IT valdymas ir priežiūra
„Blue Bridge“ debesų kompiuterija
DevOps paslaugos
Serveriai ir duomenų saugyklos
Infrastruktūros valdymas
Duomenų perdavimo įranga
Kibernetinis saugumas
Partnerių debesų kompiuterija
Bendradarbiavimo sprendimai
Techninės įrangos tiekimas ir aptarnavimas
„Microsoft Sharepoint“ sprendimai
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas
Techninės įrangos tiekimas ir aptarnavimas Apie paslaugas plačiau
„CargoRail“ sprendimas
Paslaugų apskaitos sprendimas

„Blue Bridge“ gavo didžiausio „Microsoft“ partnerio apdovanojimą

Blue Bridge grupė

2016-11-25

Kasmetiniame „Microsoft“ partnerių renginyje „Blue Bridge“ šiemet atsiėmė didžiausio partnerio apdovanojimą. Kalbamės su Povilu Kaminsku, „Blue Bridge“ Infrastruktūros valdymo sprendimų skyriaus vadovu, jau ne pirmus metus priimančiu „Microsoft“ partnerio apdovanojimą.Blue Bidge gavo Microsoft partnerio apdovanojima

Povilai, ką „Blue Bridge“ reiškia šis apdovanojimas?

Šį apdovanojimą „Microsoft“ skyrė už ilgametį lojalumą ir didžiausius „Microsoft“ pardavimus Lietuvos rinkoje. „Blue Bridge“ yra didžiausias „Microsoft“ partneris Lietuvoje jau daugelį metų, net sunku prisiminti, ar kada mūsų statusas buvo kitoks. Turiu pabrėžti, kad kiekvienais metais ir kiekvieną dieną dedame daug pastangų, dirbame tikslingai ir nuosekliai, kad būtume lyderiai „Microsoft“ sprendimuose. Tad šis apdovanojimas mums yra svarbus ir malonus. Esame labai dėkingi už pripažinimą, kuris itin taikliai nusako mūsų indėlį „Microsoft“ ekosistemai ir Lietuvos IT rinkai. Suprantame, kad ne veltui daug metų investavome į šią sritį ir vienijame didžiausią skaičių aukščiausios kvalifikacijos „Microsoft“ specialistų Lietuvoje.

Jau seniai dirbi su „Microsoft“ sprendimais. Kaip pats vertini šiuos metus?

Šie metai mums buvo intensyvūs, bet puikūs, o „Microsoft“ – permainų ir naujų horizontų užkovojimo metas. Šios permainos buvo labai juntamos ir partnerių tinkle. Buvo gryninamos partnerių veiklos, vyko transformacijos, kai kurie senieji partneriai traukėsi, naujieji augo. Stabiliausi išliko, mano požiūriu, klientai, kurie, nepaisant visų permainų, išliko racionalūs, neskubėjo, vertino naujų horizontų naudas. Atitinkamai neįvyko jokio staigaus virsmo IT rinkoje. Priešingai, gryninosi naujųjų sprendimų panaudojimo scenarijai, buvo įgyvendintas nedidelis, bet svarbus skaičius naujųjų debesų technologijų projektų. Iš šių projektų pasisėmė vertingos patirties visi – „Microsoft“ atstovybės žmonės, partneriai ir klientai.

Veiklos prasme, ko gero, kaip ir kitiems „Microsoft“ infrastruktūros sprendimų partneriams Lietuvoje, mums šiemet teko atsakyti sau į svarbius tolimesnės raidos klausimus – ką darysime ateityje, į kokius sprendimus fokusuosimės, kaip išsiskirsime, kuriuo keliu eisime. Šiuos atsakymus jau turime ir tikimės, kad jie leis mums augti ir ateinančiais metais bei išlaikyti didžiausio partnerio statusą.

Užsiminei apie ateitį. Kokios tavo prognozės netolimai ateičiai dirbant su „Microsoft“ sprendimais?

Kadangi, iš tiesų, labai daug metų dirbu su šiuo partneriu, matau tam tikras produktų ir sprendimų vystymosi tendencijas. Manau, kad už pusantrų – dvejų metų įvyks „Microsoft“ debesų kompiuterijos sprendimų „sprogimas“ gerąja prasme. Laukiame to ir esame tam puikiai pasiruošę. Tokią prielaidą darau remdamasis naujų „Microsoft“ produktų gyvavimo ciklu, kuris kasmet išlaiko tą pačią tendenciją Lietuvoje.

Pirmi dveji metai yra žinomumo didinimo metai. Tuo metu „Microsoft“ investicijos į marketingą leidžia sukurti jų produktų žinomumą, pradėti diskusijas IT rinkoje ir tarp klientų. Antri – treti metai yra partnerių pasiruošimo metai. Skiriamas didelis dėmesys auginti partnerių kompetenciją. Treti – ketvirti metai yra techninio pasiruošimo metai. Partneriai yra aktyviai mokomi diegti sprendimus. Ketvirtais – penktais metais, kai klientai jau būna pilnai susipažinę su naujais sprendimais, o partneriai praktiškai išsiugdę jų diegimo kompetenciją, įvyksta mano minėtas pardavimų „sprogimas“.

Su sprendimais, kurie tiesiogiai nekeičia esamų IT sprendimų, o labiau yra inovacijos, ciklas yra šiek tiek trumpesnis. „Office 365“ startas Lietuvoje buvo 2011 metų lapkričio 30 dieną, o „sprogimas“ įvyko 2014 metų antroje pusėje. „Azure“ – vienas tų sprendimų, kurie yra alternatyva tradicinėms ir giliai įsišaknijusioms IT technologijoms. Vertinant ne formaliai, „Azure“ į Lietuvą atėjo metais vėliau nei „Office 365“, nes technologija ir jos galimybės Lietuvoje, sustartavus paslaugai, buvo labai ribotos. Rimti žingsniai prasidėjo 2012 metų pabaigoje. Taigi dabar su šiuo sprendimu esame taške, kai per praėjusius metus įgyvendinti svarbūs bandomieji ir pirmieji rimti sprendimai realioje darbinėje aplinkoje. Aktyviai kaupiama „Azure“ sprendimų patirtis. Mokosi „Microsoft“ biuras, partneriai, klientai. Manau, kad dar metus visi mokysis, o jau po to prasidės didelės apimties projektai ir jų bus daug.


„Blue Bridge“ yra „Microsoft Gold“ partneris, turintis daugiausiai „Microsoft“ kompetencijų Lietuvoje.

Įmonė turi „Licensing Solution Provider“ (LSP) statusą, kuris suteikiamas tik ypač aukštus reikalavimus licencijavimo ir infrastruktūrinių projektų srityse atitinkančioms organizacijoms.

„Blue Bridge“ IT žinių centras

Įrankis, padedantis stebėti darbo rezultatus ir efektyvumą karantino metu

Skaitykite