„Teamgate“ CRM – „Gartner“ akiratyje

Blue Bridge grupė

2017-01-26

Vienai įtakingiausių žiniasklaidos ir technologijų rinkos tyrimų bendrovei „Gartner“ priklausanti programinės įrangos vertinimo ir tyrimų platforma „Software Advice“ paskelbė pasaulinėje rinkoje pirmaujančių CRM (klientų valdymo sistemų), skirtų smulkiam verslui, analizę, kurioje pagal kokybės (angl. capability) ir sukuriamos vertės (angl. value) santykį įvertintas „Teamgate“.

Svarbiausias „Software Advice“ Lyderių (angl. „FrontRunners“) analizės tikslas – identifikuoti 25–30 pasaulyje pirmaujančių CRM sprendimų ir suskirstyti juos į 4 grupes vadinamajame „Gartner“ kvadrante.  Šios 4 grupės suskirstytos pagal CRM sprendimo funkcionalumo ir sukuriamos vertės galutiniam vartotojui santykį. „Teamgate“ priskirtas „Užduodančiųjų tempą“ CRM sprendimų (angl. Pacesetters) grupei.

Priskiriant CRM sprendimus vienai iš 4 grupių, buvo vertinamas sprendimų funkcionalumas, paprastumas, klientų aptarnavimas, esamų klientų pasitenkinimas sprendimu, taip pat tai, kaip klientai vertina sprendimo kainos ir kokybės santykį bei ar rekomenduotų šį sprendimą kitiems. Visose kategorijose CRM sprendimai galėjo surinkti nuo 1 iki 5 balų.

„Džiaugiamės patekę tarp stipriausių CRM rinkos lyderių, pirmiausia dėl to, kad tokį pasiekimą lėmė klientų ir ekspertų atsiliepimai, reitingai. Džiugina ir didesnis žinomumas, kurį suteikia „Gartner“ valdomos įmonės įvertinimas ir paties kvadranto populiarumas. Kalbant konkrečiau apie poziciją, kurią užėmė „Teamgate“, svarbu tai, kad „Software Advice“ vertino CRM sprendimus pagal tai, ką jie gali pasiūlyti būtent smulkiajam verslui, neslėpdama visų vertintų CRM sprendimų stiprybių ir silpnybių. Dabar aiškiai matome, kad pasiekti dar aukštesnes pozicijas galime ryžtingiau pabrėždami „Teamgate“ sukuriamą vertę vartotojui“, – pasakoja „Teamgate“ vadovas Marijus Andrijauskas.

Visą straipsnį skaitykite „Blue Bridge“ IT žinių centre.

„Blue Bridge“ IT žinių centras

Sistemos mokymasis ir saugumo sprendimai

Skaitykite