BlueBridge

HPE ir „Blue Bridge“ – iš konkurencijos gimusi partnerystė

Vienas svarbiausių JAV milžinės Hewlett Packard Enterprise Company (HPE) partnerių Lietuvoje – „Blue Brige“. Jau 15 metų trunkanti partnerystė prasidėjo kaip konkurencija, o vėliau peraugo į lyderių bendradarbiavimą, suteikiantį galimybes lygiuotis į geriausius ir nuolat mokytis vieniems iš kitų. Kaip atsiranda vertinga partnerystė ir kas padeda ją palaikyti keičiantis IT rinkai – pokalbis su HPE partnerių verslo vadovu Nagliu Lideika.

Kaip „Blue Bridge“ pradėjo bendradarbiauti su HPE?

Naglis Lideika. Susidūriau su „Blue Bridge“ dar iki 2003 m., ir tai buvo susidūrimas su rimtu konkurentu. Tuo metu „Blue Bridge“ atstovavo įmonę, kuri konkuravo su HPE, bet kurią galiausiai HPE įsigijo ir taip nutiesė kelius ir į mūsų bendradarbiavimą.

Kaip sekėsi vystyti santykius iš konkurencijos bendradarbiavimo link?

Naglis Lideika. Pradžia nebuvo lengva. Dviejų pirmauti pratusių įmonių bendras darbas negali būti lengvas – juk abi jaučiasi įtakingos ir svarbios. Paradoksalu, bet galiausiai, kai radome bendrą kalbą, rezultatai buvo puikūs. „Blue Bridge“ tapo vienu iš svarbiausiu HPE partnerių. Norėčiau tikėti, kad ir šiandien „Blue Bridge“ pirmiausia asocijuojasi su HPE.

Ar bėgant laikui bendras darbas keitėsi? Kokios įtakos vieni kitiems turėjote?

Naglis Lideika. Kelias buvo įdomus. Pavyzdžiui, pastebėjau, kad „Blue Bridge“ ir HPE strategijos buvo panašios. Kartais „Blue Bridge“ padarydavo tam tikrus pasirinkimus anksčiau už HPE. Tarkim, iš pradžių „Blue Bridge“ atsisakė mažos pridėtinės vertės verslo, o HPE tokį sprendimą priėmė po metų – atskyrėme kompiuterių ir spausdintuvų verslą nuo įmonių įrangos ir paslaugų operacijų. Žinoma, toks panašumas yra didžiulis pliusas.

Ką šiandien galima vadinti svarbiausiu šio bendradarbiavimo laimėjimu?

Naglis Lideika. „Blue Bridge“ daugiametis Platininis HPE partneris. Tai aukščiausio lygio HPE partnerystė. Be to, pasiekėme stabilių, abiems pusėms naudingą bendradarbiavimą.

Koks „Blue Bridge“ verslo partneris? Kokie bruožai Jums atrodo svarbiausi?

Naglis Lideika. Dirbame su įvairiais partneriais ir jie visi skirtingi. „Blue Bridge“ išsiskiria savo organizaciniais įgūdžiais. Matau didelį vadovybės indėlį kuriant bendrus metinius planus. Svarbu, kad „Blue Bridge“ visada turi savo strategiją, todėl nereikia pradėti nuo nulio – iškart pradedame derinti bendrus tikslus ir darbus. Pastangos planuojant verslą – visada teigiamas dalykas, džiuginantys bet kurį partnerį. HPE Nordic regiono vadovybė taip pat vertina, kad „Blue Bridge“ komanda atvira ir imli inovacijoms, pažangiausioms technologijoms.

Kaip atrodo bendras darbas pristatant naujoves Lietuvos rinkai, kuri vis dėlto nėra didelė?

Naglis Lideika. Apskritai, dauguma laukia, kada rinkoje įsitvirtins viena ar kita naujovė, trendas, ir tuomet bando šia mada sekti. Tačiau rinka linkusi eiti paskui lyderiais. Būtent čia pasireiškia „Blue Bridge“  pranašumas. Tai komanda, ieškanti sprendimų, kurie potencialiai turėtų vertę Lietuvos naudotojams. Radę tinkamą sprendimą iš pradžių jį išbando patys  „Blue Bridge“ IT laboratorijoje ir tik tuomet pristato rinkai. Toks kelias – sunkesnis, nei saugiai sulaukti kada atradimus padarys kiti. Manau, kad „Blue Bridge“ požiūris į naujoves labai progresyvus ir tai iš tikrųjų sukuria pridėtinę vertę klientams. Tarp pastarojo meto sėkmės istorijų inovacijų srityje – HPE Synergy architektūra paremti sprendimai, dirbtinio intelektu priemonėmis prižiūrimos HPE Nimble duomenų saugyklos, vartotojų gyvenimą palengvinantys „viskas viename“ HPE Simplivity duomenų centrai. Įsitikinę, kad rinkoje šios naujovės prigis, „Blue Bridge“ vieni pirmųjų įgyvendino projektus, susijusius su šioms technologijomis.  Svarbu pažymėti, kad kartais nuomonės dėl vienos ar kitos technologijos reikalingumo konkrečiai rinkai gali skirtis. Visada naudinga kreiptis į „Blue Bridge“ kaip profesionalų partnerį, kuris gali išsakyti savo argumentus, ar tam tikras sprendimas sulauks dėmesio Lietuvos rinkoje. Taigi – pristatant naujoves Lietuvoje, „Blue Bridge“ komanda ir „Blue Bridge“ laboratorija, kurioje testuojami HPE sprendimai, vaidina labai svarbų vaidmenį.

Daug kartų minėjote „Blue Bridge“ komandą. Ar santykiai tarp žmonių turi didelę įtaką bendradarbiavimui IT srityje?

Naglis Lideika. Kai dirbi drauge daug metų, atsiranda pasitikėjimas. „Blue Bridge”, kaip ir HPE, daug kartų keitėsi, bet visada likome greta – būtent dėl komandos. Kartais mums reikia išmokti „Blue Bridge“ vertybių, o kartais – drauge prisitaikyti ir keistis kartu su rinka. Norėčiau, kad daugiau įmonių būtų tokios atviros pokyčiams kaip „Blue Bridge“.

Komentuoti

„Blue Bridge“ IT žinių centras

Kodėl svarbus Pentagono sprendimas įsigyti debesijos paslaugų už 10 mlrd. JAV dolerių?

Skaitykite