BlueBridge

IT partneris turi ne tik siūlyti sprendimus, bet ir gebėti juos įgyvendinti

„Blue Bridge“ ir „Dojus“ įmonių grupės, prekiaujančios modernia žemės ūkio technika, bendradarbiavimas prasidėjo 2014 m. Tuomet buvo įgyvendintas pokytis, kuris buvo itin svarbus „Dojus“ įmonių grupei – į debesis perkelta IT infrastruktūra. Apie IT partnerystę, galinčią sukurti naudą, lūkesčius IT partneriui bei „žmogiškąjį faktorių“ diegiant modernias technologijas – pokalbis su „Dojus“ įmonių grupės vadovu Donatu Dailide.

Kokie svarbiausi kriterijai renkantis būtent IT partnerį, o ne vien tiktai IT tiekėją?

Donatas Dailidė. Tarp svarbiausių reikalavimų – profesionalumas, stabilumas, patikimumas. Visos šios vertybės turi praktinę išraišką. Pavyzdžiui, patikimumas svarbus todėl, kad IT partneriui atiduodi saugoti pusę savo duomenų ir jis turi kiekvieną dieną užtikrinti vienodai gerą paslaugų kokybę. Taip pat iš IT tiekėjo labai tikimės pasiūlymų dėl sprendimų – ir tų, kurie galėtų būti konkrečiai naudingi mums, ir tų, kurie šiuo metu aktualūs rinkoje.

Kuo skiriasi kasdienis darbas su IT tiekėju ir su IT partneriu?

Donatas Dailidė. Mes jau iškart įsivardijome, kad ieškome būtent IT partnerio. IT nėra mūsų kritinė kompetencija, todėl ieškojome įmonės, kuria galėtume šioje srityje visiškai pasitikėti. Kalbu ir apie sprendimų siūlymą, ir apie kasdienių problemų sprendimą. Labai svarbu, kad IT partneris pažinotų įmonės problemas, jos poreikius ir tai būtų jo orientyras. Vien reakcijos į tam tikrus iššūkius neužtenka. Tikimės proaktyvumo iš savo IT partnerių. Apskritai, IT partneris turi ne tik siūlyti, bet ir gebėti sprendimus įgyvendinti – taigi, ambicingos įžvalgos turi derėti su patirtimi. Būtent tai radome pas „Blue Bridge“.

Kokia buvo pirmieji įspūdžiai pradėjus dirbti su „Blue Bridge“ prieš ketverius metus? Ar tas pirmasis susidūrimas turėjo įtakos tolimesniam bendradarbiavimui?

Donatas Dailidė. Tikrai taip. Puikų įspūdį paliko tai, kaip mums buvo pristatytos debesų kompiuterijos galimybės. Ne tik nauda, bet ir, pavyzdžiui, galimos rizikos. Be to, sulaukėme ne tik teorinių patarimų, bet ir praktinės pagalbos. Kaip ir minėjau, tai labai svarbu.

Kalbant apie pažangiausias technologijas ir sprendimus, kiek jos svarbios jūsų versle? Ar įtakos verslo procesams turi naujausios IT tendencijos?

Donatas Dailidė. IT naujoves šiandien matome kaip būtinybę. Šiuo metu mūsų produkcija turi kelias svarbias galimybes, kurias suteikė būtent IT naujovės. Pavyzdžiui, mūsų parduodama technika sugeba rinkti duomenis, juos apdoroti ir pateikti įžvalgas, kaip geriausia ūkininkauti. Antra sritis, kurioje aktyviai domimės technologine pažanga – tai logistikos valdymas. Galiausiai, įmonės viduje naudojame daugybę pažangių sistemų ir įrankių, išbandome robotizacijos galimybes. Prie visų šių sričių tobulinimo „Blue Bridge“ prisideda kaip IT infrastruktūros tiekėjas. Apskritai, IT vaidina labai svarbų vaidmenį mūsų tiesioginėje veikloje, svarbiausias IT tikslas mūsų įmonių grupėje – efektyvumas. Tai matas pagal kurį renkamės sprendimus.

Kiek komanda svarbi dirbant su IT partneriu ir naujausiomis technologijomis? Ar žmonės vis dar vaidina svarbiausią vaidmenį?

Donatas Dailidė. Žmogiškasis faktorius visada svarbus. Nuo komandos priklauso sprendimo įgyvendinimas.  Priklauso ir tai, kaip IT partneris elgiasi kritinėse situacijose, kaip reaguoja į tam tikrus iššūkius. Komanda ir technologijos sudaro visumą, kuri ir apsprendžia, kurį tiekėją rinktis.

 

Komentuoti

„Blue Bridge“ IT žinių centras

Kodėl svarbus Pentagono sprendimas įsigyti debesijos paslaugų už 10 mlrd. JAV dolerių?

Skaitykite