsitikinti pačioje bendradarbiavimo pradžioje, kai pradėtas šimtų gigabaitų perkėlimo planavimas.

Net jeigu jūsų pageidaujamas sprendimas nėra sudėtingas, kasdieniai dalykai gali tapti iššūkiu.

„Rekomendacija visiems, besiruošiantiems duomenų migracijai, paprasta – ruoškis blogiausiam, tikėkis geriausio. Planuojant tokį projektą reikia apgalvoti kelis žingsnius į priekį, turėti ne tik A, bet ir B planą. Net jeigu jūsų pageidaujamas sprendimas nėra sudėtingas, kasdieniai dalykai gali tapti iššūkiu. Rizika migruojant visada išlieka“, – pastebi pašnekovas ir neslepia, kad planuojant darbus labiausiai neramino „downtime“ – sistemos neveikimo laikas migracijos metu.

„Kai suskaičiavome, kiek turime duomenų ir kiek galėtų trukti jų perkėlimas, pasišiaušė plaukai – supratome, kad per vieną naktį galime ir nespėti. Daug ką išsprendė „Blue Bridge“ komandos parengti migracijos scenarijai, iš kurių galėjome pasirinkti sau tinkamiausią. Po testavimų su „Blue Bridge“ komanda pradėjome fizinį duomenų perkėlimą. Jis trūko vos kelias valandas – daug trumpiau, nei tikėjomės“, – pasakoja D. Budzinauskas.

Galimybė klientui rinktis iš kelių migracijos scenarijų – įprastas „Blue Bridge“ procesas.

Galimybė klientui rinktis iš kelių migracijos scenarijų – įprastas „Blue Bridge“ procesas, pasakoja IT paslaugų vadybininkė Alesia Sapagova-Kutkienė: „Svarbiausias tikslas – atsižvelgti į individualius kiekvieno kliento poreikius, didžiausias rizikas ir galimą sistemų prastovos laiką. Rekomenduodami kelis scenarijus ir drauge su klientu parinkdami patį tinkamiausią, užtikriname, kad bus pasirinktas ne tik saugiausias, bet ir naudingiausias scenarijus.“

„Blue Bridge“ IT paslaugų vadybininkė Alesia Sapagova-Kutkienė

„Blue Bridge“ IT paslaugų vadybininkė Alesia Sapagova-Kutkienė

Pašnekovė pabrėžia, kad migracijos proceso sėkmė priklauso ir nuo kliento turimos informacijos apie perkeliamą sistemą: „Kokios paslaugos teikiamos iš serverių, kas tų paslaugų naudotojai, kokios sąsajos su kitomis sistemomis? Visa ši informacija yra itin svarbi siekiant gero migracijos rezultato.

To įrodymas – ir sklandi DLS OU migracija, kurioje svarbų vaidmenį turėjo išsami kliento pateikta informacija apie keliamų sistemų ypatybes.“

35 proc. daugiau našumo

Lūkesčius pranokęs migracijos procesas nebuvo vienintelis rodiklis, kurio pakako matuojant bendro darbo su „Blue Bridge“ rezultatus, neslepia D. Budzinauskas.

Šiai dienai skaičiuojame, kad po „persikraustymo“ našumas padidėjo 35 proc., serverio „paleidimas“ ir su tuo susiję darbai sutrumpėjo 3 kartus.

„Po sėkmingos migracijos dėmesį sutelkėme į techninių parametrų stebėjimą. Šiai dienai skaičiuojame, kad po „persikraustymo“ našumas padidėjo 35 proc., serverio „paleidimas“ ir su tuo susiję darbai sutrumpėjo 3 kartus. Tai reiškia, kad klientui naują sistemą galime pristatyti 3 kartus greičiau“, – išvardija pašnekovas ir priduria, kad labiausiai džiugina galimybė siekti strateginių tikslų.

„Procesų automatizavimas ir optimizavimas – vienas svarbiausių ilgalaikių mūsų įmonės tikslų. Todėl labiausiai džiugina, kad pradėję partnerystę su „Blue Bridge“, galėjome apjungti daugybę naujos sistemos diegimo žingsnių į vieną. Supaprastinome procesą, kuris reikalaudavo nemažai laiko ir tai laikome dideliu laimėjimu“, – sako D. Budzinauskas.

Prisijungęs prie savitarnos portalo ir visiškai nepriklausydamas nuo tiekėjo komandos, klientas gali naudotis visais reikalingais resursais.

Alesia Sapagova-Kutkienė neslepia, kad panašius klientų atsiliepimus apie resursų lankstumo naudą tenka girdėti dažnai. „Prisijungęs prie savitarnos portalo ir visiškai nepriklausydamas nuo tiekėjo komandos, klientas gali naudotis visais reikalingais resursais. Toks savarankiškas ir greitas resursų valdymas daugelį iš tiesų maloniai nustebina. Ne paslaptis, kad nemaža dalis klientų atsineša visiškai kitokią resursų naudojimo patirtį, todėl džiaugiamės galėdami suteikti tikrą, apčiuopiamą lankstumą, prisidedantį prie greitesnio sistemų pateikimo galutiniams naudotojams“, – sako pašnekovė.

Tiesa, skaičiuojant finansinę grąžą, DLS OU atstovas atkreipia dėmesį, kad pradinės investicijos į „Blue Bridge“ paslaugas nebuvo mažos. „Pasiūlymas tikrai nebuvo pigiausias, pirminės išlaidos – net didesnės, nei anksčiau. Tačiau įvertinome, kad ilgalaikėje perspektyvoje kaštus kaip tik sumažinsime – tam įtakos turi ir lanksti kainodara, ir optimizuotas vidinis įmonės darbo procesas. Apskritai, priimant sprendimą vadovaujantis tik kainodara galima apsigauti, svarbu įvertinti ir kitus parametrus“, – patikina pašnekovas.

Jei norite sužinoti daugiau apie „Blue Bridge“ debesijos paslaugas, užpildykite žemiau esančią anketą